Dar nesibaigus žiemos sezonui, žvyrkelių būklė kelia rūpesčių tiek kelininkams, tiek gyventojams. Kelininkų teigimu, ši žiema, kaip tampa įprasta, buvo nepalanki dėl vyravusių permainingų oro sąlygų – gausių ir mišrių kritulių, temperatūros pokyčių. Vis dažniau girdint gyventojų skundus dėl prastos žvyrkelių būklės – AB „Kelių priežiūra“ paaiškino, kaip ir kada jie yra prižiūrimi.
Kad būtų pašalintos pažaidos (duobės, skersinės bangos), esančios kelių su žvyro danga važiuojamojoje dalyje, pastarieji turi būti periodiškai greideriuojami. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad tinkamai greideriuoti žvyrkelių nėra galimybės esant tiek per daug sausai, tiek per daug drėgnai ar įšalusiai jų dangai. AB „Kelių priežiūra“ atlieka žvyrkelių dangos tvarkymo darbus prieš tai įvertinusi kelio dangos būklę.
Bendrovės teigimu, didžiojoje dalyje šalies žvyrkelių dar reikia palaukti, kol atsileis dangos medžiagas sukaustęs įšalas – ypač miškingose vietovėse arba ten, kur dominuoja molingi gruntai. Greideriuojant įšalusią ar permirkusią dangą suprofiliuojamas tik viršutinis, vandens prisotintas sluoksnis, todėl pasiekiamas tik trumpalaikis būklės pagerėjimas. Tokiais atvejais mechanizmai negali atlikti darbų visu dangos storiu ir pašalinti esamų nelygumų. Nepaisant to, kai vyravo palankesnės oro sąlygos, per šių metų sausio mėn. „Kelių priežiūros“ specialistai sugreideriavo 416 km, o per vasarį – per 1 100 km šalies žvyrkelių.
Pagal galiojančią tvarką, atsiradusios didesnės pažaidos turi būti pašalinamos esant tinkamoms oro sąlygoms ne vėliau kaip per 3 dienas. Kaip reglamentuota „Automobilių kelių nuolatinės priežiūros normatyvuose KPV PN 22“, matuojant po 3 m ilgio liniuote skersine ir išilgine kryptimi periodiškai pasikartojančius nelygumus (iškilimus ir įdubimus), šie neturi būti didesni kaip 4 cm.
Bendros patrulinės apžiūros žvyrkeliuose vykdomos ne rečiau kaip kas 21 dieną. Gavus kritinę informaciją, pavyzdžiui, dėl itin didelių pažaidų žvyro dangoje, „Kelių priežiūros“ specialistai vyksta patikrinti ir, jeigu pažaidos viršija reikalavimų ribines reikšmes, nedelsiant organizuoja žvyro dangos profiliavimo darbus, taiko kitus galimus sprendimus.
Vykdant kelių su žvyro danga priežiūrą, papildomų sunkumų kelia ir tai, kad žvyro danga didelėje dalyje kelių labai nudėvėta, suplonėjusi, daug kur nebelikę viršutinio profiliuojamo sluoksnio. Tokiems keliams pirmiausia reikalingas paprastasis remontas, kurio metu iki projektinio storio būtų atstatoma žvyro danga, sutvarkomas vandens nuvedimas, atstatomi kiti kelio parametrai. Dar vienas svarbus žvyrkelių priežiūros aspektas – pažeistų vietų taisymas užtrunka ir dėl tokių defektų gausos.
Nepaisant visų minėtų kelių su žvyro danga priežiūros ypatumų, gyventojų prašoma kantrybės – „Kelių priežiūros“ specialistų teigimu, pasitraukus įšalui ir pradžiūvus dangoms, valstybinės reikšmės žvyrkeliai bus palaipsniui sugreideriuoti bei greideriuojami periodiškai kuomet pažaidos pasieks kritinį lygį.
Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose yra per 5 600 km rajoninių kelių su žvyro danga, kurie reikalauja nuolatinės priežiūros, o atsiradę defektai šalinami, atsižvelgiant į pažaidų mastą. Primenama, kad gyventojai ir vairuotojai apie pavojingas išdaužas ar kitas kliūtis, keliančias pavojų eismo saugumui kviečiami informuoti trumpuoju tel. nr. 1871 (trumpojo tel. nr. kaina Telia, Tele2 tinkluose - 0,12 Eur/min., Bitė - 0,15 Eur/min.) arba +370 5 232 9600 (kaina pagal mob. operatoriaus planą).
Kad būtų pašalintos pažaidos (duobės, skersinės bangos), esančios kelių su žvyro danga važiuojamojoje dalyje, pastarieji turi būti periodiškai greideriuojami. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad tinkamai greideriuoti žvyrkelių nėra galimybės esant tiek per daug sausai, tiek per daug drėgnai ar įšalusiai jų dangai. AB „Kelių priežiūra“ atlieka žvyrkelių dangos tvarkymo darbus prieš tai įvertinusi kelio dangos būklę.
Bendrovės teigimu, didžiojoje dalyje šalies žvyrkelių dar reikia palaukti, kol atsileis dangos medžiagas sukaustęs įšalas – ypač miškingose vietovėse arba ten, kur dominuoja molingi gruntai. Greideriuojant įšalusią ar permirkusią dangą suprofiliuojamas tik viršutinis, vandens prisotintas sluoksnis, todėl pasiekiamas tik trumpalaikis būklės pagerėjimas. Tokiais atvejais mechanizmai negali atlikti darbų visu dangos storiu ir pašalinti esamų nelygumų. Nepaisant to, kai vyravo palankesnės oro sąlygos, per šių metų sausio mėn. „Kelių priežiūros“ specialistai sugreideriavo 416 km, o per vasarį – per 1 100 km šalies žvyrkelių.
Pagal galiojančią tvarką, atsiradusios didesnės pažaidos turi būti pašalinamos esant tinkamoms oro sąlygoms ne vėliau kaip per 3 dienas. Kaip reglamentuota „Automobilių kelių nuolatinės priežiūros normatyvuose KPV PN 22“, matuojant po 3 m ilgio liniuote skersine ir išilgine kryptimi periodiškai pasikartojančius nelygumus (iškilimus ir įdubimus), šie neturi būti didesni kaip 4 cm.
Bendros patrulinės apžiūros žvyrkeliuose vykdomos ne rečiau kaip kas 21 dieną. Gavus kritinę informaciją, pavyzdžiui, dėl itin didelių pažaidų žvyro dangoje, „Kelių priežiūros“ specialistai vyksta patikrinti ir, jeigu pažaidos viršija reikalavimų ribines reikšmes, nedelsiant organizuoja žvyro dangos profiliavimo darbus, taiko kitus galimus sprendimus.
Vykdant kelių su žvyro danga priežiūrą, papildomų sunkumų kelia ir tai, kad žvyro danga didelėje dalyje kelių labai nudėvėta, suplonėjusi, daug kur nebelikę viršutinio profiliuojamo sluoksnio. Tokiems keliams pirmiausia reikalingas paprastasis remontas, kurio metu iki projektinio storio būtų atstatoma žvyro danga, sutvarkomas vandens nuvedimas, atstatomi kiti kelio parametrai. Dar vienas svarbus žvyrkelių priežiūros aspektas – pažeistų vietų taisymas užtrunka ir dėl tokių defektų gausos.
Nepaisant visų minėtų kelių su žvyro danga priežiūros ypatumų, gyventojų prašoma kantrybės – „Kelių priežiūros“ specialistų teigimu, pasitraukus įšalui ir pradžiūvus dangoms, valstybinės reikšmės žvyrkeliai bus palaipsniui sugreideriuoti bei greideriuojami periodiškai kuomet pažaidos pasieks kritinį lygį.
Šiuo metu Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose yra per 5 600 km rajoninių kelių su žvyro danga, kurie reikalauja nuolatinės priežiūros, o atsiradę defektai šalinami, atsižvelgiant į pažaidų mastą. Primenama, kad gyventojai ir vairuotojai apie pavojingas išdaužas ar kitas kliūtis, keliančias pavojų eismo saugumui kviečiami informuoti trumpuoju tel. nr. 1871 (trumpojo tel. nr. kaina Telia, Tele2 tinkluose - 0,12 Eur/min., Bitė - 0,15 Eur/min.) arba +370 5 232 9600 (kaina pagal mob. operatoriaus planą).kel
Tauragėje atidaryta karikatūristų paroda „Drąsiai ir linksmai su Europa“ – kviečiame apsilankyti! Tauragės viešosios bibliotekos skaitykloje vakar, vasario 4 d., atidaryta unikali karikatūristų paroda „Drąsiai ir linksmai su Europa“, skirta Lietuvos narystės Europos Sąjungoje 20-čiui paminėti. Šioje paro
Tauragės apskrities ir Šilutės rajono policija tiria kelis rimtus įvykius, kurie įvyko per pastarąsias dienas. Vasario 4 dieną buvo rasti dviejų moterų kūnai, dėl kurių mirties priežasčių pradėti ikiteisminiai tyrimai. Taip pat buvo gauti pranešimai apie dingusią nepilnametę ir nusikaltimus, tokius kaip sukčiavimas bei vagystės. Polic
Hidraulinės sistemos yra neatsiejama daugelio transporto priemonių ir mechanizmų dalis, užtikrinanti sklandų ir efektyvų įvairių mechanizmų veikimą. Nuo vairo stiprintuvo iki stabdžių sistemos, hidraulika atlieka itin svarbų vaidmenį automobilio eksploatacijoje. Tačiau daugelis vairuotojų nepakankamai dėmesio skiria vienam iš esminių &scaron
Bendravimo svarba nenuginčijama visais amžiaus tarpsniais. „Volfas Engelman Nealkoholinis", tęsdamas projektą „Gero žodžio galia", inicijavo šalies gyventojų nuomonės tyrimą, kurį atliko bendrovė „Spinter tyrimai". Tyrimo rezultatai atskleidė, kad ketvirtadalis (26 proc.) 26–56 metų ir vyresnių respondentų su draugais
Žemės ūkio ministerija, atsižvelgdama į tai, kad šių metų sausį Lenkijoje buvo užfiksuota net 14 labai patogeniško paukščių gripo protrūkių komerciniuose ūkiuose bei į tai, kad ligos atvejai fiksuoti ir trijuose mažuose Lenkijos ūkiuose, ragina Lietuvos paukščių laikytojus apsvarstyti ketinimus įsivežti naminius pauk&sca
Visuomenėje dažnai girdime, kad vaikai žino tik savo teises, bet ne atsakomybes. Tačiau vaiko teisių gynėjai tikina, kad teisės su atsakomybėmis tiek vaiko, tiek ir suaugusiojo gyvenime eina išvien. Tad tėvams apie jų pačių bei vaikų atsakomybes ir kaip jų nepamiršti, pataria vaiko teisių gynėja Gitana Salickienė. „Tiek teisių,
Sausio 31 d. Šilalės rajone, Bijotų kaime, vykdydami transporto priemonių vairuotojų blaivumo patikrinimą, policijos pareigūnai aptiko kontrabandos gabenimą.Patikrinimo metu sustabdytas automobilis „BMW X5“, kurio keleivis elgėsi įtartinai ir aiškiai nerimavo. Pareigūnams atlikus patikrinimą, krepšyje buvo rasta 128
Londone gyvenančiai dainininkei Jolantai Naruševičiūtei pastarasis laikotarpis – itin intensyvus ir džiuginantis: žinoma moteris vis daugiau sulaukia kvietimų koncertuoti tiek Anglijoje, tiek Lietuvoje, o netrukus jos laukia ir koncertai Italijoje bei Skandinavijoje. O kur dar naujos autorinės dainos! Žodžiu, tik spėk suktis! Na, o &sc
Paukščių gripas, afrikinis kiaulių maras, snukio ir nagų bei mėlynojo liežuvio ligos Lietuvoje kelia vis didesnę grėsmę. Virusinės, greitai plintančios ligos sukelia didelių nuostolių ne tik ūkininkams, bet ir valstybei, tad norint išvengti jų plitimo, būtina laikytis visų saugos priemonių. Žemės ūkio ministerija gyvulių savininkams,
Nuo 2025 metų sausio 1 d. visi 17 metų sulaukę jaunuoliai privalo susisiekti su Lietuvos kariuomenės Karo prievolės ir komplektavimo tarnybos (KPKT) teritoriniu padaliniu ir pateikti savo kontaktinius duomenis. Tai būtina padaryti ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo 17-ojo gimtadienio, siekiant užtikrinti sklandų karo prievolininkų šaukimo p
Kokia tavo patirtis? Kokie turimi įgūdžiai? O gebėjimai? Tokie turbūt dažniausi klausimai ir esminiai punktai ieškant savęs, naujo darbo ar pasakojant apie tai, ką veiki gyvenime. Nereiktų apsigauti, nėra taip, kad tik metų skaičius ar gyvenamoji vieta tai gali nulemti – savanorystė yra vienas iš variantų, mano atrastas jau prie