2017 Rugpjūčio 20 d.
Sekmadienis
Budintis reporteris
(8 446) 51 470
8 687 80 318

Verslas

„Molupis ir ko“ mažina parduotuvių tinklą

  • Įkelta: 2017-08-03

„Molupis ir ko“ archyvo nuotrauka

„Tauragės žinių“ inform.
info@taurageszinios.lt

Viena didžiausių kepyklų Vakarų Lietuvoje „Molupis ir ko“ atsisako nuosavų parduotuvių tinklo. Kaip pranešama, nuo šiol 14 parduotuvių valdys mažmeninės prekybos tinklas UAB „Gulbelė“, 2 – UAB „Šilutės prekyba“ ir 4 – V. Vilkiaus įmonė. Už gautas investicijas bendrovė ruošiasi atnaujinti jau prekyboje esančią produkciją.

Per pastaruosius kelerius metus duonos gaminių rinka Lietuvos regionuose traukėsi, mat gyventojų demografija taip pat ženkliai mažėjo – taip sukeldama neramumų iki tol čia sėkmingai prekiavusiai „Molupis ir ko“ kepyklai.

„Sandorį, visų pirma, siejame su didesnių galimybių paieška – teigiamais pokyčiais duonos versle, naujomis ambicijomis. Vien tam, kad atitiktume pirkėjų poreikius, esame pasirengę atsisakyti nuostolingų gaminių ir kurti naują duonos produktų liniją. Nors dalis pamėgto asortimento išliks“, – apie tolesnę „Molupis ir ko“ strategiją pasakojo kepyklos vadovas Matas Pozingis, pridurdamas, kad pirkėjai taip pat išvys atnaujintą kepyklos logotipą bei patogias, patrauklesnes produktų pakuotes.

Kaip teigiama, dar liepos pirmojoje pusėje vykdyta klientų apklausa parodė, kad pirkėjams trūksta sveikesnių produktų. Degustacijų dalyviai buvo linkę ragauti mažiau kalorijų turinčius, natūralaus skonio ir tekstūros produktus. Testuodama naujus receptus įmonė ketina atsižvelgti į šių dienų vartotojų poreikius ir pasikeitusius duonos vartojimo įpročius.

Anot kepyklos vadovo, naujoji įmonės strategija nepalies įmonės darbuotojų. „Prieš užverdami savo parduotuvių duris jau tarėmės su partneriais, kad jie persamdytų mūsų darbuotojus. Todėl išties džiugu, kad išeitį rasti pavyko: darbuotojams pasiūlėme sudaryti sutartis su naujaisiais parduotuvių savininkais.“

Numatyta, kad įmonei užbaigus sandorį, prekyviečių lentynose pirkėjai ir toliau matys kepyklos produkciją, galės užsisakyti proginių kepinių – duonos, pyragų, tortų.

Tauragėje, kur ir įsikūrusi „Molupis ir ko“ kepykla, ir toliau veiks prieš metus atsinaujinusi firminė kepyklos parduotuvė (Vytauto g. 77) ir šalia kepyklos veikianti parduotuvė (Paberžių g. 8).

Planuojama, kad naujosios „Gulbelės“, „Šilutės prekybos“ ir V. Vilkiaus įmonės parduotuvės duris atvers rugpjūčio mėnesį.

Prieš penkis mėnesius su trenksmu dirbti pradėjęs „Old Grill“ burgerių restoranas šiuo metu uždarytas. Iš socialinio tinklo „Facebook“ dingo ir šio restorano puslapis, kuriame buvo patiekiami dienos pietų pasiūlymai ir aprašomos maisto naujienos. Į „Tauragės žinių“ redakciją kreipėsi šios maitinimo įstaigos darbuotoja, kuri teigė, jog „Old Grill“ ne tik tyliai užsidarė, bet ir neišmoka atlyginimo už birželio mėnesį keturiems ten triūsusiems asmenims.

Kaip pradėti verslą? (2)
  • Įkelta: 2017-07-21

Norint sukurti nuosavą verslą neužtenka tik geros idėjos ir ambicijų. Turint aiškų tikslą, konsultuojantis su patyrusiais verslininkais, ieškant informacijos ir kovojant už idėją, verslo kūrimas gali tapti nauja pradžia, galimybėmis ir patyrimais. 

Salone „Grožis jums“, įsikūrusiame Dariaus ir Girėno gatvės 20-tuoju numeriu pažymėtame name dirbanti plaukų stilistė Laura Zaleckienė savo klientus nusprendė palepinti netradiciniu būdu. Moteris surengė vyrų šukuosenų fotosesiją, kuria norėta parodyti, jog ir vyriški kirpimai gali būti madingi, be to, ir vyresnio amžiaus vyrai gali būti modeliais ir išreikšti save per stilių.

Antradienį įvyko Tauragės rajono savivaldybės organizuojamas verslo idėjų konkursas BIG IDEA. Šeši idėjų kupini tauragiškiai komisijai pristatė verslo modelius, kurie sukurtų naujas darbo vietas ir atneštų pelną.