Žygaitiškę Rugilę Sudeikytę galima vadinti socialinio tinklo „Instagram“ žvaigžde. Sparčiai populiarėjančios nuotraukų ir video peržiūrų platformos nare ji tapo tik praėjusiais metais. Po šėlionių su garsiuoju savo pusbroliu Naglimantu (Naglis Bierancas), 29 metų merginą pradėjo sekti tūkstančiai žmonių. Šiandien ji bene daugiausiai followerių (sekėjų) turinti tauragiškė, kuri savo asmeninio gyvenimo detalėmis sutiko pasidalinti ir su „Tauragės žinių“ skaitytojais.
„Facebook“ iškeitė į „Instagram“
Sparčiai populiarėjantis „Instagram“ socialinis tinklas vis dažniau skelbia didėjančią vartotojų statistiką. Skaičiuojama, jog šiuo metu pasaulyje prie šio tinklo prisijungę yra apie 800 mln. žmonių, iš kurių 500 mln. prisijungia kiekvieną dieną. Pastaruoju metu itin populiariomis tampa „Instagram stories“, kuriose vartotojai gali pasidalinti savo pomėgiais: foto akimirkomis ir video įrašais.
„Instagram“ naudoja ir nemažas būrys tauragiškių: moksleivių, verslininkų ir net politikų. Tiesa, tokio populiarumo, kokį yra pasiekusi „Tauragės žinių“ kalbinama herojė, neturi niekas. Žygaičiuose gimusi Rugilė Sudeikytė šiuo metu turi daugiau nei 26 tūkst. sekėjų. Linksmai nusiteikusi 29 metų mergina teigia, kad „Instagram“ vartotojus sudomino šmaikščiais juokeliais ir nekasdieniškais, tačiau matytais vaizdeliais iš Lietuvos kaimo gyvenimo.
Mergina teigia, kad populiarumo niekad nesiekė, o socialiniame tinkle „Facebook“ apskritai, praleidžia labai nedaug laiko. Visa tai dėl to, kad „Instagram“ – patogus, labai lengvai naudojamas socialinis tinklas. Anot R. Sudeikytės, „Facebook“ yra pardavimo, pirkimo ir kitokių grupių susibūrimo vieta.
Pusbrolis Naglimantas
Tiesa, tiems „Instagram“ vartotojams, kurie R. Sudeikytės dar nepažįsta, siūlome apsilankyti jos profilyje pseudonimu „giliukassss“. Jame nesunku pastebėti tauragiškės ir jos pusbrolio Naglio Bieranco bendrų video projektų „24 valandos“.
Iki 5 klasės mokyklą Žygaičiuose lankęs N. Bierancas (Naglimantas), šiuo metu turi 142 tūkst. gerbėjų armiją. Vėliau persikraustė į Vilnių, o šiuo metu yra žinomas kaip fotografas, šokėjas ir bene sparčiausiai išpopuliarėjusi socialinių tinklų žvaigždė.

R. Sudeikytė „Instagram“ šturmavo beveik prieš metus, Naglis – seniau. Kartą pusbrolio ir pusseserės šėlionės su telefono kamera virto tikrų tikriausia interneto „bomba“. Jų personažų kalbą pradėjo mėgdžioti ne vienas interneto vartotojas, o vienas iš terminų „skanei“ (reiškiantis skaniai, skanu) tapo kone kultinis, ar neatsiejamas nuo bendrinio lietuvių kalbos žodyno. Ironizuodamas ir pamėgdžiodamas LNK laidos „24 valandos“ herojus, šis giminaičių tandemas susilaukė milžiniško peržiūrų skaičiaus.
Pirmasis „24 valandų“ video buvo sukurtas ir patalpintas praėjusią žiemą. Išplatintas kituose socialiniuose tinkluose jis sulaukė 500 tūkst. peržiūrų.
– Po šio video ir pradėjo mane followinti, – prisipažino R. Sudeikytė, mananti, kad jos ir Naglio personažai parodo tikrąjį Lietuvos kaimą.
Nuomonės įvairios
Anot R. Sudeikytės, daugelis žmonių „Instagram“ mėgsta parodyti, kas yra gražu, ką valgė. Ji su pusbroliu nusprendė pademonstruoti, kaip gyvena kaimo žmonės.
„Instagram stories“ reportažuose surežisuotos ir įamžintos kasdieniškos situacijos, kuriose netrūksta keiksmažodžių ir absurdiškų įvykių.
– Mes auditorijos nepasirenkame. Tėvai patys turi kontroliuoti, ką žiūri jų vaikai, – paklausta, ar necenzūrinis turinys nedaro žalos jaunimui, teigė pašnekovė.
Linksmo būdo mergina pripažino, kad jos šeima „prie bajerio“. Jie R. Sudeikytę palaiko, tačiau pripažino, kad ne vienas iš artimųjų girdėjo kitų žmonių neigiamų atsiliepimų.
– Mūsų šeimoje niekas nepataikauja, ką galvojame, tą sakome. O aš tik noriu pajuokint, man tai tik laisvalaikio pramoga. „Instagram“ nesistengiu demonstruoti savo kokio tai grožio, kaip tai daro kitos, – tikino pašnekovė.
Norėjo tapti aktore
Žygaitiškė prisipažino, kad mėgsta bendrauti su žmonėmis, mėgsta kompanijas, todėl socialiniai tinklai – puiki galimybė išreikšti save. Tam, kad išlaikytų „Instagram“ sekėjų dėmesį, ji nuolat pildo savo „Stories“ skiltį, kurią kasdien peržiūri dešimtys tūkstančių vartotojų.
– Turiu nuotaikos ir įkeliu kažką. Kartais po 2–3 kartus per dieną, kartais perfilmuoju, kad įrašas būtų kokybiškesnis. O kartais nieko neįdedu ir tris dienas, – teigė R. Sudeikytė.
Esą „Instagram“ daug asmeninio laiko „nepraryja“, nes juo paprasta naudotis.
Nors „Instagram stories“ skiltyje netrūksta linksmų vaizdų, pagrindiniame profilyje puikuojasi nuotraukos, kurioms mergina skiria vis didesnį dėmesį. Dabar didžiausia jos aistra – fotografija, kuriai skiria visą savo laisvalaikį.
– Norėjau būti aktore, tačiau po 12 klasės niekur nestojau. Po metų pasirinkau studijas Aleksandro Stulginskio universitete, Ekologijos specialybę. Mokslus pabaigiau tik dėl to, kad baigčiau, ekologija manęs netraukė, – pasakojo mergina.
Pinigų neuždirba
Mergina dabar dažnai lankosi Norvegijoje, kurioje su draugu keliauja. Jos „Instagram“ profilyje netrūksta gamtos vaizdų, linksmų kasdieniškų nutikimų. R. Sudeikytė prisipažino, kad iš „Instagram“ veiklos pinigų ji neuždirba. Tiesa, nemažai žinomų asmenų iš šio tinklo jau sugeba pasipelnyti.
Surinkusi 25 tūkst. sekėjų ji pastebėjo, kad į ją jau kreipiasi kosmetikos gamintojai su įvairiomis dovanėlėmis. Pastarieji prašo pasidalinti įvairiais grožio ir sveikatinimosi reikmenimis ir taip pareklamuoti vienokį ar kitokį gamintoją.
R. Sudeikytė atskleidė, kad tiesiogiai pinigų nei „Instagram“, nei „Facebook“ savo žinomiems socialinių tinklų vartotojams nemoka. Esą taip dažnai klaidingai galvojama dėl to, kad „Youtube“ išmoka autoriams už jų darbus, jei šie sulaukia tam tikro peržiūrų skaičiaus.
Anot R. Sudeikytės, „Youtube“ reikalauja didesnių laiko sąnaudų, nes video medžiagą reikia įkelti. O „Instagram“ – linksma laisvalaikio pramoga.
– Ko palinkėti tiems, kurie nori tapti žinomi „Instagram“? Reikia geros idėjos, arba reikia būti tikrai talentingu: piešiančiu, šokančiu, dainuojančiu žmogumi, tokiu, kaip pavyzdžiui Naglimantas, – teigė R. Sudeikytė.