2018 Lapkričio 20 d.
Antradienis
Budintis reporteris
(8 446) 51 470
8 687 80 318

Šio įrašo komentavimas nėra leidžiamas, nes straipsniui daugiau nei 30 dienų.

Komentarai
To "gramatiko taisyklės įpareigoja pavardes rašyti didžiosiomis raidėmis" Gerb. "gramatiko taisyklių žinove" atsižvelgiant į Jūsų pamokyma, pavardes reiketų rašyti taip: GLOBALISTUKAS mero EŽIUKO patarėjas? Apie tokį Valstybinės komisijos nutarimą neteko girdėti, kiek žinau tai pavardės rašomos iš didžiosios raidės pvz: Globalistukas nori būti meru. Jūs doktrinų nemylite ir aš nemyliu (meilės objektas nėra doktrina), paminėjote Paltona, Kantą. Tai teikia vilties, kad kada nors susipažinsite su jų darbais. Kad jus sudomintų , pasidalinsiu mintimis: "Immanuelio Kanto kūriniai – „Sprendimo galios kritika“, „Praktinio proto kritika“, „Grynojo proto kritika“ – yra įspūdinga ekskursija po žmogiško proto pastatą, teigia Vilniaus universiteto filosofijos doktorantė Aistė Noreikaitė. Anot jos, I. Kantas parodo, kad žmogus gali atsispirti negatyviems asmeniniams polinkiams, manipuliacijai, propagandai, peržengti asmeninius interesus dėl gero veiksmo, pasielgti teisingai net ir sunkiausioje situacijoje. Tai įkvepianti žmogiškos laisvės ir paties žmogiškumo samprata" Taigi jei būtumėte skaičiusi Kantą, sugebėtumėte atsispirti manipuliacijomis apie globalia taurage, suprasti wannabe meras propagandos tikslą apie šviečiantį atgimimo fontaną ir tuo pačiu prisiminti, kad buvo buitinio kombinato, dabar jau vadinamo industriniu parku, viršunėlių aktyvus siekis atgimimo aikštę paversti parkingu. O dėl patarimo "imti save į rankas" , labai ačiū, bet gal ne.
Žvyras dykai - 2018-09-17 12:13:14
Arvydas Šliogeris (Vilniaus universitetas) pranešime „Globalizacija ir filosofija“ teigė, kad „globalizacija“, tapusi dabartinės humanistikos populiariausia tema, neturi jokio realaus metafizinio pagrindo. Maža to, globalizacija yra vienas iš daugybės racionalistinio-technologinio totalitarizmo variantų, pradedant naujaisiais amžiais: nuo Rene Descartes’o ir Gottfriedo Wilhelmo Leibnizo universalizmo iki kapitalizmo, socializmo ar komunizmo utopijų; nuo daugybës „projektų“ ir „skaidrių“ socialinio ir psichologinio gyvenimo modelių iki „perregimo žmogaus“haliucinacijos.Todël,pasak Šliogerio, šiuo požiūriu „globalizacija“ tėra tik dar viena ir ne pati elegantiškiausia utopija, iš anksto pasmerkta žlugti, kaip ir visos kitos totalitarinės utopijos. Globalizacijos utopiškumą filosofo manymu, lemia pamatinis metafizinis faktas – pavienio esinio, ir visų pirma žmogaus, radikalus baigtinumas. Reali duotis – tik baigtinis, laikinas, mirtingas, ribotas, kūniškas individas. Todėl žmogus, beviltiškai pririšas prie baigtinio, juslinio savo gyvenimo lauko, negali globalizuotis. Jei atskaitos tašku imame realų, o ne utopinį duotą– baigtinį individą, jokia globalizacija absoliučiai neįmanoma. Todėl globalizacija yra ne realus, o tik virtualus vyksmas: globalizacija realiai vyksta tik kalboje ir tik kaip kalbinis įvykis. Tai gerbiami rinkėjai Globali Tauragė tik virtualus vyksmas, kitaip tariant utopija ir iliuzija, blefas. Kyla klausimas ar kaminskiukas is kvailumo ar iš mandrumo skleidžia iliuzijas ir klaidina visuomenę? Tokių merų nereikia.
Zvyras dykai - 2018-09-14 08:51:05
O kaip Tauragės sockomunizacija, kurią vykdė sovietų partinės mokyklos auklėtinis, sovietų kolxozo pirminyko petrošius,kurio "dėka"buvo politizuotas švietimas, kultūra ir sportas?Viena praniaus nuomonė, viena partija-vogti "vsio zakono "?!
Pensininkai nenori permainų! - 2018-09-14 08:59:16
Platonas sakė, kad apskritai gyvename idėjų pasaulyje. Kantas kūrė postulatus (kaip matau tokiems kaip jūs), filosofija toks dalykas, kad kol vienas kuria, kitas - ieško paneigimo :) ir dar gramatiko taisyklės įpareigoja pavardes rašyti didžiosiomis raidėmis, tad imkite save į rankas, gerbiamas doktrinų mylėtojau :)
ZVyrui - 2018-09-14 11:14:08
Rusai pola!
Jaunasis liberalas - 2018-09-14 03:57:22
Sovietų okupantų dėka aš tapau karabasu, be sovietinių utėlių būčiau buvęs niekas!
Pensininkas sockomuniaga - 2018-09-14 08:50:08
DOVYDAI, TU LAIMĖSI ! Todėl,kad tikiu,jog Taurageje gyvena daugiau protingų ir laisvų žmonių,kurie už tave balsuos, nei tų kurių moralė ir smegenys raudona korozija apėję.
Viskas bus gerai - 2018-09-13 16:51:24
Gąsdina tai, kad Dovydo palaikytojai tokie žiaurūs ir pikti,pilni paniekos kitaip mąstančiam.
nejauku - 2018-09-13 20:53:16
O mes jau pripratome prie sovietų partinės mokyklos auklėtinio ir sovietų kolaborantų liekanos gerbėjų "kultūros "perliukų.
Graži diena - 2018-09-14 08:52:02
paskaičiau komentarus ir manau, kad kuo toliau nuo tokio politinio gyvenimo. Dėl kėdės vieni kitiems pagatavi gerkles perkąsti. Bjauru į juos žiūrėti. Kas čia "pliekias"? Tik pozicija su opozicija. Kokios frazės, bjauru.
rinkėjo balsas - 2018-09-13 13:21:13
Bet visi zino kas ju laukia ir vistiek eina ten!!!! del kazkokios isivaizduojamos garbes ar kazko, lenda, lipa vieni kitiems per galvas, paskui verkia kad nebeliko asmeninio gyvenimo ale del taurages. kazko tas lovys turi magiska trauka..
rimukas - 2018-09-14 12:58:43
Krescencijus Stoškus (Vilniaus universitetas) pranešime „Dar kartą apie globalumą ir globalizaciją“ (Once Again about Globality and Globalization) „pasakojimus“ apie globalizacijà palygino su bukinančiu intelektualinių madų vaikymusi. Pranešėjas kėlė klausimą, kà nauja duoda lokalumo priešprieša globalumui. Individuali būtis visada yra tam tikroje vietoje ir tam tikrame laike, globalumas – už vietos ir laiko ribų. Individualybės atsiranda ir išnyksta, skaido ir įvairina, o globalumas – išlieka, jungia ir vienodina. Bet tai, sakë Stoškus, perprato jau Platonas. Be to, Aristoteliui pasidareė aišku, kad žmogaus logineė klasė negalima be individų. Tačiau viduramžių polemikoje tie du būties aspektai buvo taip atskirti, kad išsilaikė bene iki XX a., kai net sovietinis marksizmas, didžiavęsis savo giminyste su Georgo Wilhelmo Friedricho Hegelio dialektika, projektavo tokià internacionalinę visuomenæ, kuri įveiksianti nacionalizmaą, kitaip sakant, bendrybeės realizmas įveiksiàs atskirybës nominalizmaą. Ar ne tais pačiais internacionalumo procesais dabar yra grįsti nacionalistų nuogastavimai gyventi be savo vietos ir tautinio charakterio, o kosmopolitų rožinës viltys bûti tik (abstrakčiais) žmonëmis ir visas vietas pasauyje padaryti savo vienodais namais? Stoškaus manymu, globalizacijos saąvoka tampa vis labiau įkyriai madinga ir mulkinanti, t. y. parazituojanti, užpildanti pauzes ir palaikanti naujų idėjų regimybę. Nereikeėtų ignoruoti to, ką sufleruoja pats žodis: lot. globus – rutulys, Žemeės rutulys, globosus – apvalus, globo – apvalinu. Jokių bendrybių, internacionalizacijos ar visuotinėjimo jis nežymi. Taigi komentatoriau aš balsavau už ežiuką Mičiulį, o ne už Pranių. O Tavo globalizacija buvo didžiulė marksistų - komunistų svajonė. Pats ir tikriausiai gerbi Lenina ir visą anuometo šutvę. Nėra globalios Lietuvos ir nėra globalios Tauragės, tai tik akių dūmimas - bukinantis intelektualių madų vaikymasis. Šalin marionetę kaminskiuka.
Zvyras dykai - 2018-09-13 12:54:46
Šalin kolxozo pirminyką, sovietų kolaborantų liekaną,sovietų partinės mokyklos auklėtinį!
Be nervų,atėjo laikas į pensiją - 2018-09-14 09:01:43
TIK UŽ PETROŠIŲ !!!
!!! - 2018-09-13 09:55:10
Bėk pas sovietų liekaną-bambalį alaus šiandieną jau užsidirbai.
Pilnatis? - 2018-09-13 11:00:11
Ne taip parašei "Jaronimai", rašyk, kad tu ir kiti nomenklatūriniai kadrai, laukiate rinkimų ir savo "pulkovnyko" Prano...
Buderus - 2018-09-13 08:10:23
Tauragės žmonės nekantriai laukia rinkimų.Tada visi vieningai balsuos už Žmogų-gerbiamą Tauragės Merą Praną Petrošių.O vaikiukai su su išaugtiniu švarkeliu galės vystyti savo verslą kur nors industriniame parke-ten ir parodys ką sugeba padaryti savo galva.O miestą valdys gerbiamas Pranas Petrošius.
Rinkėjas Jeronimas - 2018-09-13 07:39:19
Menkystos gerbia menkystas!URJAAA,tovariščiai!
Lavonidas iljičius - 2018-09-13 11:02:07
Fak jūūūūūūūūū!!!!!!!!!
Jaunasis liberalas - 2018-09-15 07:44:23
Aš, mano šeima, mano draugai su siaubu prisimenam Petrošiaus valdymo metus. Tada Tauragė išgyveno tamsiausią laiką savo istorijoje, mes balsuosim už jauną, atsakingą ir protingą merą
Aš - 2018-09-14 11:16:54
Tik už jauną išsilavinusį žmogų!
nuomonė - 2018-09-12 18:48:45
Petraitis rase kad ir jis turi pilnai kompetenciju buti meru tai chebra gal Modesta padarom meru nusibankrotines kruva vaiku augina suteikim galimybes peasigyventi juk negaila. uz Kaminsko stovi grupe liberalu kurie irgi nori pataisyti savo materialine padeti kai kurie per sia kadencija jau eme gyventi geriau taip kad..
belgas - 2018-09-12 16:00:59
O kodėl "pamiršai "sovietų partinės mokyklos auklėtinio praniaus melą, kai kandidatuodamas į seimą melavo, kad yra baigęs LŽŪA?Patologinis melagis?
Ar ne? - 2018-09-12 18:16:24
manau uz Petraiti butu balsave dauguma.saziningas zmogus
- 2018-09-12 20:42:30
o eilerastinininkas rezisierininkas ir supuvusios uzmiescio vilos savininkas, kokiai gaujai priklausys tas zmonos islaikytinis?
Renaldas - 2018-09-12 15:29:04
Ar kalbi apie ta geriausia Martynuko pirato drauga , kuris daznai sedi balkone kuria tik sau suprantamus ir tik sau juokingus eilerascius , geria herbalaifini mesla is saloninio buteliuko ?
Herbalaifinis - 2018-09-12 18:44:51
Geriausias meras butu Juozapas Bauza. Jis kaip sodo pirmininkas puikyus pirmininkas, tai butu puikus ir meras. O jam i pavaduotojus labai tiktu ponia Grazina Agapova.
nepartinis - 2018-09-12 13:29:19
Leiskim jaunimui dirbti-gali meru būti ir Kaminskas ir Petraitis tik kad neprisileistų artyn jokių Stankų ar Petrošių-jie jau "prisivadovavo" pilnas kišenes.
Tauragiškis - 2018-09-12 12:03:33
Kaminska tai jo, bet tik ne Petraiti. Tuscia makaule. Savo gyvenimo problemu nesusitvarlo apsibezdejes bankrotininkas ir dar toks miesta valdytu. .. Fiu...
Slyvas - 2018-09-12 14:11:52
Liberalai politiniai lavonai:))) eikit kasi pazaisti
Marke - 2018-09-12 11:43:08
Laižyk kolxozo pirminyko batus, nes tu tik to ir vertas.
Demokratija - 2018-09-12 12:15:16
Ateik palaizysiu ozy
Marke - 2018-09-12 14:00:54
Tai tu kolxozniką "ožiu "pavadinai?
Užsirūstins sovietų liekana! - 2018-09-12 14:23:43
Aciu uz Not Censored, kurjeris sio komento nepraleido
Zvyras dykai - 2018-09-12 11:31:26
Sveiki, gavome kaminsko kandidatura. Jis atejo is baltu pirstiniu, (nepamirskim kaip baigesi baltuju pirstiniu ikurejui t. langaiciui) Eziukas miciulis del rinkiminio marketingo paeme patareju. Netikite? Pabandykite darbintis i valstybes tarnyba savivaldybeje. Susidursite su pertekliniais reikalavimais. Durniausia kai egzaminuoja ir sprendzia runkeleliai pateke i pareigas be konkurso politines linijos budu. Sprendimas paimti kaminskiuka buvo priimtas del show. Kuris begioja pasibegiojimuose ir kuruoja fake "Globali Taurage" , Mastantiems zmones aisku kad nera globalios Taurages ar Lietuvos. Filosofas A. Juozaitis cituodamas sviesios atminties R. Ozola savo kalboje https://www.youtube.com/watch?v=fh-7IrQ9u3Q pagristai teige kad globalios lietuvas (kaip beja ir globalios taurages) nera. Taurage yra cia prie upes Juros. Cia jos gatves, namai ir gyventojai. Turage yra cia. Salin marionete durniuka - kaminskiuka.
Zvyras dykai - 2018-09-12 11:29:20
Sovietų partinės mokyklos auklėtinio ir kolxozniko vagies personalinio šiknotyros "specialisto" vertinimas?
Ar čia? - 2018-09-12 11:36:36
Iš kur tokie kvaili pamąstymai, kad nėra globalios Lietuvos, kaip ir globalios Tauragės. Ozolas, Juozaitis tai praeities filosofai, gyvenantys dar 20 amžiaus, ar net dar senesniu mąstymu. Šalys, miestai, kurie yra atviri, matantys ir mąstantys yra pasaulio lyderiai. Kodėl Tokijas, Niujorkas, Paryžius, Londonas yra garsūs, sėkmingi ir turtingi. Nes jie yra atviri ir mąstantys daugiau, nei gatvių asfaltas ir šaligatvių trinkelės. Taip mąsto tik primityvai, gyvenantys dar 20 amžiaus vidurio mąstysena. Kad gerai buvo sovietų sąjunga, izoliuota, su siauru mąstymu, jokio globalumo, laisvumo, tik siauri valdančiųjų interesai. Rašant kilo mintis, kad dalykus apie tai, kad pozicija, jog nėra globalios Tauragės yra patogi būtent tiems, kam nereikia mąstančių, apsišvietusių, progresyvių, ieškančių atsakymų žmonių. Jiems geriau apkiautę, toliau savo daržo, na gerai, miesto riboženklio nematantys, gyvenantys sovietine dvasia žmonės. Nes juos lengva valdyti. Duodi kaulą ir jie tarnauja, nes neįsivaizduoja, kad gali būti kitaip.
Pritariu - 2018-09-12 12:32:21
Šis ponas, kaip matau, yra aršus globalistas. Žavisi "atvirais"miestais, tik įdomu, kaip baigsis tas jų atvirumas, kai ten nebeliks nei gimtos kultūros, papročių, iš dalies ir kalbos, kai baltieji tautiečiai sudarys mažumą? Ar jūs to norit? O iki Ozolo ir Juozaičio jums, manau, labai toli..
Antiglobalistas - 2018-09-12 13:56:19
O kuo atvirumas kitoms kultūroms ir kitai nuomonei, pagarba kitokiam žmogui yra susiję su mūsų papročiais, kultūra, kalba? Čia tipinio sovietinio žmogaus požiūris, kad jeigu būsi atviras, tave užkariaus, asimiliuos, prarasi savitumą. Va pvz Šiaurės korėja yra išlaikiusi senas korejiečių tradicijas, kalbą, kultūrą... Ir ten gyvena laimingi žmonės? Ir tas bijojimas būti atviriems, stabdo visa ko progresą, tiek Lietuvoje, tiek Tauragėje. Yra tokia patarlė: Geriau savas, bet durnas, nes savas. Nes savą ir durną lengvą valdyti. Pasaulio piliečio, laisvo žmogaus, tokiomis klišėmis, kaip "nebeliks papročių, kultūros" neprigąsdinsi. Jam jūsų numesto kaulo neužteks. Tik tamsų žmogų, kurį jūs ir siekiate valdyti. Beje, per 50 metų okupacijos, ką padarėte? Kalbėjote rusiškai, garbinot Leniną, tapote uždari, bijantys permainų. Ir statėte komunizmą. Todėl ir esate pikti ant pasaulio, jo bijote, kad statėte statėte ir .... nepastatėte :) p.s. aš nieko prieš prie Ozolą ir Juozaitį neturiu, man tikrai iki jų dar toli, kaip toli iki Lenino, Markso, Engelso ir kitų filosofų. Ir aš tuo džiaugiuosi. Todėl labai džiaugiuosi, kad auga nauja karta, kuri jau išdrįso ateiti į politiką. Jie nebebijo būti pasaulio piliečiais, matyti plačiau, nei miesto riboženklis. Sėkmės Dovydai!!!!!!!!!!!
To antiglobalistui - 2018-09-12 15:42:14
Atsiprašau, kad įsiterpsiu į diskusiją, bet kaip šis komentaras yra susijęs su "atvirumu kitoms kultūroms ir kitai nuomonei, pagarba kitokiam žmogui"?. Na, kad ir tokie išsireiškimai kaip "tipinis sovietinis", "garbinot Leniną", "statėte komunizmą, nepastatėte". Gal asmeniškai pažįstate žmogų, su kuriuo diskutuojate, tada suprantu, be reikalo įsiterpiu. Bet jei ne, tai atrodo, kad homo sovieticus glūdi pas patį. Pilna klišių ir stereotipų, ką jau kalbėti apie "pagarbą" kitam.
ne robotas - 2018-09-12 16:11:48
Sunku susitaikyti, kad neliko ko garbinti ;) ir ko statyti ;) O jei rimtai, tai pas patį/pačią su teksto suvokimu sunku. Tai paaiškinu. Kalba apie siauro mąstymo žmones, kurie sako, kad globalios, atviros Lietuvis negali būti. Ir remiamasi dviem sovietinio mąstymo filosofais. Todėl išsakiau sav nuomonę apie tai. Suprantu, kad sunku pripažinti, jog gyvenimas nepasisekė ir sudužo į šipulius netekus sovietų Lietuvos. Todėl dabar puolamas jaunas žmogus, kuris turi kitokį mąstymą (žiūrėti pirminį komentarą).
To robotas - 2018-09-12 17:13:38
Sunku tamstai su teksto / minties dėstymu ir suvokimas čia niekuo dėtas. Gaila, bet apie atvirą žmogų kalbate teisingai, pabrėždami ne tik laisvę, bet ir pagarbą kitai nuomonei, o po to kalba kažkodėl pakrypsta apie stabų garbinimus, sovietizmą ir kitokius nonsensus, kuriuos nesuprantamai iškart priskiriate oponentui. Taigi ir sakau, kad tamsta - nelaisvas žmogus, ir atviros visuomenės atstovas vargu ar esate.
ne robotas - 2018-09-12 18:06:06
Beje, ar tą komentarą ne pats Pranas rašė, juk dar besimokydamas partinėje mokykloje, išmoko gerai cituoti žymius filosofus K.Marksą, Engelsą, minties galiūną Leniną, gerai įsigilinęs buvo į Stalino raštus. Mėgo diskutuoti su Sniečkumi.
Klausimas - 2018-09-12 13:00:53
GANA KLAUNU
ZIGMAS - 2018-09-12 20:11:21
Gana sovietinių kolaborantų klaunų! Tuos sovietų dinozaurus seniai laikas į pensiją!
Sutinku! - 2018-09-12 21:03:14
Tai Stulginskiene su Dovyduku antrame ture?
Robertas - 2018-09-12 11:22:00
Taigi Grikšelis dar neišsikėlė, tai kai čia bus antrame ture dar neaišku !!!
??? - 2018-09-12 11:26:28
Ką tu, Sigitai, galėsi patarti Kaminskui jeigu jis dabar tau patarinėja, vadinasi jis yra "labiau patyręs".
??? - 2018-09-12 11:21:16
Jei leis ,kad seniai jam vadovautų - tai nieko gero iš jo nebus. Auksinė politikos taisyklė- kai atsisėsi į postą,- atsikratyk tų kurie tau padėjo. Kitaip tu jų vergas , dabar ne tie laikai ,kad žmogų būtų taip lengva išėsti. Jei parodysi ,kad esi šio to vertas, sulauksi žmonių paramos ir pagarbos jei tik svarbu tai , kas nenuperkama už pinigus.
ATEITIS - 2018-09-12 10:30:05
Reikia balsuoti už Praną. Pranas iš visų yra vienintelis politikas su politikos mokslų išsilavinimu, juk baigė partinę politinę mokyklą 1976 m. Visi kiti tai kas, pienburniai, teisininkai, ekonomistai, inžinieriai. Jie neverti būti politikoje. O ypač merais. Tikri politikai, galintys duoti Tauragei ir Lietuvai yra tik iš Brazausko kartos. Taigi tik už PRANĄ.
Pritariu - 2018-09-12 09:56:52
Žinoma, tik brazius padovanojo bufetavai viešbutį, o Tauragėje mūsų visų pinigus taškė sovietų kolxoznikas pranius-pradedant "auksiniais "suoliukais, tiltu į pievas už milijonus ir t.t ir t.t......
Vogti 'vsio zakono "! - 2018-09-12 10:24:04
Man "pranius "-tai tauragietiškas keiksmažodis, sovietų kolaboranto pavadinimas.
Nuomonė - 2018-09-12 10:26:27
šitą partija kartu su stankais vyti iš Tauragės!!!!!!
Taurage - 2018-09-12 09:15:09
Sovietų partinės mokyklos auklėtiniui, sovietų kolxoznikui rakštis šiknoje?
Niršta Mažvydo milijonus pavogę vagys - 2018-09-12 10:20:42
Jei Prezidente gali būti buvusi partinės mokyklos dėstytoja, tai kodėl meru negali būti tokią mokyklą baigęs?
Logika - 2018-09-12 14:00:08
Ar prezidentė iš mokyklų milijonus pavogė, nabagėli?
Skirk š nuo šakalio - 2018-09-12 14:25:26
Bet juk Petrošius iš mokyklos pinigų nevogė, negražu šmeižti.
GUDRUTI, - 2018-09-12 15:30:58
O kas galėtų paneigti,kad tai ne finansinė a f e r a????!!!Aš netikiu, kad viena buhalterė juos pavogė.....
Jokio šmeižto!!! - 2018-09-12 15:34:59
Bus nauja marionetė, gaila.
liudesiukas - 2018-09-12 09:14:13
O tamsta gal sovietų kolaboranto ir kolxozniko "aiškiaregis "veidotyrininkas-šiknotyrininkas, kad žinote kas bus ateityje?
Sovietų liekanų smarvė - 2018-09-12 10:18:21
Linai, pasirašai kaip sovietinių liekanų smarvė, tai negi tėvas tavęs dar neatplovė ?
??? - 2018-09-12 11:10:10
O tamstą haliucinacijos kankina?Aš ne Linas žmogau!
Nervai pakriko? - 2018-09-12 11:12:52
O visi ŽMONĖS galvoja, kad tik Linas taip rašo.
!!! - 2018-09-12 11:28:38
Kažkoks sovietų kolxozniko balvonas-tai NE "visi žmonės mano..."
Nesusireikšmink - 2018-09-12 11:34:14
Čia šizui aisciui paumejimas ar stankiuksciui balti arkliai
Klimaksonis - 2018-09-12 12:30:50
Dar vienam kolxoznikui haliucinacijos
Negi pilnatis? - 2018-09-12 12:48:18
Labai palaikom!!!! Nauji žmonės - nauji darbai. Neleiskim Tauragei vėl ristis žemyn!
Aa - 2018-09-12 09:09:34
Ar miestą valdys valdys Pranas Petrošius. Škac...
Murka - 2018-09-21 22:33:36