Liepos 20–22 dienomis Teruel (Ispanijoje) startavo vienas populiariausių ralio reidų renginių – „Baja Aragon“. Jame kartu su pilna „Toyota Overdrive“ komandos sudėtimi bei kitomis autosporto žvaigdždėmis lenktyniavo Rokas Baciuška. Kaip žinia, šįkart dar neįprastoje jam T1+ klasėje. Pasaulio ralio-reidų čempiono titulą T4 motobagių klasėje šiais metais ginantis R. Bačiuška automobiliu „Toyota Hilux Overdrive“ gėdos nepadarė – užėmė 9 vietą.
R. Baciuškos navigatoriumi tapo bagyje iki šiol sėkmingai lietuviui talkinantis ispanas Oriol Vidal Montijano.
Kaip skelbta prieš lenktynes, šis „Baja“ etapas laikomas vienu stipriausių dėl jame žadančių varžytis tokių Dakaro vilkų kaip Nasseras Al-Attiyah ir Yazeedas Al-Rajhi. Vis dėlto R. Baciuška pabrėžė, kad bandydamas „Toyota Hilux“ koncentruosis ne į rezultatą. Tikslas – pajausti greitį ir sėkmingai finišuoti.
„Neabejoju, kad bus įdomus bandymas prisijaukinti daug didesnę, galingesnę mašiną“, – teigė jis.
Pagrindinis sportininko tikslas šiemet – antrąkart iš eilės tapti pasaulio ralio-reidų čempionu, o pasiekus jį – „matuotis“ T3 klasės bagį ir su juo ruoštis nenumaldomai artėjančiam 2024-ųjų Dakarui.

„Baja Aragon“ varžybos – tai ne tik konkurencingi varžovai, tačiau ir klastingi greičio ruožai. Iš viso per tris dienas ekipažui teko įveikti apie 540 kilometrų.
Penktadienio rytą ekipažas kojas apšilo 5 km prologe, o popiet įrodyti savo galimybes bandė 179 km greičio ruože. Rokas su šturmanu Oriol Vidal Montijano jį įveikė greitai, tačiau neišvengė išbandymų. Geras tempas, dulkės, karštis, neveikiantis garso signalas varžovams, o galų gale ir bauda dėl praleistos kelio žymos. Be jos T1+ klasėje jie buvo 4, tačiau atėmus laiko nukrito į 9 poziciją. Bendroje įskaitoje liko 14.
Ankstyvą šeštadienį laukė dar vienas, o popietę – galutinius rezultatus lemsiantis greičio ruožai: teko įveikti 155, o popiet – dar 171 km. Tarp į vieną dieną sudėtų greičio ruožų lenktynininkai turėjo vos pusvalandį, kol automobilius tikrino ir naujiems iššūkiams ruošė mechanikai.
Pirmoji dalis ekipažui buvo kiek sėkmingesnė – pavyko išvengti nuotykių, o antroje, nors ir lyderiavo pradžioje, teko keisti ratą. Praradus laiko, T1+ pirmakarčiai turėjo vytis patyrusius savo klasės vilkus. Paskutiniame greičio ruože bei bendroje įskaitoje lietuvio bei ispano duetas liko 9.
„Viena sunkiausių „Baja Spain“ užbaigta – buvo be galo įdomu, aštru ir karšta. Svarbiausia, išvengta didelių incidentų, o iš klaidų kasdien mokomės. Su T1+ nuvažiavome vos 500 kilometrų, tačiau greit prisijaukinome automobilį bei įgijome neįkainojamos patirties. Apetitas tikrai kyla bevalgant, tad nekantraujame sužinoti, kada vėl galėsime pralėkti su panašiu dičkiu“, – po finišo kalbėjo Rokas.