Tauragės žinios logotipas
Tauragiškės Aistė ir Greta: „Mes darome verslą matomu“

Tauragiškės Aistė ir Greta: „Mes darome verslą matomu“

Tauragiškės Greta Gumuliauskaitė ir Aistė Kairienė ne vienerius metus dirbo su savo individualiais projektais. Susipažinusios artimiau nusprendė sujungti turimas žinias ir įgūdžius, kai pačios, būdamos smulkaus verslo atstovės, negavo tinkamų ir šiuolaikiškų paslaugų. Merginos susivienijo ir įkūrė savo verslą – „AG Marketingo agentūrą“, kuri teikia išskirtines paslaugas, tokias kaip virtuali asistentė, įmonės vizualinis identitetas, įmonės darbuotojo mokymai „Būk PRO“, socialinių tinklų administravimas. Greta ir Aistė inovatyvios ir šiuolaikiškos, tad atsižvelgdamos į kiekvieno kliento unikalumą ir individualumą, padės perteikti jo išskirtinumą.

Sujungė pajėgas

Greta marketingu ir rinkodara pradėjo domėtis jau daugiau nei prieš 7-erius metus, tik vis lydėjo nepasitikėjimas, atrodė, kad neužtenka žinių padėti kitiems. Aistė grafikos dizainu pradėjo domėtis daugiau nei prieš 5-erius metus ir dirbo individualiai. Nusprendusi, kad tai jos pašaukimas, baigė grafikos dizaino kursus ir dabar tiesiog mėgaujasi kurdama vizualus. Tai jos variklis.

Merginos susipažino Tauragės aktyvaus verslo erdvėje, inovacijų agentūros „Spiečius“ mokymuose prieš trejus metus.

– Į „Spiečių“ atėjome su savo asmeniniais projektais. Turėjome tikslą išmokti kuo daugiau apie verslo valdymą bei kitas verslo vystymo gudrybes. Mus suporavo į komandą atlikti užduotį ir tiesiog po kelių sakinių supratome, kad esame gera komanda ir mūsų požiūris į verslą, į klientą yra labai panašus. Po mokymų mūsų draugystė nenutrūko, toliau dirbome savo darbus, bet vis pasikalbėdavome, kad mums reikėtų dirbti kartu, – prisiminimais, kaip susipažino, pasidalijo Greta.

Taip merginos keletą metų dirbo su savo asmeniniais projektais, kol nusprendė pradėti dirbti kartu.

Daugelis marketingo agentūrų išskiria mažą, smulkų verslą ir jiems paslaugas, anot pašnekovių, teikia atmestinai. Merginoms teko su tokiu marketingo agentūrų požiūriu susidurti, kadangi jos buvo smulkaus verslo atstovės.

– Mūsų darbus atlikdavo paskutinėje vietoje, pakomentuodami, kad šiuo metu turi svarbesnių klientų. Toks bendravimas tiesiog šokiravo, – pasakojo moterys.

Tauragiškės vis pasvarstydavo, pasikalbėdavo, kaip dirba marketingo įmonės, ko trūksta, ką daro gerai, kaip didinti įmonės žinomumą. Jos pačios ieškojo marketingo agentūros savo verslams ir pastebėjo, kad trūksta inovacijų.

– Pastebėjome, kad daugelis atlieka darbus naudodami tiesiog šabloną. O mes labai norėjome į savo darbus įtraukti dirbtinį intelektą, taip pat socialinių tinklų paskyros turinį, vadinamą „feed’u“, turėti tokį, koks dabar yra „ant bangos“. Visos šios priemonės kainuodavo žymiai brangiau, jei norėdavai gauti socialinių tinklų administravimo paslaugas, – pasakojo moterys.

Jaunos verslininkės nesuprato, kodėl reikia mokėti nemažus pinigus agentūrai ir gauti pasenusį būdą administruoti socialinius tinklus, kai tos priemonės jau neveikia ir verslo geriau matomu nepadarys. Taip merginos nusprendė, kad jos pačios gali pasiūlyti kokybiškas paslaugas ir inovatyvų požiūrį, visa tai, ko pačios nerado kitose marketingo agentūrose. Subrandinusios savo agentūros idėją, vienareikšmiškai nusprendė, jog tikrai neskirstys klientų, jie gaus naujausias tendencijas atitinkančias paslaugas nesvarbu, tai smulkusis verslas ar ne.

– Pavadinimo norėjome paprasto, kad būtų aišku, ką mes darome ir kokias paslaugas teikiame, o plečiant verslą nereikėtų keisti. Suasmeninome pridėdamos savo vardų inicialus ir taip gimė „AG Marketingo agentūra“.

Išskirtinės paslaugos ir konkurencija

Marketingo agentūrą merginos atidarė vos prieš mėnesį, bet jau gali džiaugtis – jų siūlomos paslaugos jau sulaukė nemažai susidomėjimo. Jos tiki, kad eina tinkamu keliu ir šių paslaugų tikrai trūko Tauragėje, ir ne tik.

„AG marketingo agentūra“ pristato pirmąją virtualią asistentę, kuri, kaip sako merginos, atliks visus nemaloniausius administracinius darbus, kuriuos įmanoma atlikti nuotoliu. Tai lyg asmeninė asistentė, kuri ieško reikiamos informacijos, planuoja keliones, daro prezentacijas seminarams, rašo el. laiškus ir t.t.

– Žmonės apsikrauna darbais, bet neieško naujo darbuotojo, nes supranta, jog ne visada tiek darbo bus. Todėl tai puiki alternatyva: klientas sumoka tik už darbą, kurį jam reikėjo padaryti čia ir dabar. Dažnai įmonės nesamdo nei agentūrų, nei pavienių specialistų, įsitikinę, kad jie patys gali susitvarkyti su socialiniais tinklais. Yra tame šiek tiek tiesos, – svartė pašnekovės.

Aistė ir Greta mano, kad norint dirbti su socialiniais tinklais, reikia įgyti bent šiek tiek žinių. Jos siūlo įmonės darbuotojams įgyti šių žinias mokymuose „Kaip tapti „marketingistu“.

– Nenorėjome padaryti tiesiog šabloninių mokymų, todėl pridėjome labai daug įmonei reikalingų priemonių dirbant su socialiniais tinklais. Įmonės darbuotojas išmoks dirbti su „Canva“ (įrankis reklamoms kurti) programa, kurti „reels“ filmukus. Taip pat įmonės socialiniams tinklams bus atliekamas auditas, sukurtas vizualinis identitetas ir sukurti vizualiniai maketai, kuriuos drąsiai galės naudoti apie metus, – pasakojo tauragiškės.

Be šių paslaugų agentūroje dar galima gauti ir kitas. Merginos kuria logotipus, maketuoja skrajutes, brošiūras bei dirba su socialiniais tinklais, juos kuria ir administruoja.

Šiuo metu marketingo specialisto darbas yra itin paklausus, todėl konkurencijos Gretai ir Aistei tikrai netrūksta. Nors, kaip pačios merginos teigia, „Tauragėje joms dega žalia šviesa“, panašia veikla užsiimantys žmonės nebeturi laiko priimti naujų klientų. Verslininkės tikina, jog tokios problemos neturės, pas jas visada atsiras laiko naujam klientui.

Jaunos ir šiuolaikiškos verslininkės vis pabrėžia, kad jų komanda dirba pagal naujausias marketingo tendencijas, labai mėgsta naudoti inovatyvias priemones, todėl ir savo klientus ragina nebijoti dirbtinio intelekto, jos padės jį perprasti. Tauragiškės turi sukaupusios didelį žinių bagažą ir vis tobulinasi, todėl tikrai žino, ką daro.

– Tikriausiai didelis mūsų išskirtinumas tas, kad kažkada mes buvome kliento pusėje ir žinome, ko gali klientas tikėtis, kaip užbėgti atsirandančioms problemos už akių ir kaip padaryti klientą laimingą, o svarbiausia jo verslą matomą!

Užs. Nr. 92

Pasidalinkite su drauge ar draugu

Daugiau naujienų

Kviečia knygų mugė Tauragėje

Laidoje „Dienos svečias“ – viešnios – Žaneta Maziliauskienė, TRS B. Baltrušaitytės viešosios bibliotekos projektų ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja, einanti direktoriaus pareigas bei Donata Buciutė, viešųjų ryšių ir kultūrinės veiklos vadybininkė. Pokalbis apie  biblioteko

Vartojimo paskola ar taupymas: kas naudingiau jūsų tikslams pasiekti?

Daugeliui žmonių kyla dilema: ar geriau taupyti pinigus didesniems pirkiniams ir tikslams, ar pasinaudoti vartojimo paskola ir įgyvendinti svajones greičiau? Abu variantai turi savo privalumų ir trūkumų, o pasirinkimas priklauso nuo jūsų finansinės padėties, poreikių ir tikslų skubumo. Taupymo privalumai ir trūkumai Taupymas yra tradicinis būdas

Šeimos gerovės centrą „okupuoja“ šilališkiai

Tauragė – regiono centras, į kurį nukreiptos visų aplinkinių savivaldybių gyventojų akys. Daugelis čia ieško ir darbo, kurio optimizuojant viešąjį administravimą,  regiono pakraščiuose  vis labiau trūksta. Padidėjusi konkurencija darbo rinkoje ne visada patinka tauragiškiams, ypač kai vienai ar kitai įsta

Nemokamos slaugos paslaugos namuose VšĮ Tauragės rajono PSPC pacientams

Tauragės rajono savivaldybė primena, kad siekiant užtikrinti slaugos paslaugų tęstinumą, patenkinti paciento slaugos poreikius namų sąlygomis ir skatinti paciento savirūpą, VšĮ Tauragės rajono pirminės sveikatos priežiūros centras nemokamai ir profesionaliai slaugos paslaugas prisirašiusiems prie VšĮ Tauragės rajono PSPC ligoni

Molinės Kinijos valdovų įkapės

Terakotinė Kinijos valdovų kariuomenė – vienas iš lan­ko­miausių objektų šalyje. Ji išties yra įspūdinga: tūks­tan­čiai molinių karių ir jų amunicijos amžiams sustingo lyg nebylūs anų laikų liudytojai...   Lotoso kalnai Sakoma, kad Lotoso kalnai yra patys gražiausi Kinijoje. Jie tikrai labai gražūs

Karo medikę pareiga nuvedė į Ukrainą

Vaiva Jankienė po šių Seimo rinkimų tapo sava ir ši­la­liškiams – kelmiškė, kandidatavusi į Parlamentą kaip nepriklausoma kandidatė, rudens pradžioje apvažiavo mūsų miestelius ir kaimus, pasikalbėjo su šimtais žmonių ir surinko ne ką mažiau balsų už kai kuriuos daug kartų rinkimuose dalyvavusius poli

Klaidinanti reklama – kaip atpažinti ir ką daryti susidūrus?

Reklama yra viena efektyviausių priemonių pritraukti naujus klientus ir didinti įmonės žinomumą. Tačiau kartu su reklamos galia kyla ir rizikos – kartais ji gali tapti klaidinančia, kai joje pateikiama netiksli ar apgaulinga informacija. Verslui, siekiančiam laikytis teisės aktų ir apsisaugoti nuo galimų pasekmių, labai svarbu suprasti, kaip

Kenksmingos medžiagos buitinėse nuotekose: kokios jos?

Buitinės nuotekos, kasdien susidarančios mūsų namuose, gali atrodyti nekenksmingos. Tačiau iš tiesų jose yra medžiagų, galinčių rimtai pakenkti aplinkai. Jei buitinės nuotekos nėra tinkamai tvarkomos, šios medžiagos patenka į vandens telkinius ir kenkia tiek augalijai, tiek gyvūnijai. Taigi, kokios pagrindinės kenksmingos medžiagos sl

Fizinis tobulėjimas greitai ir patikimai

Kūnas reikalauja daug priežiūros, tinkamai ją skiriant gerėja ir sveikata. Todėl kasdien mankštindamiesi ir palaikydami reguliarų treniruočių ritmą galėsite mėgautis ne tik gražiais raumenimis, bet ir geresne bendrine savijauta, viso kūno sveikata. Svarbu tik sportuoti tinkamai, nepersistengti ir taisyklingai atlikti visus pratimus. Kaip tai

Ką verta žinoti apie skirtingas pasaulio sporto lygas

Sporto pasaulis yra milžiniška industrija, apimanti daugybę lygų, kurių kiekviena turi savo istoriją, tradicijas ir išskirtinumus. Nuo futbolo iki krepšinio, beisbolo ir kriketo – įvairiose pasaulio sporto lygose slypi daugybė įdomių faktų, kuriuos vertėtų žinoti kiekvienam sporto aistruoliui. Šios lygos ne tik suv