Daugelis supras, kaip jaučiasi mūsų straipsnio herojus Vytas. Daugiau nei prieš du mėnesius jaunam vyrukui sugedo nešiojamasis kompiuteris. Vaikino sprendimas remontuoti jam labai reikalingą įrenginį virto tikra kančia. Mat „Topo centre“ konsultanto paberti pažadai atgauti kompiuterį po dviejų savaičių tapo nesibaigiančia istorija.
Sugedo „motininė“ plokštė
Kai tauragiškiui Vytui sugedo jo nešiojamasis kompiuteris, vyrukas nežinojo, ko griebtis. Greičiausias būdas išspręsti problemą tuo metu pasirodė kreiptis į „Topo centro“ specialistus. Bendromis jėgomis buvo nuspręsta, kad greičiausiai sugedo šių įrenginių „liga“ vadinamos nepatvarios vaizdo plokštės. Išspręsti problemą pasisiūlęs buities technikos ir elektronikos mažmeninės prekybos tinklo konsultantas patikino, kad kompiuteris bus kaip naujas po kelių savaičių. Neišrašė specialistas nė talono, tik kvietė užeiti po 14 dienų. Vyrai iš karto suderėjo kainą – 350 litų.
Nedelsęs nė dienos, po dviejų savaičių Vytas nukulniavo į „Topo centrą“.
Nesibaigiantys pažadai
Konsultanto vaikinas pasiteiravo apie savo kompiuterį – paaiškėjo, kad jis dar nesutaisytas. Savaitei nukeltas terminas dar negerumais nekvepėjo. Po savaitės Vytui buvo patikinta, kad jo turtas iškeliavo į Kauną, mat reikalingos rimtesnių specialistų konsultacijos.
– Tada paprašiau, kad grąžintų man kompiuterį, juk turėjau jį parduoti. Būčiau radęs, kas jį sutaiso daug greičiau ir tikriausiai net pigiau, – nusivylimo neslėpė vaikinas.
Istorija tęsiasi jau trečią mėnesį ir nežinia kada baigsis. Vytas nebetiki, kad jo kompiuterio detalės nebus perrinktos, ir nežino, kiek laiko jis gyvuos po remonto.
Perduotas meistrams
„Tauragės žinioms“ pasiteiravus, kiek ši istorija dar užtruks, „Topo centro“ konsultantas Mantas paaiškino, kad jei įrenginys būtų garantinis, jam galiotų „protingo termino“ atvejis. Tačiau Vytui toks terminas negalios, nes konsultantas kompiuterį nežinia po kurio laiko neoficialiai perdavė meistrams.
Šie tikina, kad taisant įrenginį pasitaikė nesklandumų, be to, kompiuterį gavo ne iš karto. O konsultanto pažadus, kad kompiuteris bus sutaisytas po dviejų savaičių vadina labai drąsiais.
– Tokį gedimą tvarkome apie mėnesį ar net ilgiau, – kalbėjo specialistas.
Gresia nuobauda
Pagirtinai greitai šią situaciją išnarpliojo „Topo centro“ komunikacijos projektų vadovė Asta Keibienė.
–Mūsų konsultantas pažeidė tvarką, HP kompiuterius tvarko tik Vilniuje, oficialiai jie Tauragėje negali būti remontuojami. Atsiprašome kliento, mūsų konsultantas bus nubaustas, – telefonu kalbėjo A. Keibienė.
Moteris pridūrė, kad konsultantai suklysta ne dėl sukčiavimo ir naudos. Tiesiog žmogiškasis faktorius verčia „Topo centro“ darbuotojus pasiūlyti žmonėms pigesnes paslaugas, kurios ne visada sėkmingos.