Tauragiškės Greta Gumuliauskaitė ir Aistė Kairienė ne vienerius metus dirbo su savo individualiais projektais. Susipažinusios artimiau nusprendė sujungti turimas žinias ir įgūdžius, kai pačios, būdamos smulkaus verslo atstovės, negavo tinkamų ir šiuolaikiškų paslaugų. Merginos susivienijo ir įkūrė savo verslą – „AG Marketingo agentūrą“, kuri teikia išskirtines paslaugas, tokias kaip virtuali asistentė, įmonės vizualinis identitetas, įmonės darbuotojo mokymai „Būk PRO“, socialinių tinklų administravimas. Greta ir Aistė inovatyvios ir šiuolaikiškos, tad atsižvelgdamos į kiekvieno kliento unikalumą ir individualumą, padės perteikti jo išskirtinumą.
Sujungė pajėgas
Greta marketingu ir rinkodara pradėjo domėtis jau daugiau nei prieš 7-erius metus, tik vis lydėjo nepasitikėjimas, atrodė, kad neužtenka žinių padėti kitiems. Aistė grafikos dizainu pradėjo domėtis daugiau nei prieš 5-erius metus ir dirbo individualiai. Nusprendusi, kad tai jos pašaukimas, baigė grafikos dizaino kursus ir dabar tiesiog mėgaujasi kurdama vizualus. Tai jos variklis.
Merginos susipažino Tauragės aktyvaus verslo erdvėje, inovacijų agentūros „Spiečius“ mokymuose prieš trejus metus.
– Į „Spiečių“ atėjome su savo asmeniniais projektais. Turėjome tikslą išmokti kuo daugiau apie verslo valdymą bei kitas verslo vystymo gudrybes. Mus suporavo į komandą atlikti užduotį ir tiesiog po kelių sakinių supratome, kad esame gera komanda ir mūsų požiūris į verslą, į klientą yra labai panašus. Po mokymų mūsų draugystė nenutrūko, toliau dirbome savo darbus, bet vis pasikalbėdavome, kad mums reikėtų dirbti kartu, – prisiminimais, kaip susipažino, pasidalijo Greta.
Taip merginos keletą metų dirbo su savo asmeniniais projektais, kol nusprendė pradėti dirbti kartu.
Daugelis marketingo agentūrų išskiria mažą, smulkų verslą ir jiems paslaugas, anot pašnekovių, teikia atmestinai. Merginoms teko su tokiu marketingo agentūrų požiūriu susidurti, kadangi jos buvo smulkaus verslo atstovės.
– Mūsų darbus atlikdavo paskutinėje vietoje, pakomentuodami, kad šiuo metu turi svarbesnių klientų. Toks bendravimas tiesiog šokiravo, – pasakojo moterys.
Tauragiškės vis pasvarstydavo, pasikalbėdavo, kaip dirba marketingo įmonės, ko trūksta, ką daro gerai, kaip didinti įmonės žinomumą. Jos pačios ieškojo marketingo agentūros savo verslams ir pastebėjo, kad trūksta inovacijų.
– Pastebėjome, kad daugelis atlieka darbus naudodami tiesiog šabloną. O mes labai norėjome į savo darbus įtraukti dirbtinį intelektą, taip pat socialinių tinklų paskyros turinį, vadinamą „feed’u“, turėti tokį, koks dabar yra „ant bangos“. Visos šios priemonės kainuodavo žymiai brangiau, jei norėdavai gauti socialinių tinklų administravimo paslaugas, – pasakojo moterys.
Jaunos verslininkės nesuprato, kodėl reikia mokėti nemažus pinigus agentūrai ir gauti pasenusį būdą administruoti socialinius tinklus, kai tos priemonės jau neveikia ir verslo geriau matomu nepadarys. Taip merginos nusprendė, kad jos pačios gali pasiūlyti kokybiškas paslaugas ir inovatyvų požiūrį, visa tai, ko pačios nerado kitose marketingo agentūrose. Subrandinusios savo agentūros idėją, vienareikšmiškai nusprendė, jog tikrai neskirstys klientų, jie gaus naujausias tendencijas atitinkančias paslaugas nesvarbu, tai smulkusis verslas ar ne.
– Pavadinimo norėjome paprasto, kad būtų aišku, ką mes darome ir kokias paslaugas teikiame, o plečiant verslą nereikėtų keisti. Suasmeninome pridėdamos savo vardų inicialus ir taip gimė „AG Marketingo agentūra“.
Išskirtinės paslaugos ir konkurencija
Marketingo agentūrą merginos atidarė vos prieš mėnesį, bet jau gali džiaugtis – jų siūlomos paslaugos jau sulaukė nemažai susidomėjimo. Jos tiki, kad eina tinkamu keliu ir šių paslaugų tikrai trūko Tauragėje, ir ne tik.
„AG marketingo agentūra“ pristato pirmąją virtualią asistentę, kuri, kaip sako merginos, atliks visus nemaloniausius administracinius darbus, kuriuos įmanoma atlikti nuotoliu. Tai lyg asmeninė asistentė, kuri ieško reikiamos informacijos, planuoja keliones, daro prezentacijas seminarams, rašo el. laiškus ir t.t.
– Žmonės apsikrauna darbais, bet neieško naujo darbuotojo, nes supranta, jog ne visada tiek darbo bus. Todėl tai puiki alternatyva: klientas sumoka tik už darbą, kurį jam reikėjo padaryti čia ir dabar. Dažnai įmonės nesamdo nei agentūrų, nei pavienių specialistų, įsitikinę, kad jie patys gali susitvarkyti su socialiniais tinklais. Yra tame šiek tiek tiesos, – svartė pašnekovės.
Aistė ir Greta mano, kad norint dirbti su socialiniais tinklais, reikia įgyti bent šiek tiek žinių. Jos siūlo įmonės darbuotojams įgyti šių žinias mokymuose „Kaip tapti „marketingistu“.
– Nenorėjome padaryti tiesiog šabloninių mokymų, todėl pridėjome labai daug įmonei reikalingų priemonių dirbant su socialiniais tinklais. Įmonės darbuotojas išmoks dirbti su „Canva“ (įrankis reklamoms kurti) programa, kurti „reels“ filmukus. Taip pat įmonės socialiniams tinklams bus atliekamas auditas, sukurtas vizualinis identitetas ir sukurti vizualiniai maketai, kuriuos drąsiai galės naudoti apie metus, – pasakojo tauragiškės.
Be šių paslaugų agentūroje dar galima gauti ir kitas. Merginos kuria logotipus, maketuoja skrajutes, brošiūras bei dirba su socialiniais tinklais, juos kuria ir administruoja.
Šiuo metu marketingo specialisto darbas yra itin paklausus, todėl konkurencijos Gretai ir Aistei tikrai netrūksta. Nors, kaip pačios merginos teigia, „Tauragėje joms dega žalia šviesa“, panašia veikla užsiimantys žmonės nebeturi laiko priimti naujų klientų. Verslininkės tikina, jog tokios problemos neturės, pas jas visada atsiras laiko naujam klientui.
Jaunos ir šiuolaikiškos verslininkės vis pabrėžia, kad jų komanda dirba pagal naujausias marketingo tendencijas, labai mėgsta naudoti inovatyvias priemones, todėl ir savo klientus ragina nebijoti dirbtinio intelekto, jos padės jį perprasti. Tauragiškės turi sukaupusios didelį žinių bagažą ir vis tobulinasi, todėl tikrai žino, ką daro.
– Tikriausiai didelis mūsų išskirtinumas tas, kad kažkada mes buvome kliento pusėje ir žinome, ko gali klientas tikėtis, kaip užbėgti atsirandančioms problemos už akių ir kaip padaryti klientą laimingą, o svarbiausia jo verslą matomą!
Užs. Nr. 92
Jau tapo tradicija, iškart po miuziklo vakaro Bijotuose, organizuoti ir didžiausią festivalio renginį - šventę, kuri džiugina ir mažus, ir didelius. Liepos 19-ąją, šeštadienį, Bijotų dvaro sodyba vėl prisipildys šurmulio, muzikos ir vasariško džiaugsmo – čia vyks vienas iškiliausių Šila
Bijotų dvaro festivalis – kaip tas karamelinis saldainis: ilgai „grojantis“ ir suteikiantis saldų malonumą. O su kuo dar galima palyginti daugiau kaip mėnesį trunkantį renginį? Prieš porą savaičių Bijotų dvaro festivalio sumanytojai ir organizatoriai kvietė į Teatrų subuvimą, o jau šią savaitę į dar porą renginių. Vi
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad 2025 m. liepos 20 d. nuo 9:00 iki 24:00 val. dėl planinių sistemos migravimo darbų į valstybinį duomenų centrą, laikinai neveiks kelių naudotojo mokesčio sumokėjimo sistema, todėl elektroninės vinjetės (e-vinjetė) nebus galimybės nusipirkti nei svetainėje keliumokestis.lt, nei iš plat
Rugpjūčio 14 d. 20 val. Klaipėdos festivalio klausytojai kviečiami į unikalų simfoninės muzikos koncertą „Kodas MKČ", skirtą Mikalojaus Konstantino Čiurlionio 150-ajam jubiliejui. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro simfoninis orkestras ir choras, Klaipėdos koncertų salės choras „Aukuras", diriguojami vyriausiojo teatro dirigento Tom
Prie Bilionių piliakalnio, etnografinėje sodyboje „Gīvenėms“, vėl susirinko tautodailininkai iš visos Lietuvos – kurti, bendrauti, dalintis idėjomis, tampančiomis medžio dirbiniais, skulptūromis, paveikslais, puošiančiais jau ne vien Bilionių seniūniją, bet visą Šilalės kraštą. Tradicinio tautodailės pl
Neįtikėtina, kaip aiškiai gitara ir akordeonas, grojant jais drauge, gali pasakoti istorijas. Vakar Tauragės geležinkelio stotyje įvykusiame koncerte tauragiškiai pabuvojo ir Pietų Amerikoje, ir Italijoje, ir Japonijoje. Tikėtina, jog dažnas, užmerkęs akis, mintimis paklajojo ir po savo gyvenimą – netradicinio instrumentų
Komandos formavimo žaidimai yra puikus būdas stiprinti bendradarbiavimą ir pasitikėjimą tarp darbuotojų. Įmonė siūlo platų įvairių veiklų spektrą, kuris apima komandinę dinamiką, kūrybines užduotis ir fizinio aktyvumo rungtis. Šie žaidimai leidžia darbuotojams atsiskleisti, gerinti bendravimo įgūdžius ir siekti bendro tikslo. Pasirinkti tin
Tauragės apskrities vyriausiasis policijos komisariatas informuoja apie pradėtus ikiteisminius tyrimus dėl narkotinių ir psichotropinių medžiagų disponavimo bei fizinio smurto atvejų. Narkotinės ir psichotropinės medžiagos 2025 m. liepos 9 d. apie 19.10 val. Tauragėje, Dariaus ir Girėno gatvėje, patikrinimui buvo sustabdytas automobilis „Su
Paauglystė – išskirtinai jautrus ir iššūkių kupinas laikotarpis ne tik vaikams, bet ir jų tėvams bei mokytojams. Šiuolaikinius paauglius veikia nuolatinis informacijos srautas, socialinių tinklų įtaka ir išaugęs elektroninių patyčių mastas. Visa tai prisideda prie prastėjančios emocinės sveikatos, didėjančio
Liepos 12 dieną Tauragėje Pilies aikštėje užlies amatininkų, tautodailininkų ir kūrėjų šurmulys. Čia vyks „Amatų ir skonių mugė“ – renginys, kuriame ne tik galima įsigyti išskirtinių rankų darbo dirbinių, bet ir susipažinti su jų kūrėjais. „Mugėje susirinks kūrėjai, tautodailininkai ir amatininkai i&sca
Dubajuje dingo žinomas Lietuvos sportinių šokių šokėjas, tauragiškis Vykintas Širmas. Suteikti bet kokios informacijos apie dingusį brolį socialiniuose tinkluose prašo sesuo Dovilė Širmaitė. Portalas Lrt.lt praneša, kad paskutinė žinoma V. Širmo žinoma buvimo vieta – butų kompleksas &bd