Švelninat šalyje paskelbto karantino sąlygas klientų aptarnavimui tiesioginiu būdu duris atvėrė Tauragės rajono savivaldybė ir „Sodros“ skyrius. Valstybinės mokesčių inspekcijos ir Užimtumo tarnybos padaliniai Tauragėje klientus priims nuo liepos 1-osios.
Kaip praneša Tauragės rajono savivaldybė, pagrindinės durys gyventojams atvertos birželio 2-ąją. Nenorintys atvyktį, į savivaldybę ir toliau gali kreiptis nuotoliniu būdu telefonu (8 700) 11 220 arba bendruoju el. paštu savivalda@taurage.lt Savivaldybės teikiamas paslaugas taip pat galima užsisakyti internetu adresu www.epaslaugos.lt
Birželio 1-ąją visoje Lietuvoje atsidarė „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriai. Registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje arba paskambinus telefonu 1883.
Kaip praneša „Sodra“, kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gaus patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku. Į priimamojo skyrius atvykusius gyventojus pasitiks „Sodros“ specialistai.
Kaip ir anksčiau, visas „Sodros“ paslaugas galima gauti prisijungus prie asmeninės paskyros www.sodra.lt/gyventojui, konsultacijas paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883.
Nuo liepos 1 d. visoje Lietuvoje numatoma atidaryti ir VMI padalinius - laikantis saugumo reikalavimų ir atsižvelgiant į karantino ribojimus. Atvykti į aptarnavimo padalinius galės tik iš anksto telefonu užsiregistravę gyventojai, paskambinę 8 5 2191 777.
Kontaktinį aptarnavimą Užimtumo tarnybos skyriuose ketinama atnaujinti tuomet, kai bus sudarytos visos sąlygos darbuotojų ir klientų saugumui. Planuojama Tarnybos atsivėrimo data – taip pat liepos 1-oji.
Užimtumo tarnybos bendroji informacija yra teikiama trumpuoju telefonu 1883 (numeris skambinant iš užsienio +370 5 250 0883). Registruoti asmenys individualiais klausimais turėtų kreiptis į juos aptarnaujančius specialistus. Nauji klientai kviečiami registruotis internetu, o nesant galimybės – telefonu, skambinant registravimo paslaugą teikiantiems specialistams.