Bažnyčių gatvėje įsikūrusi parduotuvė „Frėja“ liepos mėnesį mini devynerių metų veiklos sukaktį. Parduotuvės vadovė Monika Candarienė džiaugiasi, jog metams bėgant grožio meistrių itin pamėgtą profesionalių grožio priemonių parduotuvę pamilo ir grožio industrijoje nedirbančios tauragiškės. Pasak jos, ieškančios priemonių plaukams, odai moterys „Frėją“ vertina dėl kokybiškų prekių už prieinamą kainą.
Asortimentas vis plečiamas
Nuo šios savaitės pirmadienio parduotuvėje prasidėjo gimtadienio savaitė. Su parduotuvės vadove M. Candariene ir pardavėja Rita Martusevičiene susitinkame vėsiose „Frėja“ patalpose Bažnyčių gatvėje. Tame pačiame pastate, kuriame įsikūrę „Senamiesčio apartamentai“. Liepos dvidešimtąją sukanka devyneri metai nuo dienos, kai „Frėja“ atvėrė duris. Treji metai, kai parduotuvė iš „Senukų“ persikėlė į miesto centrą.
– Parduotuvė savo veiklą prieš devynerius metus pradėjo kaip „Nagavitos“ atstovai, filialas, laikui bėgant ėmėme plėsti asortimentą, prekių lentynose atsirado vis daugiau priemonių. Kasdieną sekame grožio industrijos naujienas. Stebime, kokios rinkoje pasirodžiusios priemonės sulaukia teigiamų profesionalių grožio meistrų bei klientų vertinimų. Stengiamės, kad šie gaminiai atsirastų ir pas mus. Džiugu, jog mus vertina kaip profesionalams skirtą parduotuvę, tačiau norime padrąsinti savo grožiu besirūpinančias moteris – mūsų asortimentas skirtas ir jums, ne tik grožio salonuose dirbančioms meistrėms, – sakė „Frėja“ vadovė.
Kvepalai už prieinamą kainą
Parduotuvių lentynose – kelios dešimtys prekių ženklų. Asortimente keletas metų išlieka populiarios „Chi“ ir „Wella“ plaukų priežiūros priemonių linijos, taip pat plaukų stilisčių-kirpėjų itin vertinamas „JOC Barex“ prekės. Odos priežiūrai tarp perkamiausiųjų – lietuviškos linijos „Manilla“ ir „Oda“ priemonės.
Ieškodamos dekoratyvinės kosmetikos prekių pirkėjos renkasi „Melkior“, „Make Up For Ever“ bei „Paese“ kosmetiką.
Mėgstančios kokybiškus kvepalus „Frėjoje“ ras iš Prancūzijos atkeliavusius aromatus. Kvepalai skirstomi pagal aromatinių junginių koncentraciją tirpale. Pasak parduotuvės vadovės, kvepalai, kuriais prekiauja „Frėja“, pasižymi apie 80 proc. siekiančia kvepalų koncentracija. Tokios koncentracijos kvepalai – nuo 35 eurų, prabangios linijos – nuo 75 eurų.
Vasaros spalva – žalia
Parduotuvėje – platus gelinių lakų pasirinkimas. „Frėja“ yra profesionalios nagų priežiūros linijos „Didier“ partneriai. 2019 m. „Frėja“ pelnė Top partnerės Lietuvoje vardą.
– Prekiaujame ir „Diamond“, „Victoria Vynn“ bei „Senses“ priemonių nagams linijų prekėmis. Nagų lakų asortimentas pas mus keičiamas atsižvelgiant į sezoną. Kiekvienas nagų lakų tiekėjas išleidžia vis naują kolekciją, tad manikiūro meistrės pas mus atranda vis naujų gaminių ir turi galimybę savo klientes pradžiuginti naujomis, tą sezoną madingomis, spalvomis, – sakė pašnekovė.
Pasak M. Candarienės, vasarą pačios populiariausios – ryškios nagų spalvos. O šį sezoną „ant bangos“ – žalia spalva ir jos atspalviai, rožinės ir oranžinės spalvos.
– Pandemijos metu padaugėjo moterų, merginų nutarusių išmėginti gelinį lakavimą namuose. Jos pas mus įsigyja visas reikiamas priemones nuo dildės iki gelinio lakavimo lempos. Karantino metu jos nagus dailino sau, savo mamoms, seserims. Mus tai labai džiugina. Daug tauragiškių mano, jog esame tik išskirtinai profesionalams skirta parduotuvė, tačiau tiesa ta, jog pas mus gausu prekių bet kuriai moteriai. Siekiame, kad kokybiškos prekės būtų prieinamos kiekvienai, – teigė pašnekovė.
Gimtadienio savaitę – staigmenos
Grožio industrijoje – milžiniška konkurencija. Dalis grožio meistrų turi savo pamėgtas prekių linijas ir bendradarbiauja su grožio industrijos vadybininkais prekes pristatančiais tiesiai į grožio salonus, kitos gi prekes užsisako internetu.
– Mūsų pliusas tas, kad pas mus atvykusios gali pasikonsultuoti. Kokia, pavyzdžiui, gelinio lakavimo priemonė padėtų geliui ilgiau išlikti ant nago. Ieškome problemos sprendimo. Kai kurios meistrės negali laukti, kol vadybininkas atras laiko atvežti priemonę, tad atvykusios čia jos prekę gali apžiūrėti ir įsigyti joms patogiu laiku. Be to, grožio meistrėms taikome nuolaidas, – grožio prekių parduotuvės pranašumus vardijo M. Candarienė.
Anot parduotuvės vadovės, moterys vis dažniau ieško kosmetikos, kurių sudėtyje – natūralūs ingridientai. Parduotuvėje yra prekių linija, tenkinanti ir veganų poreikius.
„Frėja“ džiaugiasi per devynerius metus susidariusiu nuolatinių klientų ratu. Ryšys palaikomas ir socialiniuose tinkluose. „Frėjos“ feisbuko paskyros „FrėjaGP“ ir „Instagram“ (freja_grozio_priemones) lankytojos gali rasti įvairių patarimų, sužinoti grožio naujienas.
Na, o gimtadienio proga „Frėja“ savo klientes džiugins įvairiomis dovanėlėmis ir socialiniuose tinkluose skelbiamais konkursais.
Užs. Nr. 54