Tauragės žinios logotipas
FOMO Elektroninio Pašto Rinkodaroje

FOMO Elektroninio Pašto Rinkodaroje

Atsiradus naujoms technologijoms ir platformoms, rinkodaros pasaulis smarkiai pasikeitė. Tačiau viena žmogiška emocija, kurią marketingo specialistai naudojo dešimtmečius, išlieka tokia pati: baimė praleisti arba FOMO. Šiandieninėje skaitmeninėje eroje, FOMO rado savo tvirtą vietą elektroninio pašto rinkodaroje. Šiame straipsnyje nagrinėsime FOMO kelionę rinkodaroje ir pateiksime įžvalgų apie veiksmingą jo įgyvendinimą elektroninio pašto kampanijose.

Kas yra FOMO?

FOMO, arba baimė praleisti (angl. Fear of Missing Out), apibūdina nerimą, kad jaudinantis ar įdomus įvykis šiuo metu gali įvykti kitur, o tai sukelia baimę jį praleisti. Tai nemalonus jausmas, kurį patiriate, kai manote, kad kiti turi geresnę patirtį, mėgaujasi gyvenimu labiau nei jūs arba naudojasi galimybėmis, kurias jūs praleidžiate. Ši emocija gali būti galingas motyvatorius priimant sprendimus tiek asmeniniame gyvenime, tiek kaip (potencialiam) klientui.

FOMO Istorinis Kontekstas

Nors „FOMO“ terminas buvo išpopuliarintas socialinių tinklų amžiuje, jo esmė egzistuoja daug ilgiau. Iš esmės, tai šiuolaikinis amžino noro būti minios dalimi arba nepraleisti galimybių išraiška. Augant socialiniams tinklams, kuriuose asmenys nuolat demonstruoja savo geriausią patirtį, FOMO patyrimo intensyvumas ir dažnis išaugo.

FOMO Įėjimas į El. pašto Rinkodarą

Subrendus skaitmeninės rinkodaros taktikoms, įmonės pradėjo pripažinti FOMO potencialą kaip vartotojų elgseną skatinantį veiksnį. Elektroninio pašto marketingas, kuris yra tiesioginė ir personalizuota potencialių klientų susisiekimo forma, greitai tapo palankia dirva integruoti FOMO strategijas. Rinkodaros specialistai pradėjo diegti trūkumo ir baimės taktikas, riboto laiko pasiūlymus ir išskirtinius pasiūlymus - visa tai buvo sukurta siekiant pasinaudoti gavėjo baime praleisti puikią galimybę.

FOMO Integracija į Rinkodaros Laiškus

1. Pavadinimas ir Peržiūros Tekstas:

Pirmoji gavėjo sąveika su jūsų el. laišku yra temos pavadinimo eilutė ir peržiūros tekstas. Tai jūsų auksinė galimybė įskiepyti skubos ar išskirtinumo jausmą.

Veiksmingas: „Liko tik 3 valandos! Griebk savo pasiūlymą“.

Peržiūros tekstas: „Išskirtiniai pasiūlymai mūsų ištikimiems prenumeratoriams“.

2. Laiško Turinys:

Gavėjui atidarius laišką, jūsų turinys turėtų sustiprinti FOMO pranešimą.

● Naudokite ryškią, vaizdinę medžiagą, rodančią, kad žmonės džiaugiasi produktu ar paslauga.

● Įtraukite atgalinio skaičiavimo laikrodžius riboto laiko pasiūlymams.

● Pažymėkite, kad prekių kiekis sandėlyje yra ribotas.

Šaltinis: Freepik

Kaip Nenaudoti FOMO

Nors FOMO gali būti veiksminga strategija, per didelis to naudojimas ar netinkamas naudojimas gali sukelti jūsų auditorijai nuovargį ar net pasipiktinimą. Štai keletas spąstų, kurių reikėtų vengti.

Per didelis haipas: nuolat siųsdami „paskutinės galimybės“ arba „kartą gyvenime“ pasiūlymus gali sumažinti auditorijos jautrumą.

Klaidingas gąsdinimas: jei klientai sužino, kad „ribotos sandėlio atsargos“ tikrai nebuvo ribotos, tai gali sugriauti pasitikėjimą.

Per dažnas naudojimas: jei kiekvienas el. laiškas yra FOMO laiškas, skubos jausmas dingsta.

Praktiniai FOMO Pavyzdžiai Elektroninio Pašto Rinkodaroje

Jei jūsų rinkodaros kampanijos taktika yra pagrįsta FOMO jausmo sukūrimu, turite atsiminti, kad žodžių formuluotė yra raktas į sėkmę. Žodžių formuluotė turi būti aiški ir konkreti, susijusi su jūsų pasiūlymu, tačiau tuo pat metu ne per daug įkyri ar pernelyg dramatiška. Skirtingiems reklamavimosi būdams, savo marketingo laiškuose galite naudoti skirtingus pavyzdžius. Žemiau paakcentuosime kai kuriuos variantus.

Naujų Produkto Išleidimai:

● „Būk pirmasis, kuris turės mūsų naujausią išmanųjį laikrodį! Išskirtinis išankstinis užsakymas tik mūsų prenumeratoriams.

● „Nepraleiskite progos! Mūsų nauja kolekcija pasirodys jau rytoj.“

Palikto Pirkinių Krepšelio Priminimai:

„Atrodo, kad kažką pamiršote! Sandėlyje liko vos keli vienetai.“

„Paskubėk! Jūsų krepšelyje esančios prekės greitai išparduodamos.“

Apdovanojimai ir Lojalumo Taškai:

● „Jūsų lojalumo taškų galiojimo laikas netrukus baigsis. Panaudokite juos, kol dar ne vėlu!

● „Išskirtiniai bonus taškai pirmiesiems 100 pirkėjų tik šiandien!“

Išskirtiniai Narystės Pasiūlymai:

● „Atrakinkite premium funkcijas! Pasiūlymas greitai baigsis.“

● „Paskutinė diena mėgautis mūsų premium prenumerata už įprastą kainą.“

Sezoniniai Pasiūlymai:

● „Mūsų vasaros kolekcijos beveik nebeliko! Gaukite savo, kol dar ne per vėlu.“

● „Žiemos išpardavimas baigsis po 48 valandų! Nepraleiskite puikių pasiūlymų.“

Rekomendacijos Premijos:

● „Per ateinančias 24 valandas rekomenduokite draugą ir padvigubinkite savo bonusą!“

● „Išskirtinis pasiūlymas: jūsų draugams taikoma 20% nuolaida, taip pat ir jums! Tik ribotą laiką.“

Vebinaras arba Registracija į Kursus:

● „Liko tik 5 vietos į mūsų ekspertų vedamus skaitmeninės rinkodaros kursus!“

● „Paskutinė galimybė užsiregistruoti į mūsų išskirtinį vebinarą su pramonės lyderiais.“

Specialus Bendradarbiavimas arba Ribotas Leidimas:

● „Mūsų bendradarbiavimas su [Prekės Ženklas] yra greitai išparduodamas! Užsirezervuokite savo dabar.“

● „Riboto leidimo meno kūriniai tik mūsų prenumeratoriams. Kai jų nebeliks, nebeliks visam laikui!"

Kelionių ar Patirties Pasiūlymai:

● „Paskutinės 3 laisvos vietos mūsų prabangiame kruiziniame pakete!“

● „Momentinis pasiūlymas: išskirtinės nuolaidos atogrąžų atostogoms ateinančias 6 valandas!“

Atsiliepimai arba Kvietimai Dalyvauti Apklausoje:

● „Būk girdimas! Pirmieji 100 respondentų gaus išskirtinę dovaną.“

● „Jūsų nuomonė svarbi! Dalyvaukite ir turėkite galimybę laimėti jaudinančių prizų.“

Kvietimai į Renginį:

● „Liko tik 10 vietų mūsų išskirtinėse dirbtuvėse!“

● „Ar esate pasiruošę didžiausiam metų technologijų renginiui? Rezervuokite vietą dabar - liko tik keletas bilietų!“

Momentiniai Išpardavimai:

● „Momentinis Išpardavimas: 50% nuolaida tik ateinančias 2 valandas!“

● „Siurprizas! „Ansktyvasis išpardavimas tik mūsų prenumeratoriams - gaukite 40% nuolaidą tik iki 10 valandos.“

Išskirtinė Prieiga:

● „Esate pakviesti į mūsų, tik nariams skirtą, internetinį renginį.“

● „Būk VIP! Gauk išankstinę prieigą prie mūsų Juodojo Penktadienio pasiūlymų anksčiau nei bet kas kitas.“

Apibendrinant

Kuomet naudojamas protingai ir autentiškai, FOMO gali būti galingas įrankis jūsų elektroninio pašto rinkodaros arsenale. FOMO naudojimas el. pašto marketingo kampanijose gali labai efektyviai paskatinti vartotojų įsitraukimą ir padidinti konversijas. Tačiau labai svarbu užtikrinti, kad pasiūlymai būtų tikri ir turėtų tikrą vertę. Norėdami išlaikyti savo auditorijos pasitikėjimą, nepamirškite subalansuoti savo FOMO strategijų su tikrai vertingais pasiūlymais.

Norite sužinoti daugiau apie elektroninio pašto rinkodaros patarimus?

Dalyvaukite Elektroninio Pašto Rinkodaros Masters vebinare NEMOKAMAI ir gaukite išskirtinių žinių iš tarptautinių elektroninio pašto rinkodaros ekspertų! Skaitykite daugiau ir registruokitės ČIA!

Užs. Nr. 94

Pasidalinkite su drauge ar draugu

Daugiau naujienų

Kaip paruošti automobilį žiemos sezonui: vien padangas pakeisti nepakanka

Nors pirmieji šalčiai dar negrasina plikledžiu kelyje, nuo lapkričio 10 d. Lietuvoje vairuotojai nebegali važinėti automobiliais su vasarinėmis padangomis – už tai galima gauti baudą nuo 50 iki 100 eurų arba net prarasti galiojančią automobilio techninę apžiūrą. Ruošiant automobilį žiemai, padangų keitimas nėra vienintelis veiks

Tauragėje vyko susitikimas su Jurga Šeduikyte: emocinės sveikatos, atviro bendravimo ir  muzikos patirčių vakaras

Lapkričio 12 d. Tauragės Birutės Baltrušaitytės viešosios bibliotekos skaitykloje lankytojai dalyvavo unikaliame patyrimų rate, kuriame buvo dalijamasi asmeninėmis istorijomis ir emocinės sveikatos patirtimis. Jį vedė dainininkė, kūrėja ir emocinės sveikatos ambasadorė Jurga Šeduikytė. Moteris atvirai dalijosi sa

„Kelionės“ Kolumbas solistas Šarūnas Šapalas: „Ši opera užprogramuota sėkmei“

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras 38-ąjį sezoną pasitiko Philipo Glasso opera „Kelionė“ (The Voyage). Vienas iš pagrindinių vaidmenų – Kolumbas – patikėtas žinomam solistui Šarūnui Šapalui, šiame teatre kuriančiam vis ryškesnius, publikos pripažinimo sulaukiančius personažus.  

„Muzikiniai rudenys“ I Meno mokyklos mokiniai su Šiaulių kameriniu orkestru „Camerata Solaris“

Tauragės meno mokyklos mokiniai ir mokytojai kartu su Šiaulių kameriniu orkestru „Camerata Solaris“, (meno vadovas ir dirigentas Vilhelmas Čepinskis), š.m. lapkričio 15 d. pristato edukacinių koncertų projektą „Muzikiniai rudenys“. Dviejų dalių koncerte, girdėsime Šiaulių kamerinio  orkestro atlieka

Automobilių nuomos įmonei nepavyko prisiteisti nuostolių iš kliento

Tauragės apylinkės teismas atmetė UAB „Go4Rent“ ieškinį, kuriuo ji prašė iš kliento priteisti daugiau nei 5300 Eur nuostolių už grąžintą išsinuomotą automobilį.  Bylos duomenimis ilgalaike automobilių nuoma su išpirkimu užsiimanti įmonė siekė iš anksčiau laiko  nuomos sutartį nutrauku

TAVA pagerbė geriausias apskrities verslo įmones

Tauragės apskrities verslininkų asociacija  (TAVA) tęsia tradiciją kasmet įvertinti geriausias Tauragės krašto įmones ir pradedančius verslus. Antradienį Tauragės kultūros centre susirinkę verslininkai padėjo tašką 2023-iesiems, kurių rezultatai ir lėmė renkant geriausiai dirbusias įmones. TAVA pirmininkas Marius Jucikas įsitikin

Patogumas, pasiekiamas ranka: „Tele2“ savitarnoje klausimus išspręsite neišėję iš namų

Sukate galvą, kaip sutaupyti laiko ir jėgų? Artėjant žiemai, kai ilgais vakarais nosį iš namų kišti norisi vis rečiau, „Tele2“ siūlo patogią išeitį – naudotis savitarnos paslaugomis. Apmokėti sąskaitas, pasikeisti paslaugų planą ar užsisakyti daugiau gigabaitų – visa tai atlikti galima jums patogiu laiku

Trečiadienį, 11 val. 52 min. visoje šalies teritorijoje trims minutėms bus įjungiamos sirenos

Š.m. lapkričio 13 d. vyks perspėjimo ir informavimo sistemos patikrinimas. Nuo 11 val. 52 min. visoje šalies teritorijoje trims minutėms bus įjungiamos sirenos, taip pat gyventojams per Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemą (GPIS) į mobiliuosius telefonus bus siunčiami pranešimai. Išgirdę sirenas, gyventojai prival

Jono Dragūno biodinaminis ūkis: žemaitis ūkininkas, perpratęs gamtos energiją

Tauragės rajone, Aukštupių kaime Jonas Dragūnas ūkininkauja daugiau nei 300 ha teritorijoje, remdamasis ekologiniais ir biodinaminiais principais. Mišrus nemažas ūkis gyvuoja nenaudojant jokios chemijos. Ūkininkas stebi dirvožemio procesus ir rūpinasi, kad jis būtų nuolat maitinamas ir turtinamas. Šiame ūkyje gali išsvys

Nuo gruodžio – keletas Kelių eismo taisyklių pokyčių eismo saugumui didinti

Nuo gruodžio 1 d. įsigalios nauji Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, kurie keliuose numato keletą naujovių. Svarbiausios jų – laikytis saugaus atstumo lenkiant ar apvažiuojant dviratininkus ir pėsčiuosius, bus draudžiama palikti automobilius intensyvesnio eismo keliuose, taip pat įtraukiami nauji kelio ženklai.  „Siekiame užt