Trečiadienį savivaldybės tarybos posėdyje svarstytos savivaldybės įmonių vadovų praėjusių metų veiklos ataskaitos. Nepatvirtinta vienintelė – Tauragės regiono atliekų tvarkymo centro (TRATC) vadovo ataskaita.
Daug diskusijų dėl TRATC vadovo veiklos ataskaitos vyko ir prieš tarybos posėdį, ataskaitą svarstant tarybos komitetuose.
– Buvo karštų ir pozityvių diskusijų. Metai, kaip ir visiems, buvo sudėtingi. Šiek tiek džiugu dėl to, kad metus baigėme pelningai. 101 tūkst. eurų pelno gavome – seniai taip bebuvo. Dividendų niekam neišmokėjome, buvo padengti ankstesnių metų neaudituoti nuostoliai, – trečiadienį posėdžio metu sakė TRATC vadovas Virginijus Noreika.
Tarybos narys Sigitas Mičiulis teigė, kad ataskaita nėra pilna, išsami ir konkreti.
– Centre yra daug problemų, ir vidinių, ir išorinių, ir valdymo, kadangi priklauso 4 savivaldybėms. Prašėm pateikti ateities viziją: kaip galėtų keistis rinkliavos kaina, tonos sutvarkymo kaina, kokių rezervų yra mažinti sąnaudas, didinti pajamas, kokių reikėtų finansinių išteklių, ko reikėtų iš akcininkų. Klausimų daug, ir siūlyčiau klausimą atidėti kitam posėdžiui. Reikės priimti sprendimą, didinti ar ne rinkliavos mokestį, didėja taršos mokestis, įvyks vežėjų konkursas, – siūlė tarybos narys.
Opozicijos atstovai siūlė ataskaitą tvirtinti, nes finansiniai rodikliai vis tiek nesikeisią.
– Pelnas popierinis. Rinkliavos įkainiai per maži, kad būtų padengtos atliekų tvarkymo išlaidos. Kitų tokių centrų ataskaitose, pvz., Alytaus, Marijampolės, randama visa informacija apie rinkliavos kainą, pateikiami atliekų kiekiai, darbuotojų skaičius – iš šios informacijos galima daryti išvadas, – sakė meras Dovydas Kaminskas, pasigedęs centro vadovo ataskaitoje pagrindinių įstaigos veiklos rodiklių.