Freepik.com nuotrauka
Mados prekių ženklų elektroninio pašto marketingas yra neįtikėtinai galingas, nes tai vienas ekonomiškiausių būdų pasiekti ir sudominti tikslinę auditoriją. Apskaičiuota, kad iki 2025 metų, visame pasaulyje bus daugiau nei 4,6 milijardo vartotojų. Su tokia platforma kaip Smaily, kuri siūlo patikimus el. pašto rinkodaros įrankius, pritaikytus prekės ženklo poreikiams, nenuostabu, kad mados prekių ženklai mato elektroninio pašto rinkodarą kaip pagrindinį ir fundamentalų būdą pritraukti, auginti ir paversti savo auditoriją į pirkėjus. Ir atsižvelgiant į investicijų grąžą, kuomet galite tikėtis uždirbti 44$ už kiekvieną išleistą 1$ - elektroninio pašto rinkodara tampa vienu įdomiausių ir patraukliausių bet kokio verslo kanalų.
Tačiau mados pasaulis yra labai konkurencingas, reikalaujantis, kad prekės ženklas viršytų tikėtinas normas, kad išsiskirtų. Kad tikrai sužavėtų savo auditoriją ir ugdytų lojalumą prekės ženklui, mados prekių ženklams labai svarbu sukurti patrauklų el. laiškų turinį, kuris ne tik įkvepia, bet ir skatina sąveiką ir galiausiai paskatina konversijas.
Čia pateiksime 7 esminius patarimus, padėsiančius jums sukurti mados naujienlaiškius, kurie tikrai išsiskirs tarp gautųjų!
1. Supraskite Savo Tikslinę Auditoriją
Savo tikslinės auditorijos supratimas neapsiriboja tik paviršinio lygio demografiniais rodikliais, tokiais kaip lytis ir amžius. Tai apima išsamų auditorijos tyrimą ir segmentavimą, gilinantis į klientų pageidavimus ir jų elgesį. Mūsų patirtis konsultuojant mažas ir dideles įmones rodo, kad nustačius tinkamą taktiką ir atliktus protingą segmentavimą - jau laimėsite puse mūšio šioje rinkodaros srityje. Jūs turite pažinti savo klientą!
Surinkite duomenis atlikdami apklausas arba analizuokite auditorijos sąveiką, kad gautumėte įžvalgų apie jų pirkimo įpročius, pageidaujamus produktus ir įsitraukimo dažnumą. Šios žinios leidžia elektroninio pašto rinkodaros specialistams pritaikyti turinį, kad jis būtų tiksliai skirtas pagal klientų segmentus - asmenų grupes, suskirstytas pagal elgesį ir pageidavimus.
2. Istorijos Pasakojimas Vizualiniais Metodais
Nuostabus mados industrijos dalykas yra tai, kad galite papasakoti tiek daug istorijų per vizualus. Produktų vizualai puikiai tinka mados pramonei. Galite demonstruoti produktus, suteikdami jiems naują gyvenimą, panaudodami aukštos kokybės vaizdus. Jei norite žengti dar vieną žingsnį į priekį, papasakokite savo auditorijai istoriją už kadro. Pavyzdžiui, jei esate veganiškos mados prekės ženklas, pasidalinkite su savo auditorija apie naudojamas medžiagas ir kodėl pasirinkote odos alternatyvas. Dalijimasis šia informacija gali padėti perteikti poveikį, kurio tikitės.
Mūsų partneris iš „Monsoon Accessorize“ pasakojo, kad savo rinkodaros iniciatyvose jie vis pateikdavo įdomią istoriją. Joje buvo pasakojama, kaip įmonės įkūrėjas Peter Simon lankėsi Indijoje ir atrado spaudinių blokelių grožį, kuris sukėlė aistrą indiškiems spaudiniams ir paskatino įkurti „Monsoon“. Vadovaudamiesi šiuo pavyzdžiu, jūs taip pat galite sukurti pasakojimus, kurie rezonuoja su jūsų auditorija ir padidina jūsų prekės ženklo įvaizdį, dėl ko jis tampa išskirtinis ir patrauklus.
Freepik.com nuotrauka
3. Užburiančios Laiško Pavadinimo Eilutės
Didesnis dėmesys laiško pavadinimui taip pat atsispindi ir įvairių el. pašto rinkodaros metrikų pagerėjime. Per ketverius metus per Smaily siunčiamų laiškų skaičius išaugo beveik dvigubai ir pasiekė 1 378 759 583, todėl tai yra tvirtas analizės pagrindas. Elektroninės prekybos sektoriuje, per šiuos ketverius metus atidarymo rodiklis išaugo nuo 17,8% iki 24%. Žinoma, tam labai svarbią įtaka daro laiško temos (laiško pavadinimo) eilutė, nes nuo jos priklauso, ar gavėjas paspaus ant laiško.
Mados industrijoje labai lengva pakliūti į tą patį laiško pavadinimų eilučių ciklą, nes, kaip ir patikima sportbačiu pora, jie gerai dirba iki tol, kol atgyvena. Skubumas gerai veikia su mados prekių ženklais, ypač tais, kurie vykdo reguliarius „flash“ išpardavimus arba sezoninius išpardavimus, o žmonės reaguoja į skubumą ir trūkumą, todėl galima sugalvoti puikių laiško temų pavadinimų. Bet kaip sudominti žmones ne per išpardavimų laikotarpį? Grįžtame prie istorijų pasakojimo ir turinio strategijos, kuri nesiremia tik pardavimu.
Pardavimais pagrįsti laiško pavadinimai pasikartoja jūsų auditorijai ir jūs prarandate išskirtinumą gautuosiuose. Vietoje to pagalvokite apie tai, ką atstovauja jūsų prekės ženklas ir į ką šiuo metu daugiausiai dėmesio skiriate arba ką ketinate pristatyti, pavyzdžiui, naują veganiškos mados asortimentą, kuriame pagrindinis dėmesys skiriamas augalinės kilmės odai. Grįžtame prie to, kuo domisi jūsų auditorija ir tikriausiai jie norės apie tai perskaityti.
Geriausias būdas sužinoti, ar laiško temos eilutė veikia, yra atlikti A/B testą, kurio metu ištestuosite ir palyginsite skirtingus laiško temų pavadinimus, kad sužinotumėte, kurios iš jų yra sėkmingiausios. Tai išbandytas ir patikrintas būdas įvertinti skirtingų rinkodaros el. laiškų elementų efektyvumą.
4. Suasmeninimas
Mados prekių ženklai gali pasiekti įvairius klientų duomenis, kas leidžia suasmenintai ir segmentuotai komunikuoti. Pavyzdžiui, galite įdiegti dinaminį turinį, pagrįstą klientų duomenimis, taigi, jei norite išsiųsti naujienlaiškį skirtingiems segmentams, turintiems skirtingus pomėgius, galite įdiegti turinio bloką, kuris atrodys patraukliai tiems skirtingiems segmentams. Kuo daugiau duomenų galėsite surinkti apie savo auditoriją, tuo efektyvesnis bus jūsų el. pašto marketingas.
Pagalvokite apie apsipirkimo istorijos ar naršymo elgsenos panaudojimą. Daugelis mados prekių ženklų dabar pateikia suasmenintas rekomendacijas, kurios gali būti labai smagus ir puikus būdas kryžmai ir papildomai parduoti kitus produtkus (cross-selling ir upselling). Daugiau apie papildomo pardavimo (upselling) strategijas galite sužinoti Smaily tinklaraštyje čia.
5. Išskirtinis Turinys ir "Sneak Peeks"
Išskirtinio turinio suteikimas prenumeratoriams yra puikus būdas paskatinti jų įsitraukimą ir atlyginti jiems už lojalumą. Tai gali būti ankstyvas produkto pristatymas, naujas asortimentas arba bet koks naujienos vertas turinys, kuris jūsų auditorijai atrodys patrauklus ir apie kurį norės perskaityti. Išskirtinis turinys suteikia jūsų prenumeratoriams pranašumą gauti turinį, skirtą pirmiausiai prenumeratoriams, tai tarsi būdas padėkoti jiems už lojalumą.
Jausitės ypatingas kaip prenumeratorius ir labiau tikėtina, kad norėsite ir toliau bendrauti su prekės ženklu. Užkulisinis turinys yra dar vienas puikus būdas įkvėpti ir įtraukti auditoriją. Visiems patinka žinoti, kas iš tikrųjų vyksta už uždarų durų, o atskleisti tai elektroniniu paštu yra patikimas būdas paskatinti įsitraukimą. Bendradarbiavimas yra vienas iš būdų pasiekti naują auditoriją ir sukurti prekės ženklo reputaciją bei patikimumą.
6. Užburiantys Raginimai Veikti
Nors vizualiai patrauklūs laiškai yra svarbūs, pagrindinis tikslas yra nukreipti prenumeratorius imtis veiksmų. Jei pastebite aukštą atidarymo, bet mažą paspaudimų skaičių, apsvarstykite galimybę pakeisti raginimo veikti vietą arba pakoreguoti jo spalvą, kad būtų lengviau matomas. Be to, optimizuokite nukreipimo (landing page) puslapius, kad užtikrintumėte sklandžią konversiją. Užtikrinkite, kad jūsų prenumeratoriai galėtų greitai rasti tai, ko jiems reikia, supaprastindami jų kelionę ir pagerindami bendrą patirtį.
7. Mobiliesiems Įrenginiams Draugiškas Dizainas
Daugelis mūsų laiškus tikrina keliaudami, todėl planuodami savo elektroninius laiškus, atsižvelkite į tai, kaip jie atvaizduojami mobiliajame telefone. Tai gali atrodyti akivaizdu, tačiau daugelis prekių ženklų to nepatikrina prieš išsiųsdami el. laišką. Jei el. laiškas prastai rodomas telefone, susidaro įspūdis, kad prekės ženklas iš tikrųjų nežino, ką daro.
Įgyvendindami šias strategijas, mados prekės ženklai gali sukurti patrauklius elektroninio pašto naujienlaiškius, kurie rezonuoja su jų auditorija, didina lojalumą ir skatina konversijas. Tobulėjant technologijoms ir keičiantis vartotojų lūkesčiams, svarbu nuolat diegti naujoves ir pritaikyti elektroninio pašto rinkodaros strategijas, kad išliktumėte priekyje mados industrijoje ir puoselėtumėte ilgalaikius santykius su klientais. Pasinaudokite kūrybiškumu, papasakokite įtikinamas istorijas, nes kiekvienas laiškas yra svarbus.
Apibendrinant
Elektroninio pašto rinkodara suteikia daugybę įrankių įmonėms visame pasaulyje ir visose srityse, įskaitant ir mados industriją. Labai svarbu iš esmės suprasti tikslinės auditorijos poreikius ir pageidavimus. Įtraukiantys vizualai, pasakojami per įtikinamą istoriją, dažnai tampa prekės ženklo balsu. Sujungus tai su akį traukiančiais laiško temų pavadinimais - skaitytojas dėmesys gali būti patrauktas nuo pat pradžių. Suasmeninta komunikacija, atlikus tinkamą segmentavimą, užtikrina, kad žinutės rezonuotų su reikiamais asmenimis. Išskirtinis turinys, trumpi prekių pristatymai ir aiškūs raginimai veikti ne tik pritraukia prenumeratorius, bet ir gali paskatinti reikšmingas konversijas.
Išmokite šių esminių gudrybių, kad pakeltumėte savo mados prekės ženklą į naujas aukštumas, o jei turite konkretesnių klausimų apie geriausias elektroninio pašto rinkodaros taktikas ir galimybes - visada galite susisiekti su Smaily ekspertais.
Ar norite, kad jūsų rinkodaros laiškai tikrai reklamuotų jūsų prekės ženklą?
Ar jūsų verslui reikia, kad pranešimų (transactional) laiškai veiktų tiksliai kaip laikrodis?
Atraskite geriausius elektroninio pašto rinkodaros sprendimus - nuo nuostabių laiškų dizainų iki nepriekaištingo automatizavimo - per nemokamą asmeninę Smaily platformos demonstraciją ČIA!
Tai tiesiog taip paprasta - mokykitės iš sukauptos patirties!
Užs. Nr. 118
2020 metais pirmosios Lietuvoje į funkcinę zoną „Tauragė+“ susijungusios Tauragės, Jurbarko, Šilalės ir Pagėgių savivaldybėms iš Europos Sąjungos paramos lėšų gavo 18,8 mln. eurų. Nemaža dalis šių pinigų buvo atseikėta mobilaus judumo sistemai sukurti, kuri turėjo sudaryti ekonomiškai silpno regi
Tauragėje, Gedimino g., prie įvažiavimo į aplinkkelį esantys šviesoforai jau veikia! Siekiant optimaliai sureguliuoti šviesoforų veikimo laikus ir trukmę, šiuo metu stebimas automobilių srautas. Atsiprašome už galimus laikinus nepatogumus ir gyventojų prašome supratingumo bei kantrybės. Taip pat Tauragės rajono
Mažiau virusų, streso ir mažesnės eilės pas gydytojus – štai kodėl vidurvasarį puikus laikas atlikti profilaktinius vaikų sveikatos patikrinimus. Ši kasmetinė procedūra yra būtina ne tik tam, kad vaikas ar paauglys galėtų lankyti ugdymo įstaigą: lopšelį-darželį, darželį, mokyklą. Mokinio sveikatos pažymėjimo reikia ir pla
Pasakyti „ne“ sūriui – tikrai sunki užduotis. Rytą pradedame su riekele jo ant duonos, priešpiečiams valgome salotas su mocarela, užkandžiaujame kietuoju ir gurmaniškais pelėsiniais, jis palaimingai tįsta ant picos ar su makaronais... Daugeliui vieni skaniausių patiekalų yra būtent su sūriu, todėl jis paprastai yra b
2025 m. valstybinių brandos egzaminų rezultatai atskleidžia, kad Tauragės rajono abiturientai pasiekė išties puikių rezultatų. Šiemet jie ne tik gerai pasirodė daugelyje dalykų, bet ir surinko nemažai aukščiausių – 100 balų – įvertinimų. 100 balų įvertinimus pelnė mūsų rajono abiturientai įvairiuose egzaminu
Manoma, kad suaugusiam žmogui reikia 7-9 valandų miego. Tačiau vaiko ar paauglio organizmas reiklesnis ir miego jam gali reikėti gerokai daugiau. Kodėl augančiam ir bręstančiam organizmui svarbus kokybiškas miegas ir kaip jį užtikrinti sukurti kokybiško poilsio rutiną, pasakoja vaiko teisių gynėja Giedrė Salickienė. Vaiko teisių gynė
Vaikų vasaros atostogos gali būti ne tik linksmos, bet ir labai prasmingos – šiemet biblioteka ir vėl kvietė 7–8 metų vaikus dalyvauti stovykloje „Pozityvumo tiltas“. Čia pagrindinis dėmesys skiriamas emociniam intelektui, pasitikėjimui savimi ir kūrybiškumui ugdyti. Stovyklos išskirtinumas – ne ti
Liepos 16 d. Telšių vyskupijos kurijos paskelbti paskyrimai palies ir Tauragės Švč. Trejybės parapiją. Tikintieji atsisveikins su parapijoje tarnavusiais vikarais – kun. Roku Maziliauskiu ir kun. Sigitu Valauskiu. Telšių vyskupijos kurija išplatino pranešimą, kad kun. R. Maziliauskis atleistas
Tauragės rajono savivaldybėje apsilankė Inesa Ašmantaitė, kuriai buvo įteiktas Garbės ambasadoriaus ženklelis. Inesa Ašmantaitė su šeima gyvena Čekijoje, yra Lietuvos garbės konsulė Čekijos Respublikoje, atstovauja Lietuvai Moravijos ir Pietų Bohemijos regionuose. Ji su dideliu džiaugsmu ir pagarba nori prisidėti prie
Skaitymo skatinimo iššūkis „Vasara su knyga“, vasaros pradžioje pakvietęs visus – nuo knygų mylėtojų iki tik retkarčiais knygą atsiverčiančių skaitytojų – leistis į skaitymo kelionę, jau įpusėjo ir fiksuoja puikius rezultatus: iššūkį jau priėmė per 19 000 dalyvių, iš jų – daugiau nei
Tauragės apskrities vyriausiojo policijos komisariato prižiūrimoje teritorijoje per pastarąją parą registruoti keli reikšmingi įvykiai, susiję su fizinio skausmo sukėlimu, grasinimais bei svetimo turto pagrobimu. Sveikatos sutrikdymaiLiepos 15 d. apie 20.20 val. Tauragėje, M. K. Čiurlionio gatvėje, namuose, neblaivus (2,60 prom.) vyras, gim
Liepos 10–13 dienomis Tauragės rajono savivaldybės delegacija lankėsi Bytove (Lenkija), kur vyko 679-ųjų miesto teisių suteikimo metinių šventė. Tauragės ir Bytovo partnerystė puoselėjama nuo 2017 metų. Per šį laikotarpį įgyvendinti bendri projektai, dalintasi patirtimi kultūros, sporto bei užsieniečių socialinės integr