Dar nesibaigus žiemos sezonui, žvyrkelių būklė kelia rūpesčių tiek kelininkams, tiek gyventojams. Kelininkų teigimu, ši žiema, kaip tampa įprasta, buvo nepalanki dėl vyravusių permainingų oro sąlygų – gausių ir mišrių kritulių, temperatūros pokyčių. Vis dažniau girdint gyventojų skundus dėl prastos žvyrkelių būklės – AB „Kelių priežiūra“ paaiškino, kaip ir kada jie yra prižiūrimi.
Kad būtų pašalintos pažaidos (duobės, skersinės bangos), esančios kelių su žvyro danga važiuojamojoje dalyje, pastarieji turi būti periodiškai greideriuojami. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad tinkamai greideriuoti žvyrkelių nėra galimybės esant tiek per daug sausai, tiek per daug drėgnai ar įšalusiai jų dangai. AB „Kelių priežiūra“ atlieka žvyrkelių dangos tvarkymo darbus prieš tai įvertinusi kelio dangos būklę.
Bendrovės teigimu, didžiojoje dalyje šalies žvyrkelių dar reikia palaukti, kol atsileis dangos medžiagas sukaustęs įšalas – ypač miškingose vietovėse arba ten, kur dominuoja molingi gruntai. Greideriuojant įšalusią ar permirkusią dangą suprofiliuojamas tik viršutinis, vandens prisotintas sluoksnis, todėl pasiekiamas tik trumpalaikis būklės pagerėjimas. Tokiais atvejais mechanizmai negali atlikti darbų visu dangos storiu ir pašalinti esamų nelygumų. Nepaisant to, kai vyravo palankesnės oro sąlygos, per šių metų sausio mėn. „Kelių priežiūros“ specialistai sugreideriavo 416 km, o per vasarį – per 1 100 km šalies žvyrkelių.
Pagal galiojančią tvarką, atsiradusios didesnės pažaidos turi būti pašalinamos esant tinkamoms oro sąlygoms ne vėliau kaip per 3 dienas. Kaip reglamentuota „Automobilių kelių nuolatinės priežiūros normatyvuose KPV PN 22“, matuojant po 3 m ilgio liniuote skersine ir išilgine kryptimi periodiškai pasikartojančius nelygumus (iškilimus ir įdubimus), šie neturi būti didesni kaip 4 cm.
Bendros patrulinės apžiūros žvyrkeliuose vykdomos ne rečiau kaip kas 21 dieną. Gavus kritinę informaciją, pavyzdžiui, dėl itin didelių pažaidų žvyro dangoje, „Kelių priežiūros“ specialistai vyksta patikrinti ir, jeigu pažaidos viršija reikalavimų ribines reikšmes, nedelsiant organizuoja žvyro dangos profiliavimo darbus, taiko kitus galimus sprendimus.
Vykdant kelių su žvyro danga priežiūrą, papildomų sunkumų kelia ir tai, kad žvyro danga didelėje dalyje kelių labai nudėvėta, suplonėjusi, daug kur nebelikę viršutinio profiliuojamo sluoksnio. Tokiems keliams pirmiausia reikalingas paprastasis remontas, kurio metu iki projektinio storio būtų atstatoma žvyro danga, sutvarkomas vandens nuvedimas, atstatomi kiti kelio parametrai. Dar vienas svarbus žvyrkelių priežiūros aspektas – pažeistų vietų taisymas užtrunka ir dėl tokių defektų gausos.
Nepaisant visų minėtų kelių su žvyro danga priežiūros ypatumų, gyventojų prašoma kantrybės – „Kelių priežiūros“ specialistų teigimu, pasitraukus įšalui ir pradžiūvus dangoms, valstybinės reikšmės žvyrkeliai bus palaipsniui sugreideriuoti bei greideriuojami periodiškai kuomet pažaidos pasieks kritinį lygį.
Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose yra per 5 600 km rajoninių kelių su žvyro danga, kurie reikalauja nuolatinės priežiūros, o atsiradę defektai šalinami, atsižvelgiant į pažaidų mastą. Primenama, kad gyventojai ir vairuotojai apie pavojingas išdaužas ar kitas kliūtis, keliančias pavojų eismo saugumui kviečiami informuoti trumpuoju tel. nr. 1871 (trumpojo tel. nr. kaina Telia, Tele2 tinkluose - 0,12 Eur/min., Bitė - 0,15 Eur/min.) arba +370 5 232 9600 (kaina pagal mob. operatoriaus planą).
Kad būtų pašalintos pažaidos (duobės, skersinės bangos), esančios kelių su žvyro danga važiuojamojoje dalyje, pastarieji turi būti periodiškai greideriuojami. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad tinkamai greideriuoti žvyrkelių nėra galimybės esant tiek per daug sausai, tiek per daug drėgnai ar įšalusiai jų dangai. AB „Kelių priežiūra“ atlieka žvyrkelių dangos tvarkymo darbus prieš tai įvertinusi kelio dangos būklę.
Bendrovės teigimu, didžiojoje dalyje šalies žvyrkelių dar reikia palaukti, kol atsileis dangos medžiagas sukaustęs įšalas – ypač miškingose vietovėse arba ten, kur dominuoja molingi gruntai. Greideriuojant įšalusią ar permirkusią dangą suprofiliuojamas tik viršutinis, vandens prisotintas sluoksnis, todėl pasiekiamas tik trumpalaikis būklės pagerėjimas. Tokiais atvejais mechanizmai negali atlikti darbų visu dangos storiu ir pašalinti esamų nelygumų. Nepaisant to, kai vyravo palankesnės oro sąlygos, per šių metų sausio mėn. „Kelių priežiūros“ specialistai sugreideriavo 416 km, o per vasarį – per 1 100 km šalies žvyrkelių.
Pagal galiojančią tvarką, atsiradusios didesnės pažaidos turi būti pašalinamos esant tinkamoms oro sąlygoms ne vėliau kaip per 3 dienas. Kaip reglamentuota „Automobilių kelių nuolatinės priežiūros normatyvuose KPV PN 22“, matuojant po 3 m ilgio liniuote skersine ir išilgine kryptimi periodiškai pasikartojančius nelygumus (iškilimus ir įdubimus), šie neturi būti didesni kaip 4 cm.
Bendros patrulinės apžiūros žvyrkeliuose vykdomos ne rečiau kaip kas 21 dieną. Gavus kritinę informaciją, pavyzdžiui, dėl itin didelių pažaidų žvyro dangoje, „Kelių priežiūros“ specialistai vyksta patikrinti ir, jeigu pažaidos viršija reikalavimų ribines reikšmes, nedelsiant organizuoja žvyro dangos profiliavimo darbus, taiko kitus galimus sprendimus.
Vykdant kelių su žvyro danga priežiūrą, papildomų sunkumų kelia ir tai, kad žvyro danga didelėje dalyje kelių labai nudėvėta, suplonėjusi, daug kur nebelikę viršutinio profiliuojamo sluoksnio. Tokiems keliams pirmiausia reikalingas paprastasis remontas, kurio metu iki projektinio storio būtų atstatoma žvyro danga, sutvarkomas vandens nuvedimas, atstatomi kiti kelio parametrai. Dar vienas svarbus žvyrkelių priežiūros aspektas – pažeistų vietų taisymas užtrunka ir dėl tokių defektų gausos.
Nepaisant visų minėtų kelių su žvyro danga priežiūros ypatumų, gyventojų prašoma kantrybės – „Kelių priežiūros“ specialistų teigimu, pasitraukus įšalui ir pradžiūvus dangoms, valstybinės reikšmės žvyrkeliai bus palaipsniui sugreideriuoti bei greideriuojami periodiškai kuomet pažaidos pasieks kritinį lygį.
Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose yra per 5 600 km rajoninių kelių su žvyro danga, kurie reikalauja nuolatinės priežiūros, o atsiradę defektai šalinami, atsižvelgiant į pažaidų mastą. Primenama, kad gyventojai ir vairuotojai apie pavojingas išdaužas ar kitas kliūtis, keliančias pavojų eismo saugumui kviečiami informuoti trumpuoju tel. nr. 1871 (trumpojo tel. nr. kaina Telia, Tele2 tinkluose - 0,12 Eur/min., Bitė - 0,15 Eur/min.) arba +370 5 232 9600 (kaina pagal mob. operatoriaus planą).kel
Jau tapo tradicija, iškart po miuziklo vakaro Bijotuose, organizuoti ir didžiausią festivalio renginį - šventę, kuri džiugina ir mažus, ir didelius. Liepos 19-ąją, šeštadienį, Bijotų dvaro sodyba vėl prisipildys šurmulio, muzikos ir vasariško džiaugsmo – čia vyks vienas iškiliausių Šila
Bijotų dvaro festivalis – kaip tas karamelinis saldainis: ilgai „grojantis“ ir suteikiantis saldų malonumą. O su kuo dar galima palyginti daugiau kaip mėnesį trunkantį renginį? Prieš porą savaičių Bijotų dvaro festivalio sumanytojai ir organizatoriai kvietė į Teatrų subuvimą, o jau šią savaitę į dar porą renginių. Vi
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad 2025 m. liepos 20 d. nuo 9:00 iki 24:00 val. dėl planinių sistemos migravimo darbų į valstybinį duomenų centrą, laikinai neveiks kelių naudotojo mokesčio sumokėjimo sistema, todėl elektroninės vinjetės (e-vinjetė) nebus galimybės nusipirkti nei svetainėje keliumokestis.lt, nei iš plat
Rugpjūčio 14 d. 20 val. Klaipėdos festivalio klausytojai kviečiami į unikalų simfoninės muzikos koncertą „Kodas MKČ", skirtą Mikalojaus Konstantino Čiurlionio 150-ajam jubiliejui. Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro simfoninis orkestras ir choras, Klaipėdos koncertų salės choras „Aukuras", diriguojami vyriausiojo teatro dirigento Tom
Prie Bilionių piliakalnio, etnografinėje sodyboje „Gīvenėms“, vėl susirinko tautodailininkai iš visos Lietuvos – kurti, bendrauti, dalintis idėjomis, tampančiomis medžio dirbiniais, skulptūromis, paveikslais, puošiančiais jau ne vien Bilionių seniūniją, bet visą Šilalės kraštą. Tradicinio tautodailės pl
Neįtikėtina, kaip aiškiai gitara ir akordeonas, grojant jais drauge, gali pasakoti istorijas. Vakar Tauragės geležinkelio stotyje įvykusiame koncerte tauragiškiai pabuvojo ir Pietų Amerikoje, ir Italijoje, ir Japonijoje. Tikėtina, jog dažnas, užmerkęs akis, mintimis paklajojo ir po savo gyvenimą – netradicinio instrumentų
Komandos formavimo žaidimai yra puikus būdas stiprinti bendradarbiavimą ir pasitikėjimą tarp darbuotojų. Įmonė siūlo platų įvairių veiklų spektrą, kuris apima komandinę dinamiką, kūrybines užduotis ir fizinio aktyvumo rungtis. Šie žaidimai leidžia darbuotojams atsiskleisti, gerinti bendravimo įgūdžius ir siekti bendro tikslo. Pasirinkti tin
Tauragės apskrities vyriausiasis policijos komisariatas informuoja apie pradėtus ikiteisminius tyrimus dėl narkotinių ir psichotropinių medžiagų disponavimo bei fizinio smurto atvejų. Narkotinės ir psichotropinės medžiagos 2025 m. liepos 9 d. apie 19.10 val. Tauragėje, Dariaus ir Girėno gatvėje, patikrinimui buvo sustabdytas automobilis „Su
Paauglystė – išskirtinai jautrus ir iššūkių kupinas laikotarpis ne tik vaikams, bet ir jų tėvams bei mokytojams. Šiuolaikinius paauglius veikia nuolatinis informacijos srautas, socialinių tinklų įtaka ir išaugęs elektroninių patyčių mastas. Visa tai prisideda prie prastėjančios emocinės sveikatos, didėjančio
Liepos 12 dieną Tauragėje Pilies aikštėje užlies amatininkų, tautodailininkų ir kūrėjų šurmulys. Čia vyks „Amatų ir skonių mugė“ – renginys, kuriame ne tik galima įsigyti išskirtinių rankų darbo dirbinių, bet ir susipažinti su jų kūrėjais. „Mugėje susirinks kūrėjai, tautodailininkai ir amatininkai i&sca
Dubajuje dingo žinomas Lietuvos sportinių šokių šokėjas, tauragiškis Vykintas Širmas. Suteikti bet kokios informacijos apie dingusį brolį socialiniuose tinkluose prašo sesuo Dovilė Širmaitė. Portalas Lrt.lt praneša, kad paskutinė žinoma V. Širmo žinoma buvimo vieta – butų kompleksas &bd