Vienas žymiausių Lietuvos automobilių sporto lenktynininkų tauragiškis Rokas Baciuška šiemet ralio automobilio vairą iškeitė į bagio ir startavo Ispanijoje vykusiame etape. Lenktynininkas ruošiasi svarbioms permainoms.
Kaip „Tauragės žinias“ informavo R. Baciuškos atstovas Ramūnas Fetingis, Rokas praėjusį savaitgalį startavo Pasaulio ralio reidų čempionato etape Ispanijoje „Rally Aragon“. Tą patį savaitgalį Ispanijoje startavo Pasaulio ralio-kroso čempionatas, tačiau automobilių sporto žvaigždė jame nepasirodė.
– Rokas kol kas RX čempionate nestartuos. Dėl tolesnių lenktynių spręsim po šitų, – nedaugžodžiavo R. Fetingis, kuris po kelių dienų savo feisbuko paskyroje paskelbė, kad jo atstovaujamas sportininkas greičiausiai perrašys Lietuvos automobilių sporto istoriją.
Apie šias naujienas turėtų būti paskelbta artimiausiu metu.
Pats R. Baciuška savo paskyroje dalinosi įspūdžiais iš „Rally Aragon“. Kaip rašė lenktynininkas, pirmąją dieną teko įveikti 177 km, startavus iš rikiuotės galo. Po 50 km Rokas pirmavo savo klasėje ir artimiausią varžovą lenkė 35 sekundėmis. Vėliau persvarą pavyko išauginti iki 44 sekundžių. Bet tokios lenktynės pateikia netikėtumų.
„Tačiau iki finišo likus apie 40 km vienoje iš sankryžų pasivijau net du bagius, kurie tą sankryžą pračiuožė. Dulkėse ir toje sumaištyje bandžiau prašokti abu nelaimėlius, šiek tiek per giliai įvažiavau į posūkio vidų ir kliudžiau akmenį. Taip pramušėm priekinį ratą, bet nutarėm nestoti ir negaišti. Ko gero, tai buvo nepatyrimo klaida. Iki finišo likus 25 km važiavome treti, bet nuo lyderių atsilikom vos dešimt sekundžių. Deja, ratas paskutiniuose kilometruose visai nusimontavo ir į finišą atvažiavom penkti ir jau su dviem prakirstais ratais“, – įspūdžiais dalijosi Rokas.
Trasa driekėsi ir per vandens brastas. Vienoje jų suveikė automobilio gesinimo sistema, kuri užliejo visą kabiną. Kaip spėjo lenktynininkas, tikriausiai dėl trumpo jungimosi nuo vandens. Toje pačioje vietoje analogišką problemą patyrė ir Roko komandos draugai broliai Alexandre ir Pedro Re. Bet net ir tokie nuotykiai ekipažų nesustabdė.
37 kartą vykusiame ralyje nugalėtojai išaiškėjo paskutinėmis akimirkomis. Kaip skelbiama organizatorių išplatintame pranešime, problemų su technika turėjo net labiausiai patyrę ir tituluočiausi ralio meistrai. Devyniskart pasaulio čempionas Sebastianas Loebas specialiame ruože sulaužė savo bolido vairo sistemą ir pasitraukė iš kovos.