Naujuosius metus populiaru pradėti su pažadų sau sąrašu: daugiau laiko skirti artimiesiems, gaminti ir gyventi sveikiau, išmokti naujų dalykų... Prekybos tinklas „Lidl“ nuo pirmųjų 2017 metų dienų skuba į pagalbą visiems, kurie į savo prioritetų sąrašą yra įtraukę geriausią kokybės, šviežumo ir kainos santykį apsiperkant, maistingą bei sveikatai palankią mitybą ir rūpestingą savo bei šeimos valgiaraščio planavimą.
Naujuosius metus prekybos tinklas „Lidl“ pasitinka su nauja šviežumo ir kokybės komunikacijos kampanija bei atnaujinta akcijų sistema. Kad būtų paprasčiau susiplanuoti savaitinį pirkinių sąrašą bei valgiaraštį, nuo šiol pirkėjams kiekvieną ketvirtadienį bus siūlomas kaskart naujos sudėties vadinamasis šviežiasis bei šaunusis penketas visai savaitei. Šių prekių „Lidl“ parduotuvėse bus galima įsigyti specialiomis kainomis. Kad nepristigtų įkvėpimo gaminant, sezoninių patiekalų iš „Lidl“ produktų idėjomis bus reguliariai dalijamasi socialiniame tinkle „Facebook“.
„Visi ieškome šviežumo ir kokybės – nesvarbu, ar apsiperkame visai savaitei, ar užsukome užkandžio,– sako bendrovės „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.“
Pavyzdžiui, gardaus kepinio: bandelių aromatas – būtinas „Lidl“ atributas. Kepyklėlės lentynos bent keturis kartus per dieną papildomos šviežutėliais kepiniais įvairiam skoniui. Pasilepinus saldžiu ar pikantišku pyragėliu, būtina sveikatai palanki kompensacija. Užsukti kviečia „Lidl“ turgelis – dar viena prekybos tinklo vizitinė kortelė. „Lidl“ kokybės kontrolės sistema užtikrina, kad pirkėjamskasdien pristatomi rūpestingai užauginti švieži vaisiai ir daržovės iš patikimų Lietuvos, Europos bei pasaulio ūkių. Sukirsti rankomis su tiekėjais – tik vienas žingsnis. Prekių kokybė tikrinama sulaukus krovinio logistikos centre, o, paskirsčius šį į parduotuves, čia vaisiai bei daržovės perrenkami kas valandą „Lidl“ kokybės inspektorių. Ir taip – diena iš dienos.
Kruopšti prekių logistikos grandinės priežiūra itin aktuali pieno produktams. Jiems tinkamas temperatūros režimas užtikrinamas nuo pagaminimo iki akimirkos, kai pienas, sviestas, jogurtai ir kt. pasiekia parduotuvės lentynas. Tas pats galioja „Lidl“ šviežiai mėsai, žuvims, jūrų gėrybėms, kurias tinklui tiekia griežtą „Lidl“ tiekėjų atranką įveikę gamintojai. Prekybos tinklo parduotuvėse parduodamos šviežios mėsos ir žuvų išskirtinumas – higieniška sandari pakuotė, ilgiau išsauganti prekę šviežią.
„Lidl“ asortimentą, kurį Lietuvoje sudaro apie 1 600 įvairių prekių, reguliariai papildo specialūs maisto bei ne maisto prekių pasiūlymai. Jų rasite 22„Lidl“ parduotuvėse, įsikūrusiose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje bei Panevėžyje. Prekybos tinklas laikosi plano aktyviai tęsti plėtrą šalyje.
Apie „Lidl“
„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 27-iose Europos šalyse veikia per 10 000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų. Prekybos tinklas „Lidl“ šiuo metu turi apie 215 000 darbuotojų. „Schwarz“ įmonių grupė („Kaufland“, „Lidl“) nuo 2014 metų yra didžiausia mažmeninės prekybos maisto produktais įmonė Europoje ir 2015 finansiniais metais pasiekė 85,7 mlrd. eurų apyvartą.