Tauragės rajono apylinkės teismas 2015-ųjų sausio–gruodžio mėnesiais vykdė anoniminę asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo apklausą. Jos rezultatai parodė palankius teismo lankytojų vertinimus.
Apibendrinus surinktus duomenis, nustatyta, kad apklaustųjų teismo darbo laikas tenkina – teismo darbo laiką labai gerai įvertino 35%, o gerai – 43%. Be to, didelė apklaustųjų dalis mano, kad bendro pobūdžio informacijos apie teismo darbo laiką, posėdžio vietą ir laiką ir pan., pakanka, 17% apklaustųjų teigė, kad informacijos pakankamumas yra vidutiniškas. Dauguma apklaustųjų, t. y. 73%, pažymėjo, kad teismo interneto svetainėje randa informaciją, kuri yra pakankama ir aktuali.
Daugiau nei pusė apklaustųjų gerai vertino greitą jų aptarnavimą bei jiems suteiktos informacijos žodžiu bei telefonu išsamumą. 65% apklaustųjų teigė, kad Tauragės rajono apylinkės teisme dokumentų priėmimo ir išdavimo organizavimas yra tinkamas, 18% apklaustųjų mano, kad teismo posėdžiai organizuojami labai gerai, 50% – gerai, 23% – vidutiniškai, nors ne visi apklaustieji buvo proceso dalyviai. Didžioji dalis apklaustųjų, t. y. 74%, palankiai įvertino teisme organizuojamą asmenų susipažinimą su nagrinėjamomis/išnagrinėtomis bylomis.
Teismo darbuotojų aptarnavimo kultūrą, jų veiksmus sprendžiant asmenų klausimus, didžioji dalis apklaustųjų vertino labai gerai arba gerai. Priėmimą pas Tauragės rajono apylinkės teismo pirmininkę labai gerai ir gerai įvertino beveik trečdalis jame dalyvavusių asmenų.
„Manau, kad asmenų aptarnavimo kokybė atspindi teismo veidą. Džiugu, kad apklausos dalyviai ją įvertino palankiai. Atsižvelgę į apklaustųjų nuomonę ir išsakytas pastabas, mes ir toliau sieksime užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę“ – pažymėjo teismo pirmininkė Loreta Bajorinienė.
Anonimines anketas užpildė 23 respondentai. Iš jų aštuoni – interneto svetainėje, penkiolika – apsilankę teisme. Jie galėjo pasirinkti atsakymo variantus nuo labai gerai iki labai blogai. Anketos buvo siunčiamos ir elektroniniu paštu.
Tauragės rajono apylinkės teismo inform.