Praėjusį šeštadienį Tauragės apylinkių padangę raižė ultralengvieji ir šiek tiek galingesni – L klasės orlaiviai. Girininkų kaime plytinčiame aerodrome savaitgalį leido per 70 pilotų iš visos Lietuvos, ir atvyko jie, suprantama, ne autobusais ir ne traukiniais. Atskrido svečių iš Kauno, Klaipėdos, tolimųjų Biržų ir net iš Rygos. Šventės šeimininkas Kostas Bastakys džiaugsmingai sutiko svečius, o jiems pabendravus, pasidalijus įspūdžiais ir apžiūrėjus vienas kito orlaivius, sukvietė visus į vidų prie vaišėmis nukrautų stalų.
Šiaip keliautojams linkima gero vėjo, tačiau pilotams vėjas – ne draugas. Jiems labiau pritiktų linkėti saulėto dangaus, mat nuo oro sąlygų priklauso, ar apskritai bus galima pakilti. Šeštadienį priešpiet rudeniniai vėjai buvo ramūs, tokie liko iki pat vakaro, tad tauragiškiai dar ilgai girdėjo virš galvos ratus sukančius nenuoramas pilotus.
Ultralengvuoju dviviečiu orlaiviu pakilti teko ir šių eilučių autorei – svetingi šeimininkai dalijosi tuo, ką turi, – galimybe pajusti skrydžio svaigulį ir pamatyti Tauragės apylinkes iš paukščio skrydžio.
Pasveikinti Tauragės aeroklubo atvyko ir kolegos iš Norkaičių aerodromo. Kaip žinia, Tauragės rajone gyvuoja net du aviacijos entuziastų klubai: Girininkų kaime įsikūręs Tauragės aeroklubas ir Norkaičiuose – Tauragės pilotų klubas. Svečiai kolegoms įteikė stilizuotą laikrodį su mintimi, kad vieni kitų Tauragės padangėje nepamestų iš akių.
– Dėkoju, kad jūs radote laiko atvykti pas mus ir pabūti kartu. Tas 10 metų yra tik brandos laikotarpis, tai yra nedaug. Per 10 metų Tauragėj, kurioje anksčiau nebuvo aviacijos entuziastų kvėpavimo, įsikūrė ant du aviacijos židiniai, tai yra labai šaunu ir pagirtina. Beje, vakar kaip tik buvom susitikę su Tauragės aeroklubo garbės nariu Vincentu Paulausku, architektu. Jis negalėjo, deja, dalyvauti ir prašė perduoti linkėjimus bei įteikė seną, 1923 metų, žemėlapį, kuriame buvo pažymėtos Tauragės apskrities ribos. Ir mes turbūt nedaug kas žinome, jog Dariaus ir Girėno gimtinės buvo Tauragės apskrityje. Nes tuometinė Tauragės apskritis jungė ir Judrėnus. Tai galbūt Tauragėje kas nors ateityje panašaus išaugs, – linksmai kalbėjo klubo pirmininkas Kostas Bastakys.
Pirmasis Tauragės aerodromas buvo pačioje Tauragėje. Nustojus jį naudoti teritorija užstatyta, dabar toje vietoje plyti gyvenamasis Tauragės miesto rajonas. O 9 km atstumu į vakarus nuo Tauragės miesto centro, šalia Girininkų kaimo (Tauragės r.) plyti 2009 m. įkurtas Tauragės aerodromas. Tais pačiais metais aktyviausių Tauragės aviacijos entuziastų dėka buvo įkurtas Tauragės aeroklubas, kuris ir įsikūrė Tauragės aerodrome. Jis oficialiai atidarytas 2009 m. gruodžio 5 dieną.
2010 m. sausio 8 dieną Tauragės aerodromui suteiktas civilinio aerodromo statusas ir įteiktas civilinio aerodromo tinkamumo pažymėjimas. Aerodromo kategorija: 1A. Aerodromo angare moderniai įrengtos patalpos, skirtos naujų klubo narių mokymams.
Čia taip pat galima ne tik rengti šventes, varžybas, bet ir priiminėti oro turistus. Anot klubo senbuvių, jiems priimti aerodrome yra visos sąlygos: nusileidimo takas, apgyvendinimo patalpos, angarai nedideliems lėktuvams, galimybė įsipilti kuro.
Tauragės aerodrome dažnai leidžiasi nedidelius lėktuvus valdantys pilotai iš Lenkijos, Latvijos, Vokietijos. Šiame aerodrome neretai leidžiasi paieškas, kitas svarbias užduotis vykdantys Valstybės sienos apsaugos tarnybos sraigtasparnių ekipažai. Tauragės aerodromas – tai tarpinė stotis tarp Lietuvos Pabaltijo regiono (Palanga, Nida, Juodkrantė, Šventoji ir t.t) ir vakarų pasaulio.
Šiuo metu aerodromas naudojamas ultralengviesiems ir L klasės orlaiviams kilti ir leistis, aerodromo patalpose įsikūręs Tauragės aeroklubas sėkmingai plėtoja savo veiklą.
Per dešimt metų surengta daugybė parodomųjų programų, konferencijos, parasparnių varžybos