Mados perkėlimas į gautuosius: 7 el. pašto rinkodaros patarimai mados verslui
Įkelta:
2023-10-10
Nuotrauka
mada
Nuotraukos autorius:
Freepik.com nuotrauka 

Mados prekių ženklų elektroninio pašto marketingas yra neįtikėtinai galingas, nes tai vienas ekonomiškiausių būdų pasiekti ir sudominti tikslinę auditoriją. Apskaičiuota, kad iki 2025 metų, visame pasaulyje bus daugiau nei 4,6 milijardo vartotojų. Su tokia platforma kaip Smaily, kuri siūlo patikimus el. pašto rinkodaros įrankius, pritaikytus prekės ženklo poreikiams, nenuostabu, kad mados prekių ženklai mato elektroninio pašto rinkodarą kaip pagrindinį ir fundamentalų būdą pritraukti, auginti ir paversti savo auditoriją į pirkėjus. Ir atsižvelgiant į investicijų grąžą, kuomet galite tikėtis uždirbti 44$ už kiekvieną išleistą 1$ - elektroninio pašto rinkodara tampa vienu įdomiausių ir patraukliausių bet kokio verslo kanalų.

Tačiau mados pasaulis yra labai konkurencingas, reikalaujantis, kad prekės ženklas viršytų tikėtinas normas, kad išsiskirtų. Kad tikrai sužavėtų savo auditoriją ir ugdytų lojalumą prekės ženklui, mados prekių ženklams labai svarbu sukurti patrauklų el. laiškų turinį, kuris ne tik įkvepia, bet ir skatina sąveiką ir galiausiai paskatina konversijas.

Čia pateiksime 7 esminius patarimus, padėsiančius jums sukurti mados naujienlaiškius, kurie tikrai išsiskirs tarp gautųjų!

1. Supraskite Savo Tikslinę Auditoriją

Savo tikslinės auditorijos supratimas neapsiriboja tik paviršinio lygio demografiniais rodikliais, tokiais kaip lytis ir amžius. Tai apima išsamų auditorijos tyrimą ir segmentavimą, gilinantis į klientų pageidavimus ir jų elgesį. Mūsų patirtis konsultuojant mažas ir dideles įmones rodo, kad nustačius tinkamą taktiką ir atliktus protingą segmentavimą - jau laimėsite puse mūšio šioje rinkodaros srityje. Jūs turite pažinti savo klientą!

Surinkite duomenis atlikdami apklausas arba analizuokite auditorijos sąveiką, kad gautumėte įžvalgų apie jų pirkimo įpročius, pageidaujamus produktus ir įsitraukimo dažnumą. Šios žinios leidžia elektroninio pašto rinkodaros specialistams pritaikyti turinį, kad jis būtų tiksliai skirtas pagal klientų segmentus - asmenų grupes, suskirstytas pagal elgesį ir pageidavimus.

2. Istorijos Pasakojimas Vizualiniais Metodais

Nuostabus mados industrijos dalykas yra tai, kad galite papasakoti tiek daug istorijų per vizualus. Produktų vizualai puikiai tinka mados pramonei. Galite demonstruoti produktus, suteikdami jiems naują gyvenimą, panaudodami aukštos kokybės vaizdus. Jei norite žengti dar vieną žingsnį į priekį, papasakokite savo auditorijai istoriją už kadro. Pavyzdžiui, jei esate veganiškos mados prekės ženklas, pasidalinkite su savo auditorija apie naudojamas medžiagas ir kodėl pasirinkote odos alternatyvas. Dalijimasis šia informacija gali padėti perteikti poveikį, kurio tikitės.

Mūsų partneris iš „Monsoon Accessorize“ pasakojo, kad savo rinkodaros iniciatyvose jie vis pateikdavo įdomią istoriją. Joje buvo pasakojama, kaip įmonės įkūrėjas Peter Simon lankėsi Indijoje ir atrado spaudinių blokelių grožį, kuris sukėlė aistrą indiškiems spaudiniams ir paskatino įkurti „Monsoon“. Vadovaudamiesi šiuo pavyzdžiu, jūs taip pat galite sukurti pasakojimus, kurie rezonuoja su jūsų auditorija ir padidina jūsų prekės ženklo įvaizdį, dėl ko jis tampa išskirtinis ir patrauklus.

Nuotrauka
mada
Freepik.com nuotrauka 

3. Užburiančios Laiško Pavadinimo Eilutės

Didesnis dėmesys laiško pavadinimui taip pat atsispindi ir įvairių el. pašto rinkodaros metrikų pagerėjime. Per ketverius metus per Smaily siunčiamų laiškų skaičius išaugo beveik dvigubai ir pasiekė 1 378 759 583, todėl tai yra tvirtas analizės pagrindas. Elektroninės prekybos sektoriuje, per šiuos ketverius metus atidarymo rodiklis išaugo nuo 17,8% iki 24%. Žinoma, tam labai svarbią įtaka daro laiško temos (laiško pavadinimo) eilutė, nes nuo jos priklauso, ar gavėjas paspaus ant laiško.

Mados industrijoje labai lengva pakliūti į tą patį laiško pavadinimų eilučių ciklą, nes, kaip ir patikima sportbačiu pora, jie gerai dirba iki tol, kol atgyvena. Skubumas gerai veikia su mados prekių ženklais, ypač tais, kurie vykdo reguliarius „flash“ išpardavimus arba sezoninius išpardavimus, o žmonės reaguoja į skubumą ir trūkumą, todėl galima sugalvoti puikių laiško temų pavadinimų. Bet kaip sudominti žmones ne per išpardavimų laikotarpį? Grįžtame prie istorijų pasakojimo ir turinio strategijos, kuri nesiremia tik pardavimu.

Pardavimais pagrįsti laiško pavadinimai pasikartoja jūsų auditorijai ir jūs prarandate išskirtinumą gautuosiuose. Vietoje to pagalvokite apie tai, ką atstovauja jūsų prekės ženklas ir į ką šiuo metu daugiausiai dėmesio skiriate arba ką ketinate pristatyti, pavyzdžiui, naują veganiškos mados asortimentą, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas augalinės kilmės odai. Grįžtame prie to, kuo domisi jūsų auditorija ir tikriausiai jie norės apie tai perskaityti.

Geriausias būdas sužinoti, ar laiško temos eilutė veikia, yra atlikti A/B testą, kurio metu ištestuosite ir palyginsite skirtingus laiško temų pavadinimus, kad sužinotumėte, kurios iš jų yra sėkmingiausios. Tai išbandytas ir patikrintas būdas įvertinti skirtingų rinkodaros el. laiškų elementų efektyvumą.

4. Suasmeninimas

Mados prekių ženklai gali pasiekti įvairius klientų duomenis, kas leidžia suasmenintai ir segmentuotai komunikuoti. Pavyzdžiui, galite įdiegti dinaminį turinį, pagrįstą klientų duomenimis, taigi, jei norite išsiųsti naujienlaiškį skirtingiems segmentams, turintiems skirtingus pomėgius, galite įdiegti turinio bloką, kuris atrodys patraukliai tiems skirtingiems segmentams. Kuo daugiau duomenų galėsite surinkti apie savo auditoriją, tuo efektyvesnis bus jūsų el. pašto marketingas.

Pagalvokite apie apsipirkimo istorijos ar naršymo elgsenos panaudojimą. Daugelis mados prekių ženklų dabar pateikia suasmenintas rekomendacijas, kurios gali būti labai smagus ir puikus būdas kryžmai ir papildomai parduoti kitus produtkus (cross-selling ir upselling). Daugiau apie papildomo pardavimo (upselling) strategijas galite sužinoti Smaily tinklaraštyje čia.

5. Išskirtinis Turinys ir "Sneak Peeks"

Išskirtinio turinio suteikimas prenumeratoriams yra puikus būdas paskatinti jų įsitraukimą ir atlyginti jiems už lojalumą. Tai gali būti ankstyvas produkto pristatymas, naujas asortimentas arba bet koks naujienos vertas turinys, kuris jūsų auditorijai atrodys patrauklus ir apie kurį norės perskaityti. Išskirtinis turinys suteikia jūsų prenumeratoriams pranašumą gauti turinį, skirtą pirmiausiai prenumeratoriams, tai tarsi būdas padėkoti jiems už lojalumą.

Jausitės ypatingas kaip prenumeratorius ir labiau tikėtina, kad norėsite ir toliau bendrauti su prekės ženklu. Užkulisinis turinys yra dar vienas puikus būdas įkvėpti ir įtraukti auditoriją. Visiems patinka žinoti, kas iš tikrųjų vyksta už uždarų durų, o atskleisti tai elektroniniu paštu yra patikimas būdas paskatinti įsitraukimą. Bendradarbiavimas yra vienas iš būdų pasiekti naują auditoriją ir sukurti prekės ženklo reputaciją bei patikimumą.

6. Užburiantys Raginimai Veikti

Nors vizualiai patrauklūs laiškai yra svarbūs, pagrindinis tikslas yra nukreipti prenumeratorius imtis veiksmų. Jei pastebite aukštą atidarymo, bet mažą paspaudimų skaičių, apsvarstykite galimybę pakeisti raginimo veikti vietą arba pakoreguoti jo spalvą, kad būtų lengviau matomas. Be to, optimizuokite nukreipimo (landing page) puslapius, kad užtikrintumėte sklandžią konversiją. Užtikrinkite, kad jūsų prenumeratoriai galėtų greitai rasti tai, ko jiems reikia, supaprastindami jų kelionę ir pagerindami bendrą patirtį.

Nuotrauka
mada
Freepik.com nuotrauka 

7. Mobiliesiems Įrenginiams Draugiškas Dizainas

Daugelis mūsų laiškus tikrina keliaudami, todėl planuodami savo elektroninius laiškus, atsižvelkite į tai, kaip jie atvaizduojami mobiliajame telefone. Tai gali atrodyti akivaizdu, tačiau daugelis prekių ženklų to nepatikrina prieš išsiųsdami el. laišką. Jei el. laiškas prastai rodomas telefone, susidaro įspūdis, kad prekės ženklas iš tikrųjų nežino, ką daro.

Įgyvendindami šias strategijas, mados prekės ženklai gali sukurti patrauklius elektroninio pašto naujienlaiškius, kurie rezonuoja su jų auditorija, didina lojalumą ir skatina konversijas. Tobulėjant technologijoms ir keičiantis vartotojų lūkesčiams, svarbu nuolat diegti naujoves ir pritaikyti elektroninio pašto rinkodaros strategijas, kad išliktumėte priekyje mados industrijoje ir puoselėtumėte ilgalaikius santykius su klientais. Pasinaudokite kūrybiškumu, papasakokite įtikinamas istorijas, nes kiekvienas laiškas yra svarbus.

Apibendrinant

Elektroninio pašto rinkodara suteikia daugybę įrankių įmonėms visame pasaulyje ir visose srityse, įskaitant ir mados industriją. Labai svarbu iš esmės suprasti tikslinės auditorijos poreikius ir pageidavimus. Įtraukiantys vizualai, pasakojami per įtikinamą istoriją, dažnai tampa prekės ženklo balsu. Sujungus tai su akį traukiančiais laiško temų pavadinimais - skaitytojas dėmesys gali būti patrauktas nuo pat pradžių. Suasmeninta komunikacija, atlikus tinkamą segmentavimą, užtikrina, kad žinutės rezonuotų su reikiamais asmenimis. Išskirtinis turinys, trumpi prekių pristatymai ir aiškūs raginimai veikti ne tik pritraukia prenumeratorius, bet ir gali paskatinti reikšmingas konversijas.

Išmokite šių esminių gudrybių, kad pakeltumėte savo mados prekės ženklą į naujas aukštumas, o jei turite konkretesnių klausimų apie geriausias elektroninio pašto rinkodaros taktikas ir galimybes - visada galite susisiekti su Smaily ekspertais.

Ar norite, kad jūsų rinkodaros laiškai tikrai reklamuotų jūsų prekės ženklą?

Ar jūsų verslui reikia, kad pranešimų (transactional) laiškai veiktų tiksliai kaip laikrodis?

Atraskite geriausius elektroninio pašto rinkodaros sprendimus - nuo nuostabių laiškų dizainų iki nepriekaištingo automatizavimo - per nemokamą asmeninę Smaily platformos demonstraciją ČIA!

Tai tiesiog taip paprasta - mokykitės iš sukauptos patirties!

Užs. Nr. 118

Nuotrauka
stovykla
Įkelta:
prieš 1 dieną
Planuojate leisti vaiką į vasaros stovyklą, bet nežinote, kokį pasiūlymą pasirinkti iš daugybės skirtingų variantų? Dabar pasiūloje galite rasti beveik viską, ko reikia jūsų vaikui - buriavimo, jojimo, futbolo ir teniso stovyklas, taip pat kūrybines, vaidmenų, meno ir kalbų stovyklas. Kokią stovyklą turėtumėte pasirinkti savo vaikui?
Nuotrauka
tele2
Įkelta:
2024-02-16
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ sveikina visus šalies gyventojus su Lietuvos valstybės atkūrimo diena ir siūlo tik Vasario 16-ajai skirtą pasiūlymą. Galimybe užsisakyti specialų, tik šiai progai sukurtą pokalbių planą su 16 GB interneto duomenų, šiandien gali pasinaudoti visi Lietuvos gyventojai.
Nuotrauka
vartai
Įkelta:
2024-02-15
Segmentiniai garažo vartai yra visame pasaulyje išpopuliarėjęs garažo vartų tipas. Ir čia nėra nieko nuostabaus – kone kiekvienas garažą dažniau naudojantis namo savininkas greitai įvertina labai paprastą ir efektyvią segmentinių vartų atidarymo-uždarymo sistemą bei kompaktišką, daug vietos neužimančią sumontuotų segmentinių vartų konstrukciją. Šiuolaikinei pramonei vis labiau žengiant į priekį, atsiranda naujų garažo vartų apdailos, gamybos bei spalvų sprendimų, padedančių puikiai suderinti garažo vartus su namo fasadu ir juos paversti unikalia stiliaus detale. Bene geriausius kokybės, patvarumo ir estetikos derinius segmentinių vartų sferoje gali pasiūlyti „Hormann“ – visame pasaulyje žinomi garažo vartų ir namų durų gamintojai.
Nuotrauka
laiptai
Įkelta:
2024-02-13
Kiemo arba sodo dizainas gali kelti iššūkių. Jeigu jūs ieškote būdų, kaip paįvairinti savo kiemo dizainą, lauko laiptų pakopos gali būti puikus sprendimas. Tai lauko laipteliai, kurie gali pridėti tiek vizualinio patrauklumo, tiek praktinės naudos. Pavyzdžiui, ant pakopos patogu užlipti, kad pasiektumėte aukščiau esančius daiktus arba nereikėtų aukštai iškelti kojos lipant. Bet kartais lauko laipteliai yra tik dėl vizualinio vaizdo.
Nuotrauka
rūbai
Įkelta:
2024-02-13
Ieškote šiltos ir stilingos aprangos visiems metų laikams? „Jack Wolfskin“ – tai ne tik stilingas, šiuolaikiškas, bet ir labai praktiškas sprendimas, kuris leis mėgautis aukščiausio lygio komfortu. Toliau skaitydami sužinosite apie aukštos kokybės rūbų pasirinkimus ir atrasite daugybę puikių idėjų visos šeimos narių aprangai. Visa tai – specializuotoje drabužių ir avalynės parduotuvėje, kurioje galėsite išsirinkti sau reikiamiausius aprangos elementus gera kaina internetu!
Nuotrauka
dviratis
Įkelta:
2024-02-05
Geriausi kalnų dviračiai 2024 yra tema, kurią daugelis žmonių šiandien domisi. Kalnų dviračiai yra puikus būdas praleisti laiką gamtoje, o taip pat ir puiki pramoga, kuri padeda išlaikyti kūno formą. Vis dėlto, prieš įsigydami kalnų dviratį, svarbu žinoti, kokie yra geriausi pasirinkimai, kadangi tai yra ilgalaikė investicija.
Nuotrauka
kelias
Įkelta:
2024-01-26
Ilgos kelionės automobiliu gali būti nuostabios patirtys, leidžiančios atrasti naujus kraštus ir sukurti nepakartojamas prisiminimus. Tačiau svarbiausia, kad būtų tinkamai pasiruošti kelionei. Tai apima ne tik planavimą ir maršruto parinkimą, bet ir gebėjimą sumontuoti visus reikalingus daiktus kompaktiškai, kad automobilis liktų tvarkingas ir saugus. Šiame straipsnyje suteiksime naudingų patarimų, kaip tai padaryti efektyviai.
Nuotrauka
kopecios
Įkelta:
2024-01-24
Kopėčios namuose yra būtinos. Su jomis lengviau dažyti lubas, kabinti užuolaidas ar pasiekti aukštai esančias spinteles. Tačiau kaip suderinti kopėčių tipą su savo poreikiais ir įsigyti tinkamas kopėčias? Aptarkime tai plačiau.
Nuotrauka
ventiletoriai
Įkelta:
2024-01-24
Lubinis ventiliatorius yra puikus sprendimas ieškantiems veiksmingo ir efektyvaus būsto vėsinimo būdo. Lubinius ventiliatorius lengva sumontuoti, o jų tylus veikimas netrukdo kasdieniam gyvenimui. Be to, lubiniai ventiliatoriai labai efektyviai naudoja energiją ir gali padėti sumažinti sąskaitas už energiją. Todėl apsvarstykite galimybę įsigyti lubinį ventiliatorių, jei norite veiksmingo ir efektyvaus būdo sumažinti temperatūrą namuose.
Nuotrauka
santechnika
Įkelta:
2024-01-24
Santechnikos planavimas yra esminis žingsnis statant naują namą ar renovuojant esamą. Tikslus ir gerai suplanuotas santechnikos sistemas įrengimas ne tik užtikrina patogumą ir komfortą, bet ir padeda sutaupyti laiko ir pinigų ilguoju laikotarpiu. Šiame straipsnyje nagrinėsime santechnikos planavimo svarbą prieš statant namą ir kritinius žingsnius, kuriuos reikėtų atlikti.
Nuotrauka
zvejys
Įkelta:
2024-01-10
Žvejyba – tai pramoga, kuriai reikia ne tik įgūdžių, bet ir įrankių. Sėkmingai žvejoti galima tik tada, kai naudojamos aukštos kokybės žvejybos priemonės. Meškerės, ritės, valai ir blizgės yra pagrindiniai žvejybos reikmenys, kurie turi būti kruopščiai atrinkti. Pažvelkime, kodėl būtina rinktis kokybiškus instrumentus ir kaip tai gali paveikti žvejybos patirtį
Nuotrauka
drozles
Įkelta:
2023-12-21
Jeigu planuojate pakuoti siuntas arba dovanas, tai būtų galima įvardinti ypač daug dalykų, kuriuos galėtumėte panaudoti šiems tikslams. Vienas tokių pasirinkimų yra ir popieriaus drožlės. Tačiau taip pat nesunku pastebėti, kad tai nėra būtinas pasirinkimas, todėl neretai tenka leistis į apsvarstymus - ar iš tiesų verta rinktis šį gaminį? Jei vis dar dvejojate, ar pakuoja siuntas ar dovanas, jums yra reikalingos šios drožlės, tai galite būti tikri, kad būtent toks pasirinkimas - vienas geriausių. Taigi, netrukus įvardinsime, kodėl yra verta rinktis šį gaminį.
Nuotrauka
tele2
Įkelta:
2023-12-20
Kalėdos jau ne už kalnų, tad visai čia pat – ir dovanų teikimo metas. Jei nespėjote artimiesiems nupirkti visko, ką planavote, dar ne per vėlu juos nustebinti išmaniomis dovanomis. „Tele2“ tęsia kalėdines nuolaidas ir siūlo šeimos narius arba save apdovanoti bendravimo laime arba išmaniomis laisvalaikio galimybėmis už mažą kainą.
Nuotrauka
0
Įkelta:
2023-12-20
Lytinė sveikata svarbi kiekvienam žmogui. Norint užtikrinti geriausias patirtis, saugumą ir išvengti ligų ar neplanuoto nėštumo, naudojamos kontraceptinės priemonės. Ko gero svarbiausia iš jų – prezervatyvai. Dabar nebereikia nepatogiai stovėti eilėse, kad jų įsigytumėte. Užsakymą įmanoma pateikti ir internetu. Jei dar prekės su akcija, jūs galite nemenkai sutaupyti. Tačiau šįkart mes ne apie pigius pasirinkimus, bet apie pačius prezervatyvus. Ar žinote, kad jų istorija – labai ilga ir, kad jų nauda apima ne tik apsisaugojimą nuo neplanuoto nėštumo? Štai 5 faktai apie juos, kurių, galbūt, nežinojote.
Nuotrauka
parduotuve
Įkelta:
2023-12-19
Naujieji metai – puiki proga susitikti su artimaisiais ir draugais, pasidalinti geromis emocijomis ir skonių malonumais. Be jokių abejonių, šventinį stalą norisi papuošti gardžiais patiekalais, kurie sužavėtų svečius ir suteiktų šventinės nuotaikos.
Nuotrauka
auto
Įkelta:
2023-12-18
Kiekvienas BMW vairuotojas žino, kad dažnu atveju artėjanti žiema neretai reiškia begalę sunkumų kelyje. Dėl šios priežasties vairuotojai yra skatinami tinkamai paruošti savo BMW transporto priemones bei savarankiškai pasirūpinti, kad šaltasis metų laikas sukeltų kuo mažiau sunkumų. Natūralu, jog norint paruošti BMW automobilį žiemai tenka apgalvoti begalę dalykų, tačiau pagrindinių yra vos keli. Šiandien apie tai plačiau papasakos ilgametę patirtį turintys https://www.avkparts.lt specialistai.
Nuotrauka
telia
Įkelta:
2023-12-15
Per šias Kalėdas planuojate nudžiuginti savo vaiką taip lauktu pirmuoju išmaniuoju telefonu? Vaikams vis daugiau laiko praleidžiant skaitmeniniame pasaulyje svarbu nepamiršti pasirūpinti, kad vaikai skaitmeninėmis galimybėmis naudotųsi saugiai. „Telia“ pateikia patarimus visiems Kalėdų seneliams, kaip tinkamai paruošti jau patį pirmąjį išmanųjį telefoną, kurį mažieji ras po eglute.
Nuotrauka
omniva
Įkelta:
2023-12-11
Pasiruošimas šventėms įsibėgėjo. Ir nors šis laikotarpis atneša daug jaukumo, gerų emocijų, dažną mus lydi ir įtampa, susijusi su dovanų paieška, pirkimu ir siuntimu. Norėdama palengvinti šį laikotarpį savo klientams, didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė „Omniva LT“ toliau investuoja ir plečia paštomatų tinklą, kad dovanos ir šventiniai pirkiniai patogiai būtų siunčiami ir gaunami dar arčiau namų. Per pastarąsias savaites pastatyta daugiau nei trys dešimtys naujų paštomatų.
Nuotrauka
lidl
Įkelta:
2023-12-11
„Tai buvo vienintelis CV, kurį kada siunčiau darbdaviui, o dabar įmonėje skaičiuoju jau vienuoliktus metus“, – sako „Lidl Lietuva“ Kauno Regioninės bendrovės vadovas Mantas. Įkvepiančia istorija pasidalinęs ilgametis darbuotojas teigia, kad jį labiausiai motyvuoja įmonės tarptautiškumas, karjeros galimybės ir palankios sąlygos tobulėjimui.
Nuotrauka
geo
Įkelta:
2023-12-11
Svarstote apie geoterminio šildymo galimybes savo namuose? Geoterminis šildymas yra puikus pasirinkimas pažangiam ir apie ateitį galvojančiam vartotojui, kuris moka priimti tinkamą sprendimą. Toliau skaitydami sužinosite, kodėl įsirengti geoterminį šildymą tikrai verta ir kokie yra šio šilumos išgavimo būdo privalumai.