Antrasis lenktynių „Weekend Grand Race“ etapas „Tauro akmuo“ autosporto mėgėjus sukvietė į Sungailiškių trasą. Kaip rašoma pranešime spaudai, šios lenktynės skirtos nebūtinai profesionalams. Bet pasiekti pergalę nelengva – lenktynės reikalauja ne tik gerų vairuotojų įgūdžių, bet ir ištvermingų automobilių.
„Audi“ krikštas
Į Tauragę susirinko 20 komandų, kurios varžėsi savo klasėse (iki 1,8 l ir per 1,8 l) ir bendroje įskaitoje dėl pagrindinės rėmėjų įmonės „Tauro akmuo“ įsteigtos taurės. Važiavimai prasidėjo nuo laisvųjų treniruočių, po kurių sekė dalyvių paradas, o jau tada automobiliai rikiavosi kvalifikaciniams važiavimams, kuriuose užvirė kova dėl sekundžių ir jų dalių. Dalyviai labai stengėsi „įvežti“ kuo geresnį laiką, kartais gal net ir persistengė – neišvengta automobilių virtimų, rašoma pranešime spaudai.
Moterų važiavimuose apvirto komandos „Juodpetriai“ „Audi A3“, kurią vairavo pirmą kartą tokiose varžybose dalyvavusi mergina. Atrodytų, toks „krikštas“ galėtų išgąsdinti, tačiau vairuotoja visai neišsigando, nenukentėjo ir ketina dalyvauti lenktynėse ateityje.
Vyrų kvalifikaciniuose važiavimuose automobiliai virto net dukart – pirmą savo gyvenime „stogą“ patyrė „Construction agent“ komandos vairuotojas su „Suzuki“, o vėliau aukštyn ratais gulinčią žiūrovai išvydo ir komandos „Ginerda“ „Ford Pumą“.
Technika neatlaikė
Įdomu, kad visos „virtusios“ komandos sugebėjo susitvarkyti automobilius ir dar startuoti vėlesniuose važiavimuose. Finale automobiliai startavo pagal suminius komandų narių kvalifikacijų laikus. Iš pirmosios pozicijos startavusiai komandai „Juozuko lankai be Juozuko“ su „Ford Fiesta“ ilgai sekėsi išlaikyti aukštas pozicijas ir pirmauti, tačiau lenktynių pabaigoje technika vis dėlto neatlaikė.
Lyderiai keitėsi, komandos strategavo kuo greitesnius vairuotojų pasikeitimus, nes kiekviena sekundė svarbi. Iš lyderiaujančių komandų galima paminėti ir „Construction agent“, ir „Ginerda“, kurios taip pat ne po vieną ratą susuko pirmaudamos, bet vėlgi nuvylė technika. Trasa buvo negailestinga – daug komandų automobiliai gedo, buvo prakirstų ratų, neapsieita ir be virtimo – dar finalo pradžioje apvirto komandos „Gazuota Puma“ automobilis, tačiau viskas baigėsi sėkmingai. Iki finišo atvažiavo patys ištvermingiausi.
Visus 55 ratus įveikti pavyko tik 3 komandoms, o dėl pirmosios vietos kova vyko iki paskutinių posūkių – tarpusavyje kovojo du „Ford Puma“ automobiliai ir minimaliu skirtumu pergalę išplėšti ir pagrindinę „Tauro akmuo“ taurę laimėti pavyko komandai „ETAAUTO Racingteam“, antri liko „ATV fanai“. Trečioji vieta bendroje įskaitoje atiteko komandai „Sena Pobieda“ su „Volkswagen Vento“.
Įteikti apdovanojimai
Visiems nugalėtojams įteikti renginio partnerių įsteigti prizai. Komandos apdovanotos ir pagal užimtas vietas kvalifikaciniuose važiavimuose. Klasėje „Per 1,8 l“ triumfavo komanda „Juozuko lankai be Juozuko“. Šios komandos „Ford Fiestai“ atiteko ir „Sportiškiausio automobilio“ nominacija bei „Rigvedos“ įsteigti prizai.
Antrąją vietą galingesnėje klasėje iškovojo komanda „Tauragai“ („VW Golf“), treti liko komanda „Premo“ su „Citroen C4“. Klasėje „Iki 1,8 l“ pirmoji buvo komanda „ATV fanai“ su „Ford Puma“, antroji vieta atiteko komandai „Ginerda“ irgi su „Ford Puma“, o trečioji – komandai „Klasiokai“ su „Mazda 323ׅ“.
Asmeninėje įskaitoje greičiausia moterimi šį kartą tapo ir prizą laimėjo komandos „Juozuko lankai be Juozuko“ vairuotoja Rūta Saladžienė, o greičiausio vyro taurė ir prizas atiteko komandos „Tauragai“ atstovui Ignui Gofmanui.
Trečiasis lenktynių etapas bus surengtas birželį.