Maždaug septynerius metus internetu drabužiais prekiavusios seserys Erika ir Ieva Geštautaitės pagaliau ryžosi įgyvendinti svajonę – atidaryti fizinę parduotuvę. Praėjusią savaitę Spaustuvės gatvėje senelių name duris atvėrusi su artimųjų pagalba įkurta „Aprangos studija“ jau laukia pirkėjų.
Merginos pasakoja apie savo parduotuvę svajojusios seniai – pasak jų, tai visai kas kita nei prekiauti internetu: tai gyvas bendravimas su klientais, kai išgirsti jų norus, kai jiems patogu išsirinkti drabužį ir jį pasimatuoti vietoje. Be to, ir namuose sėdėti joms atsibodo.
– Todėl ryžomės įkurti parduotuvę senelių name, – pasakoja seserys. – Beje, senelis buvo žinomas Tauragėje siuvėjas, taigi toli niekur nepabėgom...
Merginos įsteigė mažąją bendriją, kadangi abi norėjo būti lygiavertės partnerės. Žinoma, investicijų reikėjo nemažai, tad taupydamos kone viską darė pačios. Labai padėjo artimieji. Paklaustos, ar gavo kokią nors paramą verslo pradžiai, jos sako, kad stengėsi išsiversti be jos, kadangi gaunant paramą iš Užimtumo tarnybos tektų prisiimti didelių įsipareigojimų. Tiesa, šiokią tokią paramą merginos vis dėlto gaus, dabar ruošia dokumentus savivaldybei, kuri skiria paramą verslo įkūrimui ir reklamai.
– Todėl ryžomės įkurti parduotuvę senelių name, – pasakoja seserys. – Beje, senelis buvo žinomas Tauragėje siuvėjas, taigi toli niekur nepabėgom...
Paanalizavusios rinką jos suprato, kokių būtent drabužių ieško tauragiškiai, ko parduotuvėse trūksta. Pasak jų, Tauragėje daug kur prekiaujama lenkiškais drabužiais.
– Nieko prieš lenkiškus gaminius neturim, tačiau norėjosi įnešti kažko naujo, kitokio... – sako Erika.
„Aprangos studiją“, pasak jų, galima vadinti išparduotuve, nes čia galima rasti įvairių prekių ženklų gaminių, tačiau gerokai žemesnėmis kainomis. Jos tikina, kad prekių kainos orientuotos į vidurinės klasės pirkėjus.
– Pavyzdžiui, kokybiškus džinsus pas mus galima nusipirkti už 20–25 eurus. Stengiamės, kad drabužiai kainuotų perpus mažiau nei tokie patys didžiuosiuose prekybos tinkluose. Nors dirbame dar tik savaitę, jau pastebėjome, kad žmonės atkreipia dėmesį į kainas – sako, kad jos „protingos“, – pasakoja Ieva.
– Nieko prieš lenkiškus gaminius neturim, tačiau norėjosi įnešti kažko naujo, kitokio... – sako Erika.
Drabužius savo parduotuvei merginos renkasi tokius, kurie gražūs joms pačioms, tačiau ateityje tikisi geriau suprasti klientų poreikius ir stengtis juos patenkinti.
Daug dėmesio jos kreipia ir į prekių kokybę. Prekės perkamos Lietuvoje, dauguma jų pagamintos Skandinavijoje. Pasak jų, yra ir tokių, kurių kolekcijos dar tik bus išleistos – tai tarsi pavyzdiniai modeliai. Merginos tikisi ateityje prekių asortimentą papildyti ir aksesuarais, rankinėmis. Paklaustos, kokiai amžiaus kategorijai skirtas „Aprangos studijos“ asortimentas, jos sako, kad čia sau tinkamų prekių gali rasti ir paauglės, ir vyresnės moterys, juo labiau, kad šiais laikais amžiaus ribos išsitrynusios – ryškiai, madingai mėgsta puoštis ir vyresnės moterys.
– Būna, kad vos per duris įėjusios moterys iškart numoja ranka: „Ai, čia viskas jaunoms ir lieknoms“. Tai va, visai ne, pas mus sau tinkančių drabužių ras ir didesnius dydžius nešiojančios moterys. Jau pajutome, kad didesnių dydžių poreikis – didžiulis, – pasakoja merginos.