Daiva ŽEBELIENĖ
Daugiau nei prieš pusmetį „Majų“ tinklo saldumynų krautuvėlę Tauragėje pakeitė „Dvi braškės“. Saldžią ir kvapnią parduotuvę „Dvi braškės“ Tauragėje įkūrė buvusi „Majų“ parduotuvės vadovė, tauragiškė Rasa Šerpytienė. Verslininkė ryšius užmezga ne tik su Lietuvos, bet ir užsienio tiekėjais, dalyvauja įvairiose tarptautinėse parodose.
„Dirbant tokiame versle, važinėti į parodas – privaloma. Dalyvavimas parodose praplečia akiratį, sužinai naujienas ir užmezgi kontaktus. Viena yra ieškoti verslo kontaktų elektroniniais paštais, kita – pabendrauti gyvai. Tuomet viskas klojasi operatyviau“, – „Tauragės žinių“ pakalbinta sakė R.Šerpytienė. Verslininkė atskleidė, kad spalį Vokietijoje, Kelne vykusioje Maisto pramonės parodoje „Anuga“ pasikeitė informacija ir kontaktais su 53 verslininkais.
R. Šerpytienė žurnalistei pasakojo apie didžiules Kelno parodų sales, į kurias plūsta žmonės iš įvairiausių pasaulio šalių – tūkstančiai dalyvių, lankytojų kiekviename – tiek mėsos produktų, tiek miltinių gaminių, saldainių, šokoladų, sausainių, uogienių ir kituose sektoriuose. Verslininkė neslėpė, kad daugelis ten eksponuotų prekių mūsų rinkai būtų tiesiog per brangios, tačiau tuoj pat pridūrė, kad visgi tauragiškiai mėgsta kokybišką, ir, galima sakyti, pagal lietuvišką uždarbį brangų šokoladą, tad savo verslą žada dar labiau orientuoti į kokybę.
Gardžiausioje Tauragės parduotuvėje galima įsigyti saldainių fabriko „Rūta“ produkcijos, belgiškos dražė, taip pat arbatų. „Dvi braškės“ yra sudariusios sutartį su gerą vardą Europoje užsitarnavusia arbatos ir kavos produkcijos gamintoja „Whittard“. Tauragiškiai čia gali įsigyti pagal specialų užsakymą gamintų saldainių dėžučių ir šokoladų su savo miesto heraldika bei Tauragės nuotraukomis, kurių autorė – tauragiškė Jolita Jankauskienė.
„Dviejose braškėse“ galima įsigyti ir dailiai įpakuotų saldumynų vaikams, dalis jų yra pagaminti su natūraliomis vaisių ar daržovių sultimis, be dažiklių, o taip pat stilingų ir prabangių arba nuotaikingų dovanų suaugusiems. Yra saldumynų sergantiems diabetu, planuojama prekiauti skanėstais netoleruojantiems laktozės, gliuteno, nes tokių žmonių daugėja.
Artėjant šv. Kalėdoms, didelis dėmesys bus skiriamas saldžių dovanėlių ruošimui. Laukiamas pirkėjų antplūdis. R. Šerpytienė neslepia, kad šventinis bumas „užlygina finansines metų duobes“. Esą nieko nuostabaus – taip yra visame pasaulyje. Kurdama šį verslą, ji apgalvojo ir žinojo, su kokiomis rizikomis susidurs – saldumynai, kaip ir kiti maisto produktai genda, tad nuostoliai neišvengiami, o nuspėti klientų norus ne visada pavyksta. Būna, kad vos tik nepaklausios prekės daugiau nebeužsisakai, netrukus atsiranda klientas.
To paties tinklo parduotuvės yra Marijampolėje, Panevėžyje ir Šiauliuose.