Goda GAVĖNYTĖ
Vos rudenį sukūrusios prekinį ženklą „MK drama queen“ tauragiškės dizainerės Kotryna Armonaitė ir Monika Paulikaitė skinasi kelią mados industrijoje, o jų sukurtomis kolekcijomis žavisi žmonės iš visos Lietuvos. Tai, kas joms atrodė tik naivios svajonės, pamažu tampa realybe. „Tauragės žinioms“ Kotryna ir Monika pasakojo, kad pirmoji mini kolekcija gimė visiškai netikėtai ir neformalioje aplinkoje – prie kavos puodelio. Merginos juokaudamos prisimena, jog užaugo su Kotrynos močiutės mados žurnalais rankose.
Nuo mažens buvo svarbu, kuo vilkėti
Kotryna prieš penkerius metus, o Monika prieš septynerius metus baigė Tauragės Žalgirių gimnaziją. Moksleivių kūrybos centre abi lankė dailės klases ir iki šiol iš rankų nepaleidžia spalvų paletės.
– Dėl to dabar galime laisvai savo vizijas pateikti ant popieriaus lapo, – „Tauragės žinioms“ sakė Kotryna.
Merginos patikino, jog niekada nestudijavo nieko, kas būtų susiję su mada, tačiau ja domėjosi nuo pat mažų dienų. Dar būdamos moksleivėmis, Tauragėje lankė privačią Grožio ir elegancijos studiją.
– Nuo mažumės abiems buvo svarbu, ką apsirengti ir kaip atrodyti. Dar pradinėse klasėse mamoms diktuodavom mados taisykles ir nuolatos kartojome, kad norime atrodyti taip, kaip mums patinka. Jau vaikystėje supratome, jog darbužis – tai priemonė, leidžianti išreikšti save, – šypsodamasi viena kitai pritarė Monika ir Kotryna.
Duodamos interviu dizainerės neslėpė, kad skonį madai paveldėjo iš mamų, kurios dar ir šiandien yra didžiausios jaunųjų dizainerių patarėjos.
Siekė originalumo
Paklaustos, kaip kilo idėja sukurti nuosavą prekės ženklą, tauragiškės pasakojo, jog, jų nuomone, Lietuvos rinkoje kažko trūko, todėl norėjosi sukurti ką nors visiškai originalaus ir nematyto.
– Kai pirmieji eskizai tapo apčiuopiamais kūriniais, kuriuos įvertino ir kiti, žmonių pozityvumo įkvėptos, su didžiausiu malonumu kibome į darbą ir stengėmės nustebinti savo klientes, – „Tauragės žinioms“ kalbėjo Kotryna ir Monika.
Nors abi merginos prisipažįsta, jog yra juodos spalvos mylėtojos ir geriau renkasi tamsius atspalvius, norėdamos nustebinti klientes, vienetinėms suknelėms dizainerės pasirinko ir pastelinius atspalvius.
– Mėgstame stebinti. Nors dieviname juodą spalvą, kas žino, galbūt kažkada sukursime ne tik pastelinių, bet ir ryškių atspalvių kupiną kolekciją, – šypsosi Kotryna.
Paklaustos, kuo „MK drama queen“ išsiskiria iš kitų Lietuvos dizainerių, tauragiškės paminėjo, jog kuria ne tik mini kolekcijas, kuriose drabužių kiekis itin limituotas, bet ir vienetinius drabužių modelius, kurių Lietuvos rinkoje nėra daug. Anot Monikos, „drabužis turi atskleisti ir pabrėžti moters grožį, o ne paversti moterį vaikščiojančia reklama“. Būtent todėl „MK drama queen“ drabužius galima atskirti iš estetikos, klasikos ir modernių detalių mišinio, o ne iš besipuikuojančių emblemų ar piešinių.
Dažnai vadinamos „dramistėmis“ merginos mano, jog tiek jų, tiek ir daugelio moterų gyvenimuose dramų netrūksta, o ypač prie spintos.
– Juk taip dažnai mes, mielosios, kartojame, kad neturime kuo apsirengti, – juokėsi Kotryna.
Pašnekovių nuomone, toks apibūdinimas puikiai jas atspindi.
„Neatsitiktinai vadinamės „MK drama queen“. Tvirtai tikime, jog kiekviena moteris yra karalienė, o kadangi moterų gyvenime tikrai netrūksta dramų, nusprendėme į pavadinimą įrašyti ir „drama queen“, nes MK yra mūsų vardų inicialai“, – kalbėjo jaunosios dizainerės.
Patikima komanda – viena sėkmės paslapčių
Tiek Kotryna, tiek Monika labai džiaugiasi turėdamos stiprią modelių, siuvėjų, fotografų bei vizažisčių komandą.
– Niekada nepamiršim savo pirmųjų bandymų, todėl labai dėkojam fotografei Aistei Vaičiulytei už pirmąjį blyną – nors ir neprikepusį. Ačiū ir fotografijų dievukui Tautvydui Stukui bei mūsų auksinėms rankelėms – Gintarei Kukanuskaitei, kurie mus palaikė ir tik skatino žengti pirmyn, – žarstė padėkos žodžius dizainerės.
Kalbėdamos apie savo komandą, merginos nepamiršta ir klienčių, draugų bei artimųjų: „Visi mūsų artimieji, draugai, gerbėjai bei klientai mums, dramistėms, yra kaip fėjos krikštamotės, padedančios įgyvendinti norus bei kūrybines idėjas. Drąsiai galim pasakyti, jog be visų šių žmonių jaustumėmės lyg be rankų.“
Paklaustos, kokia yra „MK drama queen“ klientė, merginos neabejoja: „Tai moteris, mylinti madą, klasiką, kuriai stengiamės suteikti lengvą modernumo prieskonį.“ Visgi nepaisant to, jog „MK drama queen“ klientė mėgsta klasiką, jos paprastumas visada išlieka: „Nemėgstame nereikalingų ar iššaukiančių detalių madoje, tad jų nerasite ir mūsų kūryboje. Tiek kūryboje, tiek gyvenime mes vadovaujamės mintimi, jog grožis slypi paprastume.“
Gyvenimas – kūryba
Nei Kotryna, nei Monika neabejoja, jog „MK drama queen“ sėkmė slepiasi po didžiule meile madai bei savo darbui. Kūryba merginoms atstoja visą gyvenimą, todėl abi tauragiškės noriai atiduoda visą save.
– Labai tikimės, jog charizma, pozityvus nusiteikimas bei sunkus darbas atneš dar geresnių rezultatų, – šypsosi jaunosios kūrėjos.
Jau po kelių savaičių Kotryna ir Monika pristatys dar vieną mini kolekciją, kuri papildys merginų, ieškančių estetiškų drabužių vasarai, garderobą. Po drabužių papildymo vasarai, dizainerės planuoja pradėti kurti jau kiek didesnę kolekciją rudeniui.
Paklaustos, kokia yra „MK drama queen“ ateities vizija ir kaip merginos savo prekės ženklą įsivaizduoja po dešimties metų, dizainerės šyptelėjo: „Esame svajoklės, tad natūralu, jog pasvajojame, kad po metų darbo norėtume įkurti nuosavą kūrybos studiją, kurioje, kaip kartais pajuokaujame, turbūt ir apsigyventume.“
Kalbėdamos apie verslo pusę, Kotryna ir Monika neslėpė, jog ateityje tikisi daugiau perspektyvų:
– Būtų nuostabu, jei išsipildytų vieno draugo ištarti žodžiai ir po dešimties metų „MK drama queen” ženklas būtų pasidalijęs į dvi dalis. Norėtųsi, kad antroji „MK drama queen“ dalis vadintųsi „MK drama queen luxury”, kur karaliautų prabangūs audiniai ir neįprasti kirpimai.