Šių metų vasarą pirmąsias parduotuves atidariusi bendrovė „Lidl Lietuva“, šiuo metu valdanti 21 „Lidl“ prekybos centrą, artėjant pirmosioms savo Kalėdoms Lietuvoje pirkėjams siūlys išskirtinių šventinių prekių liniją bei žengs į naują tinklo plėtros etapą.
Artėjančiu šventiniu laikotarpiu bendrovė ketina atidaryti 22-ąją parduotuvę, šįkart – Panevėžyje. Tai vakar Vilniuje vykusio susitikimo su žiniasklaida metu oficialiai patvirtino „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin
Roussev-Peine. Kitąmet prekybos tinklas planuoja tolesnę plėtrą. Artimiausiu metu modernios ir patogios parduotuvės duris atvers Utenoje ir Ukmergėje.
Naujovės laukia ir jau veikiančiose tinklo parduotuvėse – artėjant didžiosioms metų šventėms, nuo ateinančio pirmadienio, lapkričio 28 d., įprastą „Lidl“ parduotuvių asortimentą kas savaitę paįvairins vis kiti riboto kiekio specialūs pasiūlymai – gurmaniški maisto produktai, žymimi „Lidl“ privačiu prekės ženklu „Deluxe“.
Tai – rinktiniai ingredientai ištaigingiems patiekalams, delikatesai išlavintam skoniui, naujos erdvės kulinariniams eksperimentams, idėjos proginiam stalui bei dovanoms. „Deluxe“ produktų spektras apima visą maisto gaminių asortimentą nuo mėsos ir žuvies produktų bei jūros gėrybių iki prieskonių ir padažų, nuo užkandžių iki paruoštų vartoti desertų.
„Žiemos šventes pasitinkame skirtingai: vieni mėgaujasi, o kitiems tai yra intensyvaus darbo laikas, vieni grįžta įgimtuosius namus susitikti su artimiausiais žmonėmis, kiti nori ramiai apmąstyti metus. Mums jie buvo kupini išskirtinių įvykių – darkart nuoširdžiai dėkojame Lietuvos žmonėms už susidomėjimą ir palaikymą. Visa tai lėmė, kad „Lidl“ prekybos tinklo startas buvo labai sėkmingas, o kiekvienos naujos parduotuvės atidarymas tampa švente mums ir pirkėjams. Manome, jog Kalėdų laikotarpis vertas to, kad švente taptų kiekviena jūsų vakarienė su artimais žmonėmis. Todėl visą šį laiką nuolatos stebinsime proginiam stalui skirtomis naujienomis. „Deluxe“ prekių išskirtinumas – jos yra ne tik itin šventiškos, bet ir patrauklios savo kaina“, – sakė R. Roussev-Peine.
Lietuvos gyventojai jau spėjo įvertinti „Lidl“ siūlomo kainos ir kokybės santykio pranašumus. Pasitikėjimą šiuo prekybos tinklu atspindi pirkėjų skaičius – bendrovės duomenimis, „Lidl“ parduotuvės mūsų šalyje kas mėnesį sulaukia vidutiniškai 1,8 mln. žmonių. Be to, kas trečias iš apsilankiusiųjų „Lidl“ Lietuvoje, šias parduotuves jau įvardija kaip reguliarią apsipirkimo vietą, atskleidė bendrovės „Nielsen“ šių metų rugsėjį atliktas pirkėjų tyrimas.
„Lidl“ prekybos sistemos pagrindinis principas – siūlyti pirkėjams geriausią kokybę palankiausia kaina rinkoje. „Lidl“ parduotuvių kasdienių prekių asortimentą, kuriame – apie 1 600 pavadinimų, reguliariai papildo specialūs maisto produktų bei ne maisto prekių pasiūlymai bei akcijos. Į „Lidl“ turgelį kasdien pristatomi švieži vaisiai bei daržovės, čia pat esančioje „Lidl“ kepyklėlėje keliskart per diena kepamos kvapnios bandelės ir duona.
Startui Lietuvoje bendrovė rengėsi itin atsakingai. UAB „Lidl Lietuva“ investicijos į darbuotojų atlyginimus, jų kvalifikacijos kėlimą, ilgalaikius mokymus užsienyje per pastaruosius trejus metus sudarė 18 mln. Eur, į pastatus, žemės sklypus, sandėlio, parduotuvių bei administracinio pastato įrenginius, automobilius bei IT įrangą – 120,6 mln. Eur. Vien 2016-aisiais plėtrai šalyje bendrovė skyrė 60 mln. Eur, iš jų 40 mln. Eur – logistikos centrui ir 20 mln. Eur – parduotuvėms ir jų infrastruktūrai. Kitąmet bendrovė ketina investuoti antra tiek.
UAB „Lidl Lietuva“, viena iš pirmaujančių tarptautinių bendrovių, siūlo stabilias darbo vietas, suteikia darbuotojams plačias tobulėjimo galimybes, karjeros perspektyvas ir konkurencingą atlygį. Šį rudenį kolektyvui išmokėta iš viso
415 000 eurų premijų bei tiksliai suskaičiuotas atlyginimas už viršvalandžius atidarymo metu – iš viso 360 000 eurų su mokesčiais.
Bendrovė didžiuojasi pelniusi apdovanojimų už sėkmingą veiklos pradžią Lietuvoje: verslo plėtra bei naujų darbo vietų kūrimas šį rudenį įvertintas Lietuvos Respublikos Ūkio ministerijos organizuoto konkurso „Už nuopelnus verslui“ kategorijos „Drąsios investicijos“ apdovanojimu.
Be to, UAB „Lidl Lietuva“ tapo internautų favorite lrytas.lt surengtame balsavime už geriausius šalies verslininkus ir pelnė publikos simpatijų prizą. Įmonė taip pat tapo socialinės iniciatyvos „Aš myliu savo įmonę“ laimėtoja didžiųjų įmonių kategorijoje.
„Lidl Lietuva“ – įmonė, kuri suvokia savo atsakomybę visuomenei ir gamtai. Visuose bendrovės objektuose: parduotuvėse bei logistikos centre – naudojama „Žalia lietuviška energija“, gaminama Lietuvoje iš atsinaujinančių energijos šaltinių. Vadovaujantis bendrovės praktika, visi bendrovės pastatai įvertinami pagal tarptautinę tvariųjų pastatų sertifikavimo sistemą BREEAM“, kuri atspindi statinio energinį efektyvumą, palankumą aplinkai bei komfortą. „Lidl“ skatina ir savo darbuotojus, ir pirkėjus rūšiuoti atliekas. Statydama parduotuves, bendrovė investuoja ir į inžinerinę bei socialinę infrastruktūrą: komunalinius tinklus, apšvietimą, gatves, pėsčiųjų bei dviračių takus bei t. t.
Apie „Lidl“
„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena iš pirmaujančių mažmeninės prekybos maisto produktais įmonių Vokietijoje ir Europoje. Šiuo metu „Lidl“ veikia 30-yje pasaulio šalių. 27-iose Europos šalyse veikia per 10 000 „Lidl“ parduotuvių ir daugiau kaip 140 prekių paskirstymo centrų. Prekybos tinklas „Lidl“ šiuo metu turi apie 215 000 darbuotojų. „Schwarz“ įmonių grupė („Kaufland“, „Lidl“) nuo 2014 metų yra didžiausia mažmeninės prekybos maisto produktais įmonė Europoje ir 2015 finansiniais metais pasiekė 85,7 mlrd. eurų apyvartą.