Tauragiškės Greta Gumuliauskaitė ir Aistė Kairienė ne vienerius metus dirbo su savo individualiais projektais. Susipažinusios artimiau nusprendė sujungti turimas žinias ir įgūdžius, kai pačios, būdamos smulkaus verslo atstovės, negavo tinkamų ir šiuolaikiškų paslaugų. Merginos susivienijo ir įkūrė savo verslą – „AG Marketingo agentūrą“, kuri teikia išskirtines paslaugas, tokias kaip virtuali asistentė, įmonės vizualinis identitetas, įmonės darbuotojo mokymai „Būk PRO“, socialinių tinklų administravimas. Greta ir Aistė inovatyvios ir šiuolaikiškos, tad atsižvelgdamos į kiekvieno kliento unikalumą ir individualumą, padės perteikti jo išskirtinumą.
Sujungė pajėgas
Greta marketingu ir rinkodara pradėjo domėtis jau daugiau nei prieš 7-erius metus, tik vis lydėjo nepasitikėjimas, atrodė, kad neužtenka žinių padėti kitiems. Aistė grafikos dizainu pradėjo domėtis daugiau nei prieš 5-erius metus ir dirbo individualiai. Nusprendusi, kad tai jos pašaukimas, baigė grafikos dizaino kursus ir dabar tiesiog mėgaujasi kurdama vizualus. Tai jos variklis.
Merginos susipažino Tauragės aktyvaus verslo erdvėje, inovacijų agentūros „Spiečius“ mokymuose prieš trejus metus.
– Į „Spiečių“ atėjome su savo asmeniniais projektais. Turėjome tikslą išmokti kuo daugiau apie verslo valdymą bei kitas verslo vystymo gudrybes. Mus suporavo į komandą atlikti užduotį ir tiesiog po kelių sakinių supratome, kad esame gera komanda ir mūsų požiūris į verslą, į klientą yra labai panašus. Po mokymų mūsų draugystė nenutrūko, toliau dirbome savo darbus, bet vis pasikalbėdavome, kad mums reikėtų dirbti kartu, – prisiminimais, kaip susipažino, pasidalijo Greta.
Taip merginos keletą metų dirbo su savo asmeniniais projektais, kol nusprendė pradėti dirbti kartu.
Daugelis marketingo agentūrų išskiria mažą, smulkų verslą ir jiems paslaugas, anot pašnekovių, teikia atmestinai. Merginoms teko su tokiu marketingo agentūrų požiūriu susidurti, kadangi jos buvo smulkaus verslo atstovės.
– Mūsų darbus atlikdavo paskutinėje vietoje, pakomentuodami, kad šiuo metu turi svarbesnių klientų. Toks bendravimas tiesiog šokiravo, – pasakojo moterys.
Tauragiškės vis pasvarstydavo, pasikalbėdavo, kaip dirba marketingo įmonės, ko trūksta, ką daro gerai, kaip didinti įmonės žinomumą. Jos pačios ieškojo marketingo agentūros savo verslams ir pastebėjo, kad trūksta inovacijų.
– Pastebėjome, kad daugelis atlieka darbus naudodami tiesiog šabloną. O mes labai norėjome į savo darbus įtraukti dirbtinį intelektą, taip pat socialinių tinklų paskyros turinį, vadinamą „feed’u“, turėti tokį, koks dabar yra „ant bangos“. Visos šios priemonės kainuodavo žymiai brangiau, jei norėdavai gauti socialinių tinklų administravimo paslaugas, – pasakojo moterys.
Jaunos verslininkės nesuprato, kodėl reikia mokėti nemažus pinigus agentūrai ir gauti pasenusį būdą administruoti socialinius tinklus, kai tos priemonės jau neveikia ir verslo geriau matomu nepadarys. Taip merginos nusprendė, kad jos pačios gali pasiūlyti kokybiškas paslaugas ir inovatyvų požiūrį, visa tai, ko pačios nerado kitose marketingo agentūrose. Subrandinusios savo agentūros idėją, vienareikšmiškai nusprendė, jog tikrai neskirstys klientų, jie gaus naujausias tendencijas atitinkančias paslaugas nesvarbu, tai smulkusis verslas ar ne.
– Pavadinimo norėjome paprasto, kad būtų aišku, ką mes darome ir kokias paslaugas teikiame, o plečiant verslą nereikėtų keisti. Suasmeninome pridėdamos savo vardų inicialus ir taip gimė „AG Marketingo agentūra“.
Išskirtinės paslaugos ir konkurencija
Marketingo agentūrą merginos atidarė vos prieš mėnesį, bet jau gali džiaugtis – jų siūlomos paslaugos jau sulaukė nemažai susidomėjimo. Jos tiki, kad eina tinkamu keliu ir šių paslaugų tikrai trūko Tauragėje, ir ne tik.
„AG marketingo agentūra“ pristato pirmąją virtualią asistentę, kuri, kaip sako merginos, atliks visus nemaloniausius administracinius darbus, kuriuos įmanoma atlikti nuotoliu. Tai lyg asmeninė asistentė, kuri ieško reikiamos informacijos, planuoja keliones, daro prezentacijas seminarams, rašo el. laiškus ir t.t.
– Žmonės apsikrauna darbais, bet neieško naujo darbuotojo, nes supranta, jog ne visada tiek darbo bus. Todėl tai puiki alternatyva: klientas sumoka tik už darbą, kurį jam reikėjo padaryti čia ir dabar. Dažnai įmonės nesamdo nei agentūrų, nei pavienių specialistų, įsitikinę, kad jie patys gali susitvarkyti su socialiniais tinklais. Yra tame šiek tiek tiesos, – svartė pašnekovės.
Aistė ir Greta mano, kad norint dirbti su socialiniais tinklais, reikia įgyti bent šiek tiek žinių. Jos siūlo įmonės darbuotojams įgyti šių žinias mokymuose „Kaip tapti „marketingistu“.
– Nenorėjome padaryti tiesiog šabloninių mokymų, todėl pridėjome labai daug įmonei reikalingų priemonių dirbant su socialiniais tinklais. Įmonės darbuotojas išmoks dirbti su „Canva“ (įrankis reklamoms kurti) programa, kurti „reels“ filmukus. Taip pat įmonės socialiniams tinklams bus atliekamas auditas, sukurtas vizualinis identitetas ir sukurti vizualiniai maketai, kuriuos drąsiai galės naudoti apie metus, – pasakojo tauragiškės.
Be šių paslaugų agentūroje dar galima gauti ir kitas. Merginos kuria logotipus, maketuoja skrajutes, brošiūras bei dirba su socialiniais tinklais, juos kuria ir administruoja.
Šiuo metu marketingo specialisto darbas yra itin paklausus, todėl konkurencijos Gretai ir Aistei tikrai netrūksta. Nors, kaip pačios merginos teigia, „Tauragėje joms dega žalia šviesa“, panašia veikla užsiimantys žmonės nebeturi laiko priimti naujų klientų. Verslininkės tikina, jog tokios problemos neturės, pas jas visada atsiras laiko naujam klientui.
Jaunos ir šiuolaikiškos verslininkės vis pabrėžia, kad jų komanda dirba pagal naujausias marketingo tendencijas, labai mėgsta naudoti inovatyvias priemones, todėl ir savo klientus ragina nebijoti dirbtinio intelekto, jos padės jį perprasti. Tauragiškės turi sukaupusios didelį žinių bagažą ir vis tobulinasi, todėl tikrai žino, ką daro.
– Tikriausiai didelis mūsų išskirtinumas tas, kad kažkada mes buvome kliento pusėje ir žinome, ko gali klientas tikėtis, kaip užbėgti atsirandančioms problemos už akių ir kaip padaryti klientą laimingą, o svarbiausia jo verslą matomą!
Užs. Nr. 92
Technologijos per pastaruosius dešimtmečius iš esmės pakeitė sporto pasaulį. Jos ne tik pagerino sportininkų pasiekimus, bet ir suteikė galimybę geriau suprasti kūno funkcijas, treniruočių poveikį ir padidino žiūrovų įsitraukimą. Modernūs prietaisai, kompiuteriniai modeliai ir duomenų analizė šiandien neatsiejami nuo profesiona
Lapkričio 17 d. 17 val. Tauragės kultūros centre – gyvo garso ir judesio spektaklis „Out of the Box“. Spektaklis apjungia 3 skirtingo amžiaus, profesinio išsilavinimo ir gyvenimiškos patirties atlikėjus: mimą, muziką ir šokėją, kurie spektaklio metu vysto žmogaus santykio su dėže temą... Šiand
Rasti tinkamą darbą mažesniame mieste, kaip Tauragė, gali būti iššūkis. Darbo pasiūla čia nėra tokia didelė kaip didmiesčiuose, todėl gali atrodyti, kad ieškoti darbo yra sudėtingiau. Tačiau daugelis žmonių nežino, kad Tauragė taip pat turi savo specifines darbo rinkos galimybes, kuriomis galima puikiai pasinaudoti. Viena dažn
Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininkės Vilijos Blinkevičiūtės sukelta politinė krizė aktyviai aptarinėjama ir mūsų krašte. Tauragės, Karšuvos ir Kelmės-Šilalės rinkimų apygardose socialdemokratai surinko daugiau kaip 10 tūkst. balsų, o V. Blinkevičiūtei atiteko trečdaliu daugiau pirmumo balsų nei Gintautui Paluckui
Lauksargių reikšmės augimas Daugiau nei 500 metų Mažoji Lietuva, patekusi į Rytų Prūsijos teritoriją, vystėsi visiškai kitaip nei likusi Lietuva. Labai neišsiplečiant ir koncentruojantis tik į Lauksargius – tai buvo liuteroniškas, gerokai suvokietėjęs, vakarietiškesnis, turtingesnis ir labiau i&scar
Pirmajame „X Faktoriaus“ kėdžių iššūkyje trejetuką, su kuriuo sieks finalo išsirinko Saulius Urbonavičius-Samas. Dalyviai neslėpė patyrę daug jaudulio, tad ant scenos liejosi ir nusivylimo ašaros. Visgi savo favoritus Samas pasirinko, kas jie – sužinojome sekmadienio vakare. Vos pasibaigus &bdq
Viešajame transporte, eilėse, gatvėje ar prie vakarienės stalo – nieko nebestebina žmonės, įbedę nosis į savo išmaniuosius telefonus. Laikas, praleidžiamas socialiniuose tinkluose, ilgėja, o specialistai ima skambinti pavojaus varpais dėl priklausomybės, ypač tarp jaunų žmonių. Iš Pasaulio sveikatos organizacijos atstovų
Vakar Tauragės B. Baltrušaitytės viešojoje bibliotekoje vyko nuostabus susitikimas su talentinga autore Kotryna Zyle. Jos knygos „Mylimi kaulai“ pristatymas ne tik sužavėjo visus dalyvius, bet ir sukūrė magišką atmosferą, kupiną autorės asmeninių patyrimų ir įspūdžių. Kotryna Zylė – žinoma lietu
Prieš pat Visų šventųjų dieną, kai daugelis iš mūsų lankysime artimųjų kapus, Tauragės rajono savivaldybės administracija nori atkreipti gyventojų dėmesį, jog rajone veikianti kapinių skaitmeninimo sistema Cemety gali padėti paprasčiau atrasti savo artimųjų kapus. Įvykdžius kapinių skaitmeninimo darbus buvo suskaitmenintos 39 k
UAB „Tauragės vandenys“ informuoja, kad nuo 2024 m. gruodžio 01 d. Tauragės rajono gyventojams keičiasi geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugos kaina. Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) 2024 m. spalio 18 d. nutarimu Nr. O3E-1320 nustatė naujus perskaičiuoto geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo pasl
Vėlinėms lietuviams – svarbi diena, kurią lydi tūkstančiai kapinėse jaukiai plevenančių žvakių. Dalis kapų žvakėmis ir gėlėmis pasirūpina iš anksto, tačiau Gintarė Kitovė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė, pastebi, kad daugelis tą daro paskutinėmis savaitėmis, per didžiąsias nuolaidas. Į ką atkreipti dėmesį,
Spalio 29-30 dienomis Lietuvos kariuomenės Sausumos pajėgų, Specialiųjų operacijų pajėgų ir Karinių jūrų pajėgų kariai dalyvauja bendroje NATO atgrasymo operacijoje „Neptūno kirtis 2024-2“ (angl. Neptune Strike). Lietuvos teritorinėje jūroje vykusios operacijos dalies metu, Lietuvos kariuomenės Generolo Romualdo Giedraič