Urtė DRĄSUTYTĖ
Į redakciją atskubėjusi „Tauragės žinių“ skaitytoja Juzefa Jurkienė pasakojo neapsikentusi, kai kiekvieną kartą apsipirkdama pastebinti neteisingai įmuštą vienos ar kitos prekės kainą. Parduotuvėje „Maxima“ keliskart susidūrusi su kainos skirtumu lentynoje ir čekyje moteris sako ieškanti teisybės, kad prekybos centro darbas būtų atliekamas atsakingiau ir nusipirkus prekes netektų lakstyti atgal į parduotuvę. J. Jurkienei prekių kainos neatitikimas buvo kompensuotas, tačiau pirkėja sako sulaukusi ir nepagarbaus pardavėjų elgesio, todėl kreipėsi į žiniasklaidą.
Pas žurnalistus moteris apsilankė nešina parduotuvės čekiais – juose aiškiai pažymėta, kokios kainos neatitiko lentynoje nurodytų.
– Nesuprantu, kaip galima taip apgaudinėti žmones. Trys savaitės – trys klaidingos kainos čekiuose. Jei taip kaskart po litą... Man, kaip pensininkei, kiekvienas litas svarbus. Skambinau į info liniją (ji nurodoma ant kvito), tačiau ten tik atsiprašė ir sakė niekuo padėti negalintys, – žurnalistei pasipiktinusi dėstė Juzefa Jurkienė.
„Maxima“ savo interneto svetainėje skelbia, kad nemokama 8–22 valandomis veikianti linija (8 800 20 050) skirta tam, kad suteiktų klientams detalią informaciją apie savo tinklo parduotuvių veiklą, jų adresus, darbo laiką, transportą į parduotuves, taip pat apie vykdomas akcijas, nuolaidų programą „Ačiū“, dovanų čekius ir kita.
„Tauragės žinioms“ paskambinus nurodytu telefonu ir papasakojus situaciją, atsiliepusi moteris sakė, kad šiuo numeriu tik registruojami pirkėjų skundai. Dėl smulkesnės informacijos suteikimo buvo pasiūlyta kreiptis į UAB „Maxima“ atstovę spaudai.
Susisiekus su prekybos tinklo komunikacijos vadove Renata Saulyte, moteris teigė, kad tokių atvejų tikrai pasitaiko.
– Taip atsitinka todėl, kad daug kainų pasikeitimų, vienos akcijos baigiasi, kitos prasideda. Pirmiausiai kainos suvedamos į sistemą, o jau tuomet kiekvienos parduotuvės darbuotojai keičia kainas lentynose. Kartais pardavėjos nespėja fiziškai, todėl ir pasitaiko tokių nesusipratimų. Tačiau pirkėjai visuomet turėtų kreiptis į parduotuvės administraciją – kiekvienam pirkėjui priklauso teisingos kainos garantija. Šiuo atveju belieka atsiprašyti, – kalbėjo parduotuvių tinklo atstovė R. Saulytė.
R. Saulytės teigimu, pirkėjai, kurie pastebėjo netikslumų ir turi neteisingą kainą patvirtinantį kasos čekį, siūloma simbolinė kompensacija – 5 „Maximos“ litai, kuriuos galima panaudoti atsiskaitant už prekes.